home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  2 Brugere, 1293 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  SAS Liga-tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: SAS Liga-tråden  (Læst 72760 gange)
Seller95
Manager

Sv: SAS Liga-tråden
« Svar #90: 02 Jul 2009, 21:10 »

Godt hold du har indtil videre, med masser af potientale, virkelig spændende at følge,
Håber på at høre mere fra dig og dit suplime hold Smiley

Arsenal <3

Seller95
Manager

« Svar #91: 02 Jul 2009, 21:12 »

Hvem har du sat som din targetmand ? Grin

Arsenal <3

Cesc
Gæst

« Svar #92: 02 Jul 2009, 21:13 »

Hvem har du sat som din targetmand ? Grin

Fedor Smolov er min targetman.

Smiley

Seller95
Manager

« Svar #93: 02 Jul 2009, 21:17 »

Smiley

Okay Opstemt

Arsenal <3

Modric
Gæst

« Svar #94: 02 Jul 2009, 21:19 »

Smiley

Har han scoret mange mål ?

Seller95
Manager

« Svar #95: 02 Jul 2009, 21:22 »

så er der blevet trukket lodtil 2 kval runde i uefa cup og FCM skal op i mod AC Bellinzona fra Schweiz, de har ikke et dårligt hold, men jeg regner med at gå vidre !

Arsenal <3

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #96: 02 Jul 2009, 21:35 »

Jeg vandt lige min første kamp, 3-1 mod zesta et eller andet .. Lequi, sebastian jensen (havde skader, og har solgt nogle angribere) og til sidst Santon ! Santon blev også kampens spiller han lagde også op til et mål !

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Seller95
Manager

« Svar #97: 02 Jul 2009, 22:48 »

Så er jeg videre fra 2 kval runde i uefa cup, efter 3-3 i schweiz og på SAS arena hev vi så en sikker 4-1 sejr hjem mod Bellizona
Kampens spiller med 2 kasser er den blot 16 supertalent Torstein Andersen Aase

Arsenal <3

Cesc
Gæst

« Svar #98: 02 Jul 2009, 22:50 »

Mit FCM-spil ruller derudaf, og jeg skaffer gode resultater det meste af tiden. Mit spil flyder fantastisk, og det betyder meget for mig, at jeg vinder med flot fodbold. Skader er et meget stort problem for mig, og det er vildt irriterende at jeg skal hente tredjevalgsspillere til de fleste kampe, før at det går op. Men sådan er det jo, og alligevel er jeg placeret som nummer to, a point med ét'eren - og en kamp i underskud.

De fleste af mine nyindkøb har overrasket mig meget, og især Rosa og Lawan har været fantastiske. Tjek i øvrigt dette geniale mål han har lavet. Dog har Smolov, der har været indblandet i syv kampe, virkelig skuffet mig. Han er den spiller i klubben, som hæver tredjestørst check om måneden, men målene er ikke lige kommet hans vej. Cristalto har også skuffet mig en del, men mine forventninger til ham er også tårnhøje.

Min bedste spiller har været Mikkel Thygesen - der både fører på topscorerlisten, assistlisten og momlisten. Han er genial, og uden tvivl min bedste spiller på holdkortet. Han er dog skadet (typisk) og det kan jeg godt se på mit spil. Er kommet til 1. runde i UEFA Cup, hvor Partizan er modstanderen. Har spillet første kamp mod dem, som jeg tabte 1-0 på deres græs - total ufortjent. Jeg havde 13 inden for rammen, mens de havde to, hvoraf den ene gik ind fra 35 meters penge. Er surt, men tror på, at jeg kan vinde med mere end ét mål på SAS Arena...

Seller95
Manager

« Svar #99: 02 Jul 2009, 22:52 »

Godt mål af Lawan, Men surt det med Partizan kampen, håber på du klare dem på SAS Arena

Arsenal <3

Seller95
Manager

« Svar #100: 02 Jul 2009, 22:55 »

Det værste der kunne ske sker selfølgelig for mig, Har trukket AC Milan i 1 runde i uefa cuppen...
Har valgt at jeg lige skal sove på den trælse nyhed. så hermed godnat og held og lykke med jeres danske spil Smiley

Arsenal <3

Cesc
Gæst

« Svar #101: 02 Jul 2009, 22:58 »

Det værste der kunne ske sker selfølgelig for mig, Har trukket AC Milan i 1 runde i uefa cuppen...
Har valgt at jeg lige skal sove på den trælse nyhed. så hermed godnat og held og lykke med jeres danske spil Smiley

... Og jeg var træt af mine 'svære' lodtrækning mod Partizan. Det er jo ingen ting i forhold til din. Jeg smiler og er glad for min lodtrækning nu, og smiler over mit 0-0 resultat mod Aalborg. Har en kamp mindre og kan skyde mig tre point foran dem med sejr.

