home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 328 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '27' The Blues/Sbornaja (LUKKET)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: '27' The Blues/Sbornaja (LUKKET)  (Læst 18575 gange)
Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '10' Los Che!
« Svar #30: 30 Jun 2009, 13:28 »

Jeg spiller sæsonen færdig idag, og så laver jeg en update om de 12 sidste kampe Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '10' Los Che!
« Svar #31: 30 Jun 2009, 13:35 »

Jeg kunne rigtig gerne tænke mig et topbanner nu hvor jeg har skiftet klub, hvis der var nogle der gad hjælpe med det ville det være fedt Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '10' Los Che!
« Svar #32: 30 Jun 2009, 16:42 »

Jeg ved ikke hvor meget jeg tid jeg får til updates idag, da jeg skal sove sammen med en ven.
Men jeg kan garantere at der kommer updates imorgen Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '10' Los Che!
« Svar #33: 01 Jul 2009, 16:54 »


De sidste 12 kampe
www.marca.com – 30/5/11

Sebastian Erichsen Mau overtog Valencia CF med 12 kampe igen og med holdet liggende på en 7. Plads. 1. Pladsen kunne de ikke nå, men han kunne nå at ”redde” sæsonen ved at fører dem til en acceptabel placering i ligaen forhåbentligt så de kunne komme i europæisk fodbold i næste sæson. Det var en svær opgave da holdet skulle vænne sig til deres nye træner, men det kunne lade sig gøre.

Valencia 0 - 0 Deportivo
Den første kamp skulle spilles mod Deportivo, en kamp som skulle vindes hvis Valencia skulle komme i europæisk fodbold i næste sæson. Det var en kamp hvor Valencia havde alt spillet men ikke kunne få bolden ind i målet. En kedelig 0-0 kamp mod Deportivo.

Sevilla 3 - 1 Valencia
Sevilla tog imod Valencia kampen efter i en kamp hvor Valencia ikke fik nogen chancer. Sevilla styrede kampen og vandt 3-1 i en kamp hvor Valencia bare var nedspillet. Valencias ene mål blev scoret af det spanske supertalent David Silva.

Valencia 1 - 0 Espanyol
Kampen efter tog Valencia hjemme på Nuevo Mestalla imod Espanyol. Det blev ikke nogen spændende kamp, det eneste højdepunkt var da David Silva scorede i overtiden så Valencia lidt heldigt kunne vinde 1-0.

Atletico Madrid 2 - 0 Valencia
Atletico Madrid tog kampen efter imod Valencia hjemme på Vicente Calderón. Endnu engang blev Valencia nedspillet mod et Atletico Madrid hold der bare var bedst på dagen. Valencia tabte 2-0 på mål af Maxi Rodriguez og Diego Forlan.
0-0 v - Deportivo (H)
1-3 v - Sevilla (U)
1-0 v - Espanyol (H)
0-2 v - Atletico Madrid (U)
3-1 v - Osasuna (H)
0-0 v - Athletic Bilbao (U)
4-0 v - Las Palmas (H)
1-1 v - Villarreal (H)
2-1 v - Zaragoza (U)
3-2 v - Mallorca (U)
3-1 v - Sporting (H)
6-0 v - Betis (H)

Valencia 3 - 1 Osasuna
Hjemme på Nuevo Mestalla kampen efter to Valencia imod Osasuna i en kamp Valencia var favoritter til at vinde. Det var en kamp hvor Valencias midterforsvar Ivan Marcano skulle spille en stor rolle. For med to hovedstødsmål af den stærke midterforsvar Ivan Marcano var han stærkt med til at Valencia kunne hive en 3-1 sejr hjem over Osasuna. Valencias sidste mål blev scoret af David Silva.

Athletic Bilbao 0 - 0 Valencia
Kampen efter skulle spilles på San Mamés mod Athletic Bilbao. Endnu en kedelig kamp hvor Valencia havde alt spillet men ikke kunne scorer på deres chancer. En skuffende uafgjort 0-0 i denne kamp.

Valencia 4 - 0 Las Palmas

Kampen efter skulle spilles hjemme på Nuevo Mestalla, og det var en kamp hvor David Villa endelig skulle gøre sig bemærket. David Villa har nemlig ikke scoret siden Sebastian Erichsen Mau overtog Valencia. Men i den her kamp skulle det gå helt anderledes, for med et fantastisk hattrick af David Villa og en enkelt scoring af unge Ever Banega kunne Valencia vinde 4-0 over Las Palmas.

Valencia 1 - 1 Villarreal
Kampen efter skulle endnu engang spilles hjemme på Nuevo Mestalla mod Villarreal. Det var en meget lige kamp hvor det eneste rigtige resultat nok var en uafgjort, og det blev det også. David Villa var virkelig kommet i gang med scoringerne igen og kunne bringe Valencia foran 1-0. Men Villarreal kom tilbage i kampen igen og Alvaro Rubio kunne udligne til resultatet 1-1.

