home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 935 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  PCM 09 !
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor god er PCM 09?
-3
- 4 (5,7%)
00
- 1 (1,4%)
2
- 1 (1,4%)
4
- 0 (0%)
6
- 1 (1,4%)
7
- 5 (7,1%)
8
- 8 (11,4%)
9
- 13 (18,6%)
10
- 23 (32,9%)
12
- 6 (8,6%)
13
- 8 (11,4%)
Antal Stemmer: 70

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 43 Udprint
Forfatter Emne: PCM 09 !  (Læst 92471 gange)
Bimmand
Gæst
 
Sv: PCM 09 !
« Svar #420: 07 Jul 2009, 20:53 »

Nogle der ved hvor man kan købe det, med et kort fra danskebank ??
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: PCM 09 !
« Svar #421: 07 Jul 2009, 20:55 »

Nogle der ved hvor man kan købe det, med et kort fra danskebank ??

fmfreaks tilbud Opstemt
Logged

Vi skal alle være her.

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #422: 08 Jul 2009, 20:14 »

hej Freaks,
Jeg har et stort problem, som jeg håber i kan hjælpe mig med.
Jeg kører pt. med mit eget hold, som jeg selv har lavet. Jeg kører Giroen lige nu, hvor jeg har C. Sørensen og J.Fuglsang med som mine bedste ryttere. Men hver gang vi rammer et bjerg, og jeg vil angribe sammen med de andre favoritter, kan jeg måske angribe i 2-5 sek, mens de andre bare bliver ved og skaber et stort forspring. Nu siger mange af jer, at det bare er fordi de ikke er gode nok, men der er "mabge" ryttere med som er dårlige end dem. Når jeg så har accepteret at de er sluppet væk fra mig, hvordan kører jeg så ind på dem, fordi så sidder jeg måske sammen med 10-15 ryttere og alligevel så tar de bare tid på os. Selvom de kører alene. Hvad skal jeg sætte mine ryttere til at gøre?
Håber på et hurtigt svar.

MVH
Patrick J
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #423: 08 Jul 2009, 20:17 »

hej Freaks,
Jeg har et stort problem, som jeg håber i kan hjælpe mig med.
Jeg kører pt. med mit eget hold, som jeg selv har lavet. Jeg kører Giroen lige nu, hvor jeg har C. Sørensen og J.Fuglsang med som mine bedste ryttere. Men hver gang vi rammer et bjerg, og jeg vil angribe sammen med de andre favoritter, kan jeg måske angribe i 2-5 sek, mens de andre bare bliver ved og skaber et stort forspring. Nu siger mange af jer, at det bare er fordi de ikke er gode nok, men der er "mabge" ryttere med som er dårlige end dem. Når jeg så har accepteret at de er sluppet væk fra mig, hvordan kører jeg så ind på dem, fordi så sidder jeg måske sammen med 10-15 ryttere og alligevel så tar de bare tid på os. Selvom de kører alene. Hvad skal jeg sætte mine ryttere til at gøre?
Håber på et hurtigt svar.

MVH
Patrick J

Du burde måske prøve at vente til dine konkurrenter angriber og så kontra angribe med Sørensen og Fuglsang! Peace

Hvordan er deres restitutionsevne? *Du ser den lige inden du starter på en etape* Wink
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #424: 08 Jul 2009, 20:20 »

Du burde måske prøve at vente til dine konkurrenter angriber og så kontra angribe med Sørensen og Fuglsang! Peace

Hvordan er deres restitutionsevne? *Du ser den lige inden du starter på en etape* Wink
Det er netop det jeg gør  Wink
Det kan jeg ikke se lige nu, da jeg er nødt til at lukke mit spil ned hver gang. Skuffet
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #425: 08 Jul 2009, 20:25 »

Når jeg har åbnet spillet, og efter cyandie-logoet har været fremme, bliver min skærm bare hvid uden at der sker noget! Hvad kan der være galt?? Skuffet
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #426: 08 Jul 2009, 20:26 »

Når jeg har åbnet spillet, og efter cyandie-logoet har været fremme, bliver min skærm bare hvid uden at der sker noget! Hvad kan der være galt?? Skuffet
Havde samme problem men du skal bare gå ind i "videos" og så slette de 2 videoer som ikke hedder noget med Cyanide leer Cycling Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #427: 08 Jul 2009, 20:43 »

jeg har ikke en mappe der hedder videos? og nu siger spillet: failed to initialize 3D engine ticked off
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #428: 08 Jul 2009, 20:44 »

jeg har ikke en mappe der hedder videos? og nu siger spillet: failed to initialize 3D engine ticked off
Har du ikke en inde i PCM 09's hovedmappe? Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #429: 08 Jul 2009, 20:47 »

Det er netop det jeg gør  Wink
Det kan jeg ikke se lige nu, da jeg er nødt til at lukke mit spil ned hver gang. Skuffet

jaja, men når konkurrenterne angriber, siger du så ANGRIB eller KONTRAANGRIB? Hvis du angriber ligesom dem, er de mere tilbøjelige til at sprinte igennem, mens de "slapper mere af" når du kontraangriber..... . Der går de kun med på angrebet Smiley
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #430: 08 Jul 2009, 20:48 »

jaja, men når konkurrenterne angriber, siger du så ANGRIB eller KONTRAANGRIB? Hvis du angriber ligesom dem, er de mere tilbøjelige til at sprinte igennem, mens de "slapper mere af" når du kontraangriber..... . Der går de kun med på angrebet Smiley
Jeg trykker "Angrib" Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #431: 08 Jul 2009, 20:59 »

Jeg trykker "Angrib" Smiley

så er det muligvis der du fejler Wink prøv i stedet at højreklik på den stærkeste rytter af dine konkurrenter der kører afsted og sæt dine ryttere til at kontraangribe næste gang du spiller Smiley Det burde højst sandsynligt afhjælpe dit problem Wink
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #432: 08 Jul 2009, 21:01 »

så er det muligvis der du fejler Wink prøv i stedet at højreklik på den stærkeste rytter af dine konkurrenter der kører afsted og sæt dine ryttere til at kontraangribe næste gang du spiller Smiley Det burde højst sandsynligt afhjælpe dit problem Wink
Okay mange tak! Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #433: 08 Jul 2009, 21:20 »

fik mit spil til at virke, men jeg har noteret at det ikke er helt korrekte navne Opstemt Så hvor findes der en name fix-agtig patch? Peace
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PCM 09 !
« Svar #434: 08 Jul 2009, 21:23 »

Okay mange tak! Wink

Det var så lidt..... giv lige lyd fra dig, når du har testet metoden ordentligt Peace

fik mit spil til at virke, men jeg har noteret at det ikke er helt korrekte navne Opstemt Så hvor findes der en name fix-agtig patch? Peace

HER! er der en udgave der retter navne Smiley
Logged

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 43 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010