home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 1228 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '27' The Blues/Sbornaja (LUKKET)
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: '27' The Blues/Sbornaja (LUKKET)  (Læst 19209 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' La Viola
« Svar #15: 29 Jun 2009, 01:35 »

Hej Baliian.
Først vil jeg lige sige at det er en super skriftlig blog, men det kan godt ærgre mig, hvordan du fremstiller detaljerne, som det grafiske i bloggen. Opsætningen kan være en del bedre, men også det grafiske synes jeg gør det værre, mere end det hjælper - forstå mig ret, nogle af billederne er flotte, men uden ramme og i forskellig størrelse, synes jeg man skal spørge sig selv, om det overhovedet er et plus at have grafik i sin blog, på den måde så.
Folk skal have lov til at køre deres blogge akkurat som de vil, men det kan godt ærgre mig, at de som ikke helt har så meget styr på det grafiske, stadig vil have grafik med, i det det for mig ikke er et must at have grafik i sin blog. Jeg kan huske Sir Toby kørte en blog, hvor hans topbanner var et simpelt + hvilket fik mig til at tænke, at der sku ikke er nogen facitliste, for hvordan ens blog skal laves. Nu ved jeg godt du har spurgt rundt om hjælp, og fair nok, men der er rigeligt muligheder - især for dig, skrivende sådan som du gør, så jeg nægter at tro, dit kreative niveau ligger på, bare at kopiere, hvad andre gør - men prøv at tænk i andre baner, prøv at tænk i, hvordan de små finesser kan få din blog, uden grafik - eller i hvert fald med mindre ind i f.eks. andres, til at være bedre.

Det er ikke normalt jeg kommer med så lange kommentarer, og slet ikke til blogs, men jeg lovede jo nærmest en kommentar, og det kan godt være den er blevet slynget alt for hårdt ud, men jeg håber du forstår hvad jeg mener. Prøv at tænk anderledes, og gør i, hvad man kan gøre i det simple, hvis du ikke har 1000 år til at lære grafik og bla bla. Min egen grafik er selv meget simpel, sorthvid og jeg har fundet enkle teknikker jeg kan lide og arbejdet videre - jeg ved ikke hvad alle siger, men jeg er generelt tilfreds med feedbacken jeg får.

- Du kan få ramme på dine billeder i Paint, jeg ved bare ikke lige hvordan man gør.

Hilsen,
Zulue.


- - Dette var naturligvis ikke kun til Baliian, men til alle generelt, der ikke lige føler, de har bedst styr på grafikken. Grafik er ikke et must, man kan have en fremragende blog på mange andre måder; men grafik KAN være fedt - og grafik KAN være skidt.
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '5' La Viola
« Svar #16: 29 Jun 2009, 02:07 »

Mange tak for kommentaren Zulue, det er virkelig noget jeg vil tænke over og jeg bliver ikke sur eller noget, er bare glad for at du fortæller mig det. Jeg vil prøve at tænke anderledes og ikke tænke på at der skal grafik med i hver update Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '5' La Viola
« Svar #17: 29 Jun 2009, 02:41 »


Fiorentina skuffer i Champions League
www.gazzetta.it – 26/8/10

»Fiorentina har gjort sig klar til sæsonen med 6 venskabskampe og to kvalifikationskampe i Champions League.«
AFC Fiorentina med den unge dansker Sebastian Erichsen Mau siddende ved roret har forstærket sig yderst godt i denne sæson. Med de 300 millioner de fik til rådighed har de købt den rutinerede argentiner Martin Demichelis og den unge brasilianske troldmand Marquinhos. Det har kørt forrygende for Fiorentina i venskabskampene og de har spillet godt sammen og har vundet 5 kampe og spillet en uafgjort 1-1 mod selveste Chelsea. I Champions League skulle de slå klinger med engelske Portsmouth som var en overkommelig modstander. Men det skulle ikke blive som vi havde regnet med.
Venskabskampe
Fiorentina vs. Unterhaching : 7-0
Fiorentina vs. Braga : 2-1
Fiorentina vs. Chelsea : 1-1
Fiorentina vs. Fiorentina U/20 : 8-1
Fiorentina vs. Fiorentina reserverne : 9-0
Fiorentina vs. Fiorentina u/20 : 5-0


