home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 625 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Shafts Tour de France blog
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Shafts Tour de France blog  (Læst 45616 gange)
Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #90: 05 Jul 2009, 12:33 »

Meget enig, selvom jeg mener Ciolek har meget(!) større chance end f.eks. Mondory, Napolitano og Furlan som du nævner.
Logged

former zoesuckins

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #91: 05 Jul 2009, 12:36 »

Meget enig, selvom jeg mener Ciolek har meget(!) større chance end f.eks. Mondory, Napolitano og Furlan som du nævner.

Jeg vil lige hurtigt påpege at de ryttere der nævnes i den kategori "Læg mærke til disse ryttere i en spurt." ikke er ryttere jeg tror tager sejren, men sagtens kan kører sig i top 10. Altså nogle man ikke regner med kan gøre noget, men godt kan hente lidt point til eks ens manager hold.
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #92: 06 Jul 2009, 12:08 »



3. Etape - Marseille - La Grande-Motte


Idag kommer formentlig den første rigtige spurt afgørelse. Igår var de fleste sprintere uheldige at blive generet af styrtet, kort før mål. Det var rent faktisk kun Feillu, Farrar og Cavendish der kunne forsætte som om intet var hændt.
Etapen idag strækker sig fra Marseille til La Grande-Motte, og undervejs er der to kategori fire stigninger.

*****
Mark Cavendish (Columbia)
Manden vandt igår, efter stærk kørelse af Columbia holdet som sørgede for han blev holdt ude af fare ved styrtet. Cavendish er den hurtigste mand lige her og nu, men det bliver spændende at se den første rigtige duel mod de andre store sprintere.

****
Thor Hushovd (Cervelo)
Hushovd kørte, på trods af han blev generert af styrtet en flot fjerde plads hjem. Cervelo deltog også i jagten på udbruderne, og etapen ligger perfekt til nordmanden.

Tyler Farrar (Garmin)
En andenplads blev det til igår. Han var ikke tæt på at true Cavendish, men han fik sat sig rigtigt, og hvis han idag har drømmeben, kan han gå forbi, ligesom han har gjort en gang tidligere i år.

***
Oscar Freire (Rabobank)
Sad lige bag Koldo Fernandes i styrtet, og måtte derfor opgive alt om at deltage i afgørelsen. Idag er en ny dag, og Freire vil gøre sit for at slå Cavendish.

Tom Boonen (Quick-Step)
Nu skal den belgiske mester vise hvorfor han er blandt de bedste sprintere, og at Quick-Step træffede den rigtige beslutning om at udtage ham. Selve spurten ligger perfekt til ham.




Hold øje med.
Gerald Ciolek (Milram), Leonardo Duque (Cofidis) og Danilo Napolitiano (Katusha).

Ryttere på udbrudsforsøg.
Christophe Riblon (Ag2r), Frederik Willems (Liquigas), Jérémy Roy (FdJeux) og Jonathan Hivert (Skil-Shimano).


Lige endnu engang tak til Cesc for Topbanner!
Logged


Bimmand
Gæst
 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #93: 06 Jul 2009, 12:11 »

Dejlit med en gemmengang af dagens etape så kan man se hvem man burde spille på men Feulli ? Viser han noget idag ? Og havd Med CSC idag Peace
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #94: 06 Jul 2009, 12:13 »

Feulli kommer formentlig højst til en top 10 placering, hvis vi undgår styrt osv idag. Han var heldig med gårdagens etape.

CSC vil intet gøre end at forsvare trøjen, og så overlade arbejdet til Cervelo og Columbia til sidst..
Logged


Pepe
Gæst
 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #95: 06 Jul 2009, 12:17 »

Det er fedt det du har kørende her, Shaft Smiley Man kan læse, du ved en del om cykelsport.. Dog kan de fleste, der følger lidt med fortælle det, du fortæller der, men jeg glæder mig til at læse om de lidt mere udfordrende etaper, hvor din viden vil komme mere på bordet. Jeg vil i hvert fald læse om dine tanker om Touren! Smiley
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #96: 06 Jul 2009, 12:22 »

Hvad med Danilo Napolitano fra Team Katusha, han kører jo også stærkt Wink
Eller Daniele Bennati fra Liquigas.
Logged

Supra Societatem Nemo

Zeman
Gæst
 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #97: 06 Jul 2009, 12:23 »

Hej shaft Opstemt
god gennem gang etape og favoritter Opstemt jeg har oddset på at hushovd kommer før Ciolek, er det fornuftigt?
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #98: 06 Jul 2009, 12:25 »

Napolitiano er under ryttere man skal holde øje med, men manden har endnu ikke vist noget som helst i Tour sammenhæng.

Bennati bliver gjort bedre end han er af de fleste. Manden har i massespurter ikke vist noget i lang tid efterhånden, slet ikke i Tour sammenhæng.

Pepe: Ja det ved jeg godt, men det er lidt svært at sige meget andet end hvad de fleste folk ved, her på en sådan flad etape som den idag.
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #99: 06 Jul 2009, 12:25 »

Hej Zeman!

Bestemt. Tror den går hjem, men det er selvfølgelig ikke helt til at vide. Alt kan jo ske i Cykling.
Logged


Zeman
Gæst
 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #100: 06 Jul 2009, 12:27 »

ja det er jo det, men syntes også selv at det var et udemærket odds Opstemt
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #101: 06 Jul 2009, 12:33 »

Hvordan mener du at Oscar Freire står til etapen i dag?
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #102: 06 Jul 2009, 12:41 »

Hvordan mener du at Oscar Freire står til etapen i dag?

Han er ikke blandt de største favoritter, og på dagens etape skal han nok være glad for en top 5 placering. Jeg glæder mig dog meget til at se den første rigtige spurtafgørelse hvis vi kan få sådan en idag. Sådan så vi kan se hvem der er helt i form, udover vi ved at Cavendish er i super form.
Logged


Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #103: 07 Jul 2009, 10:58 »

Nå Shaft, hvem vinder i dag?

Og hvad er din kommentar til Team Columbia's træk igår? Smiley
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Shafts Tour de France blog
« Svar #104: 07 Jul 2009, 11:14 »

i dag har jeg så oddset på at astana vinder etapen, syntes du det var smart?
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010