Zaragoza 1 - 2 Valencia

Zaragoza tog imod Valencia på La Romareda kampen efter. Zaragoza har spillet en god sæson og lå nummer 5 da Valencia skulle møde dem, så det var vigtigt at Valencia vandt den kamp. Det startede skidt for dem da de kom bagud allerede efter 10 minutter. Men med et mål af Edú og et af Ivan Marcano kunne Valencia vende kampen og vinde en vigtig 2-1 sejr.

Mallorca 2 - 3 Valencia

Kampen efter skulle Valencia spille mod Mallorca på ONO Estadi. Det var en vigtig kamp for hvis Valencia kunne vinde denne kamp så det godt ud med henhold til europæisk fodbold. Med et selvmål fra Mallorca, en scoring af den nybagte anfører Joao Moutinho og en scoring af Ivan Marcano kunne Valencia tilfredse tage hjem fra ONO Estadi med en vigtig 3-2 sejr.

Valencia 3 - 1 Sporting

På nuværende tidspunkt lå Valencia nummer 5 og lå til at komme med i Uefa Cuppen i næste sæson. Med to kampe igen mod henholdsvis Sporting Gijon og Betis skulle det ikke gå galt nu. Den første kamp skulle spilles mod Sporting på Nuevo Mestalla. Med et mål af Ivan Marcano, et af Edú og et af Joao Moutinho kunne Valencia hive en 3-1 sejr hjem som virkelig lunede, nu så det sikkert ud for dem.

Valencia 6 - 0 Betis
Sidste kamp skulle som sagt spilles mod Betis hjemme på Nuevo Mestalla. Og det blev et målorgie. Valencia spillede deres nok bedste kamp af de sidste 12 kampe Sebastian Erichsen Mau har været med i og de vandt hele 6-0. David Silva kunne efter 5 minutter starte legestuen, også gik det stærkt. Edú scorede to mål, Manuel Fernandes scorede et, portugisiske Simao scorede et, og Fabian Monzon fuldendte legestuen med sit mål til 6-0.

Valencia har haft en succesfuld slutspurt med Sebastian Erichsen Mau ved roret, og de kunne tilfredse slutte på en acceptabel 5. Plads der giver tilladelse til Uefa Cup kvalifikation i næste sæson. Vi har som vi plejer fået en udtalelse af Sebastian Erichsen Mau.

Jeg er sku glad lige nu. Jeg kom til klubben hvor de lå på en 7. Plads med 12 kampe igen og det så ud til at blive en skuffende sæson. Men spillerne har vist at de virkelig vil det her og har kæmpet for hinanden. Vi slutter på en meget tilfredsstillende 5. Plads der giver kvalifikation til Uefa Cuppen i næste sæson, så det er bare fantastisk. Jeg glæder mig til at komme i gang igen i næste sæson, for jeg har fået et fantastisk indtryk af dette hold og det er fantastisk at prøve noget nyt. Jeg ser frem til fremtidig succes med Valencia CF. Sebastian Erichsen Mau, cheftræner i Valencia CF
« Seneste Redigering: 01 Jul 2009, 16:55 af Baliian » Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '10' Los Che!
« Svar #34: 01 Jul 2009, 16:56 »

Jeg håber ikke at længden skræmmer jer væk, for de kommer ikke til at blive så lange fremover Smiley
Logged

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: '11' Los Che!
« Svar #35: 01 Jul 2009, 19:26 »

Fedt at du har skrevet kontrakt med sådan et fedt hold.. er sikker på det bliver fedt at følge dine udfordringer i Spanien..
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '11' Los Che!
« Svar #36: 01 Jul 2009, 22:39 »


Preseason
www.marca.com - 10/8/11

» Valencia har brugt opstarten på at spille 4 venskabskampe mod Blackburn, Chelsea FC, Salamanca og Bilbao Athletic, også er det blevet til tre kæmpe indkøb. «

Valencia har haft en lidt svingende preseason med nogle svingende resultater i venskabskampene. Men i transfervinduet har de sprængt alle rammer og gået på storindkøb.

Deres første venskabskamp mod Blackburn blev til en spinkel 1-0 sejr med et mål af Simao i overtiden.

Mod Salamanca spillede Valencia en utrolig ringe kamp og formåede kun at få 2-2 mod lilleputklubben fra spanien. David Villa og Emiliano Moretti scorede målene.

Mod Chelsea blev det en meget tæt kamp hvor Chelsea havde en lille smule spilovertag, men de var også favoritter. Valencia fik presset dem godt men de endte alligevel med at hive en 1-0 sejr hjem.

Sidste kamp var mod Bilbao Athletic, Athletic Bilbaos 2. Hold. Valencia vandt 4-1 på mål af David Villa, den utroligt målfarlige midterforsvar Ivan Marcano, Edú og et af Valencias nyindkøb Pato.