Artemio Franchi – 11/8/2010 – 19:45
Første kamp skulle spilles på Artemio Franchi og det var forventet at Fiorentina ville trække det længste strå. Men det startede skidt for de lilla blusede fra Firenze. Efter kun 14 minutter kunne Etienne Capoue bringe Portsmouth foran og hele stadion var i chok. Der blev ikke scoret flere mål indtil 65 minut. Det er heldigt at der er noget der hedder held i fodbold for Fiorentina fik et straffespark som Adrian Mutu kunne sparke ind til 1-1 som blev kampens resultat.
Champions League
Fiorentina vs. Portsmouth : 1-1
Portsmouth vs. Fiorentina : 1-0

Fratton Park – 25/8/2010 – 19:45
I returen på Fratton Park havde Fiorentina en revancering de skulle have lavet. De spillede fin fodbold men de kunne ikke score på deres chancer. Og de vadede i chancer. I 37. Minut kunne Emile Heskey ufortjent bringe Portsmouth foran 1-0. Der skete ikke mere i den kamp, og Portsmouth kunne ufortjent hive en 1-0 sejr hjem og komme i Champions League gruppespillet, mens Fiorentina skuffende skal i UefaCup gruppespillet.

Jeg er utrolig skuffet. Vi har været i Champions League gruppespillet en gang, og det var i første sæson. De to andre sæsoner er vi blevet slået ud. Der må ligge en forbandelse over os i europæisk fodbold for det går bare ikke vores vej. Nu må vi kæmpe videre i Uefa Cuppen og se om vi kan komme videre derfra. Sebastian Erichsen Mau, cheftræner i AFC Fiorentina.
« Seneste Redigering: 29 Jun 2009, 02:51 af Baliian » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' La Viola
« Svar #18: 29 Jun 2009, 06:58 »

Det ser sgu egentligt super godt ud. Resultaterne er dog lidt uheldige Smiley
KIU!
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: '5' La Viola
« Svar #19: 29 Jun 2009, 09:45 »

Som David siger kunne resultaterne godt være bedre, men imo, har det ikke nogen betydning, når du skriver sådan en god blog. Wink

Godt arbejde! Thumbs Up
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' La Viola
« Svar #20: 29 Jun 2009, 09:59 »

God blog. Uheldigt med Champions League Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '5' La Viola
« Svar #21: 29 Jun 2009, 11:10 »

Mange tak for kommentarene alle sammen Opstemt
Ja, det er sku lidt irriterende med resultaterne i Champions League. Jeg har gjort det utroligt dårligt i europæisk i løbet af den tid jeg har været i Fiorentina Skuffet
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '5' La Viola
« Svar #22: 29 Jun 2009, 15:54 »


Svingende start for Fiorentina
www.gazzetta.it – 1/10/10|septembermåned

Fiorentina har haft en svingende start på deres 3. Sæson med Sebastian Erichsen Mau i klubben.
Fiorentina er kommet igennem septembermåned og starten på Serie A. De har spillet meget svingende og det er blevet til 3 sejre og 2 nederlag.

Fiorentina fik en god start på ligaen da de i første kamp gæstede Udinese på Friuli. Med et angreb i topform i denne kamp kunne de tage hjem med en 2-1 sejr over Udinese på mål af Edison Cavani og Miguel Veloso.

Kampen efter skulle det gå galt da Fiorentina gæstede Atalanta. En meget dårlig kamp af holdet og Atalanta kunne være tilfredse med en 3-2 sejr. Fiorentinas mål blev scoret af den nye brasilianske troldmand Marquinhos og Edison Cavani der virkelig har været i topform her i starten af sæsonen.

Næste kamp var endelig en kamp hjemme på Artemio Franchi. Det var oprykkerne fra Mantova der gæstede Fiorentina. I den her kamp var der champagnebold fra Fiorentinas side af og de kunne tilfredse hive en 4-0 sejr hjem. Målene blev scoret af Simon Vukcevic, Dario Dainelli og to kasser af Edison Cavani der virkelig har grebet chancen her i starten af sæsonen.