Nu venter Herfølge i pokalen, hvorefter kamp to mod Partizan skal spilles. Kryds fingre for mig drenge!

Seller95
Manager

« Svar #102: 02 Jul 2009, 23:00 »

Held og lykke Cesc Grin
Og godnat alle sammen Smiley

Arsenal <3

Newton Heath
Manager

« Svar #103: 02 Jul 2009, 23:01 »

Jeg kan da så småt også fortælle jer lidt om mit FCK-spil...

Efter transfervinduet har jeg erhvervet mig flere fremtidige profiler i Diego Buonanotte(48mio), Federico Laurito(6mio, først fra næste sæson), Franco Zuculini(4mio), Cesar Villaluz(28mio), Davide Santon(8mio), Marquinhos(4,75mio) og Razvan Ochirosii(2mio). Derudover forsøger jeg at erhverve Morimoto, men andre klubber byder også ind på japaneren og derfor bliver han svær at skaffe.

Til at dække disse køb skulle der også sælges, og jeg har solgt Dame N'Doye(19mio), Libor Sionko(14mio) og William Kvist(24mio). Sidstnævnte var jeg ikke glad for at sælge, men han var utilfreds og ville til en større klub. Siden svingdørens lukning har jeg så været igang med træningskampene, og her blev det blandt andet til 9-0 over FC Amager. Så stod den på Cliftonville i Euro Cuppens første kvalrunde, og med samlet 16-0(0-7, 9-0) gik jeg sikkert videre. I øjeblikket står jeg i 2. kvalrunde, og her vandt jeg første opgør mod Metalurgs med 6-0 hjemme, blandt andet på to kasser fra en storspillende Villaluz.

Derudover er også ligaen skudt igang, og med lutter sejre har jeg virkelig fået tændt op under mandskabet. Først sejrede jeg 2-0 i Esbjerg i sæsonpremierren, og derefter bøllebankede jeg chanceløse Brøndby med 3-0 hjemme i Parken. Siden da slog jeg også FC Midtjylland 3-2, efter et flot comeback på SAS Arena, mens jeg i den seneste kamp besejrede OB med 2-1 hjemme.

Dermed er der skudt igang for et kanon save, og jeg opdaterer jer enten senere eller imorgen...

Modric
Gæst

« Svar #104: 02 Jul 2009, 23:06 »

Mit FCM-spil ruller derudaf, og jeg skaffer gode resultater det meste af tiden. Mit spil flyder fantastisk, og det betyder meget for mig, at jeg vinder med flot fodbold. Skader er et meget stort problem for mig, og det er vildt irriterende at jeg skal hente tredjevalgsspillere til de fleste kampe, før at det går op. Men sådan er det jo, og alligevel er jeg placeret som nummer to, a point med ét'eren - og en kamp i underskud.

De fleste af mine nyindkøb har overrasket mig meget, og især Rosa og Lawan har været fantastiske. Tjek i øvrigt dette geniale mål han har lavet. Dog har Smolov, der har været indblandet i syv kampe, virkelig skuffet mig. Han er den spiller i klubben, som hæver tredjestørst check om måneden, men målene er ikke lige kommet hans vej. Cristalto har også skuffet mig en del, men mine forventninger til ham er også tårnhøje.

Min bedste spiller har været Mikkel Thygesen - der både fører på topscorerlisten, assistlisten og momlisten. Han er genial, og uden tvivl min bedste spiller på holdkortet. Han er dog skadet (typisk) og det kan jeg godt se på mit spil. Er kommet til 1. runde i UEFA Cup, hvor Partizan er modstanderen. Har spillet første kamp mod dem, som jeg tabte 1-0 på deres græs - total ufortjent. Jeg havde 13 inden for rammen, mens de havde to, hvoraf den ene gik ind fra 35 meters penge. Er surt, men tror på, at jeg kan vinde med mere end ét mål på SAS Arena...

wow godt mål  Shockeret håber du vinder Ligaen og andre turneringer  Thumbs Up

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 23 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010