Så kommer vi til Valencias Transfers. Bestyrelsen havde stillet 380 millioner til rådighed for Sebastian Erichsen Mau, og han gik straks ud og søgte efter mulige forstærkninger til startopstillingen.
Den første transfer var noget af en transferbombe. Valencia sprang alle rammer og måtte virkelig ud med pengepungen for at købe det engelske forsvarstalent Micah Richards. Det kostede dem 150 millioner kroner at får supertalentet til klubben, også må man sige at pengene er godt betalt, for han er en stor spiller. Micah Richards har potientialet til at blive en af de største forsvarsspillere i verden, hvis han ikke allerede er det nu. Den kun 23 årige englænder er også allerede blevet viceanfører i Valencia, hvilket siger alt om hans talent. Micah forventes at gå direkte ind på højreback for Valencia, og han har fået nummer 6 på ryggen.

1-0 v - Blackburn (U)
2-2 v - Salamanca (U)
0-1 v - Chelsea (U)
4-1 v - Bilbao Athletic (U)

Siden Rafael Van Der Vaart skiftede til Real Madrid er det ikke blevet til meget spilletid for ham, og siden det har han også skiftet til Villarreal. Da Sebastian Erichsen Mau fandt ud af at han kun skulle betale små 77,5 millioner for den hollandske playmaker slog han til med det samme, også havde han fuldendt den midtbane der skal fører Valencia op på toppen i denne sæson. Van Der Vaart er blevet 28 år, men han har stadig sin fantastiske teknik og sit utrolige blik for spillet. Han forventes at gå direkte ind på den centrale midtbane sammen med anføreren Joao Moutinho. Rafael Van Der Vaart har fået nummer 11 på ryggen.

Det sidste indkøb Valencia har spenderet i dette transfervindue er noget af et scoop. De har hentet den 21 årige brasilianske troldmand Alexandre Pato til klubben. Han har kostet Valencia utrolige 60 millioner kroner hvilket er en sindssyg god pris for Valencia. Fansene er også utroligt glade for at få ham til klubben og Valencia forventer meget fra ham. Han forventes at gå direkte ind i angrebet sammen med David Villa, og det bliver et giftigt angreb der skal bombe Valencia op igennem ligaen denne sæson. Pato har fået nummer 12 på ryggen.
Vi har fået en udtalelse fra Sebastian Erichsen Mau om indkøbene.

Jeg er utrolig tilfreds med dette transfervindue, vi har fået hentet tre klassespillere som alle tre går direkte ind i startopstillingen. Jeg har store forventninger til dem alle tre. Pato kommer forhåbentligt til at scorer mange mål for os i denne sæson, og Rafael skal ligge og dominere spillet på midtbanen sammen med Joao. Micah Richards forventer jeg kommer til at spille solidt i denne sæson sammen med resten af forsvaret. Jeg glæder mig bare til at komme i gang med sæsonen.


« Seneste Redigering: 01 Jul 2009, 22:45 af Baliian » Logged

FCK010
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '12' Los Che!
« Svar #37: 01 Jul 2009, 22:56 »

kæft et stærkt hold.. Glæder mig til at følge dit hold :p
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '12' Los Che!
« Svar #38: 01 Jul 2009, 23:09 »

mange tak for kommentaren FCK010 Smiley
jeg glæder mig også til at komme igang med ligaen og de andre turneringer Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '12' Los Che!
« Svar #39: 02 Jul 2009, 00:12 »

Tak til alek9000 for topbanneret og nogle af de flotte billeder Smiley
Logged

SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: '12' Los Che!
« Svar #40: 02 Jul 2009, 00:15 »

Super stærkt hold som sagt, og håber virkelig for din videre færd, at du kan få dem til at spille sammen optimalt. Har fulgt med lige siden starten, dog uden at komme med særlig mange kommentarer, men her var der da en. KIU Peace
Logged

vestergaard3
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '12' Los Che!
« Svar #41: 02 Jul 2009, 00:33 »

var pato til salg siden du kunne få ham så billigt? :O Opstemt
Logged

FCK, Liverpool & Barcelona.
Thats it!

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '12' Los Che!
« Svar #42: 02 Jul 2009, 00:54 »

Mange tak for kommentaren SebastianLyngsøe! Smiley
Ja, jeg håber virkelig også at de kan spille godt sammen i sæsonen Smiley
men jeg kan fortælle at de har spillet et par gode kampe i uefa cuppen Wink
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '12' Los Che!
« Svar #43: 02 Jul 2009, 00:55 »

vestergaard 3, jeg ved faktisk ikke om han var til salg. Jeg gik ind i spillersøgning og fandt ham, og fik en rapport på ham også stod der at de skulle have mindst 46 millioner for ham. Så afviste de mit bud på 46 millioner, så prøvede jeg bare 60 millioner også accepterede de Opstemt forstod det heller ikke selv.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '12' Los Che!
« Svar #44: 02 Jul 2009, 02:25 »

Glæder mig til at se dig i Valencia. Nogle rigtig gode indkøb må man sige og de skal nok blive gode for dig. Håber du får nogle gode resultater, samt en god sæson og nogle flere gode indkøb Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010