Resultater
Udinese vs. Fiorentina : 1-2
Atalanta vs. Fiorentina : 3-2
Fiorentina vs. Mantova : 4-0
Fiorentina vs. Catania : 2-3
Palermo vs. Fiorentina : 1-3

Kampen efter skulle Fiorentina spille mod Catania hjemme på Artemio Franchi. Endnu engang spillede Fiorentina en dårlig kamp og tabte 3-2. Målene blev scoret af Edison Cavani og Vincenzo Iaquinta.

Den sidste kamp i denne måned skulle Fiorentina spille mod Palermo i Palermo. Fiorentina spillede en stærk kamp og kunne hive en sejr hjem på 3-1 over Palermo. Målene blev scoret af midtbanegeneralen Xabi Alonso, Adrian Mutu og bomberen Edison Cavani scorede endnu engang.

« Seneste Redigering: 29 Jun 2009, 16:14 af Baliian » Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' La Viola
« Svar #23: 29 Jun 2009, 15:57 »

Udemærket update, lidt synd du kun lægger nummer 6,
KIU.

følger med herfra..
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '5' La Viola
« Svar #24: 29 Jun 2009, 16:02 »

Rigtig ´god blog, med gode farver Wink

Der er ikke så langt op til nr. 1  - Du kan stadig gódt nå det.  Thumbs Up

KIU !
Ps. Også rigtig godt grafik  Wink
« Seneste Redigering: 29 Jun 2009, 16:03 af Theis Mørup » Logged

(:

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '7' La Viola
« Svar #25: 29 Jun 2009, 19:05 »


Ringe måned for Fiorentina
www.gazzetta.it – 3/11/10|oktobermåned

Fiorentina er så småt gået ind i novembermåned efter en utrolig dårlig oktober måned. Der er blevet spillet 5 kampe og Fiorentina har vundet 2 og tabt 3.

Fiorentina har haft en hård start på Serie A. Med intil videre 5 sejre og 5 nederlag ligger Fiorentina og roder rundt på 9. Pladsen, hvilket ikke er normalt for dem. Sebastian Erichsen Maus jobsikkerhed er da også blevet usikker og de skal til at få en god rytme med nogle sejre, ellers ligner det en fyring.

4-0 v - Brescia (H)
0-1 v - Lazio (U)
4-1 v - Genoa (H)
1-3 v - Torino (U)
0-2 v - AC Milan (H)

Første kamp i oktobermåned skulle spilles mod en af oprykkerne som er Brescia. Kampen blev spillet på Artemio Franchi. Fiorentina spillede en super kamp og hev en 4-0 sejr hjem på mål af Marquinhos og hattrick af Edison Cavani.

Runden efter gæstede Fiorentina , Lazio på Olimpico i Rom. Det var en meget tæt kamp hvor begge hold kunne have taget sejren, men det var Lazio der trak det længste strå og de kunne hive en 1-0 sejr hjem. Utroligt uheldigt for Fiorentina.

Genoa gæstede Fiorentina på Artemio Franchi i 3 kamp og det blev en opvisning i topfodbold af Fiorentina. De vandt overlegent 4-1 over Genoa på mål af troldmanden Marquinhos, Adrian Mutu, Simon Vukcevic og rutinerede Dario Dainelli.

Kampen efter mod Torino skulle det så gå galt. Fiorentina kunne ikke få spillet til at flyde i en kamp som Torino styrede. Torino vandt da også 3-1 og Fiorentina kunne tage skuffede hjem med et dumt nederlag. Fiorentinas ene mål blev scoret af Franco Semioli.

Sidste kamp i oktobermåned skulle spilles på Artemio Franchi mellem Fiorentina og storholdet AC Milan. Det var Milan der var favoritter men Fiorentina kunne godt overraske, det havde de gjort før. Men de kom ikke til at overraske i dag, for som forventet vandt milan med 2-0.

En skuffende måned af Fiorentina. Hvis Sebastian Erichsen Mau skal beholde sit job er de nødt til at begynde at spille meget bedre, ellers ender det nok med at Sebastian Erichsen Mau skal lede efter en ny klub.


« Seneste Redigering: 29 Jun 2009, 19:10 af Baliian » Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '8' La Viola
« Svar #26: 29 Jun 2009, 23:58 »

Forventet fyring
www.gazzetta.it – 17/12/10

Så kom den lidt ventede fyring af Sebastian Erichsen Mau. Klubben har bare ikke præsteret i denne sæson og det må Sebastian Erichsen Mau bøde for. Nu skal han ud og finde en ny klub.

Den 17. December 2010 lige efter en Uefa Cup gruppekamp mod Atletico Madrid som Fiorentina tabte 3-2 valgte Fiorentinas bestyrelse at fyre Sebastian Erichsen Mau. Det var forventet da holdet slet ikke har præsteret i denne sæson. I sine 2 en halv sæson i Fiorentina har Sebastian Erichsen Mau vundet 2 4. Pladser i Serie A og en pokaltitel, i europæisk fodbold nåede han aldrig at få Fiorentina langt. 35 årige Sebastian Erichsen Mau skal nu ud og skaffe sig en ny klub, men der er ingen frie klubber på markedet så Sebastian må vente og se hvad der sker. Vi har fået en snak med Sebastian Erichsen Mau om fyringen.

Jeg står med en lidt tom følelse lige nu. Jeg har været i Fiorentina i snart 3 sæsoner nu, og nu er det bare slut. Vi har ikke haft en god sæson i år, og når man ikke har det så må træneren jo blive skiftet ud. Jeg har ikke sat stilling til hvad jeg vil gå efter endnu, men jeg håber da at der kommer en stor klub med et tilbud. Det ville være en drøm for mig. Et landshold ville jeg da heller ikke sige nej til, men nu må vi se tiden an og vente og se. Jeg glæder mig i hvert fald til at forhåbentligt snart at komme til en ny klub. Sebastian Erichsen Mau, tidligere cheftræner i AFC Fiorentina

Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '9' La Viola (FYRET)
« Svar #27: 30 Jun 2009, 03:08 »

Ny klub fundet
www.marca.com – 13/3/11

Sebastian Erichsen Mau blev for et par måneder siden fyret af Fiorentina. I dag har han fundet ny klub, og klubben kommer fra Spanien.

Sebastian Erichsen Mau skulle ikke bruge mere end et par måneder før han fandt sin nye klub. Klubben kommer fra Spanien og hedder Valencia CF. Valencia har haft en dårlig sæson og lå på 7. Pladsen da Sebastian Erichsen Mau overtog dem. Der er ikke nogle forventninger eller mål da han har overtaget klubben midt i sæsonen. Nu skal han bare have spillet resten af sæsonen færdig med dem og forhåbentligt ende på en acceptabel placering. Hans kontrakt lyder på 191 millioner til spillerindkøb og et lønbudget på 7,5 millioner. Han har fået en 2 årig kontrakt med en ugeløn på 182,5 millioner kr. Valencia har en trup der stadig rummer mange af de gamle stjerner som David Villa, David Silva og Joaquin. Vi har fået en kommentar fra Sebastian Erichsen Mau om sit klubskifte.

Jeg er stolt og meget beæret over at have overtaget Valencia FC. Det er et stort hold i Spanien og jeg hoppede rundt af glæde da de tilbød mig en kontrakt. Det var ærgerligt at jeg blev fyret i Fiorentina, men jeg starter på en frisk her i Valencia og jeg er sikker på at det nok skal komme til at gå godt og blive spændende. Nu skal jeg lige have spillet det sidste af sæsonen færdig, også kan jeg rigtig komme i gang med gutterne i næsten sæson

« Seneste Redigering: 30 Jun 2009, 03:50 af Baliian » Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '10' Los Che!
« Svar #28: 30 Jun 2009, 08:47 »

Utrolig stærkt valencia hold du har overtaget!
Dem tror jeg på du kan skaffe mere succes end viola Opstemt
Logged


Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '10' Los Che!
« Svar #29: 30 Jun 2009, 13:27 »

Mange tak for kommentaren Smiley
det håber jeg også. Jeg kunne godt bruge forstærkninger på backpladserne, men tror jeg venter med at købe ind til næste sæson.
Der er alligevel kun 12 kampe tilbage og transfervinduet er ikke åbent Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010