home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1164 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Michael død ifølge medier
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Michael død ifølge medier  (Læst 23104 gange)
El Kun
Landsholdsspiller

Sv: Michael død ifølge medier
« Svar #60: 26 Jun 2009, 07:47 »

Hvor er det enormt trist. Han var ubestridt den største kunstner nogensinde, synd at det skulle ende sådan, men det er jo med til at udødeliggøre ham.

MJ vil altid være her: http://www.youtube.com/v/l74Y_p6or00

BenMusalho
Gæst

« Svar #61: 26 Jun 2009, 08:57 »

Hvor, hvor, hvor???

Ej, har aldrig været den helt store fan af Jackson selvom noget af hans musik har været godt. Han må have haft et underligt liv. Sort -> hvid, og et liv med store overskrifter...
Tidligt at dø. "Sølle" 50 år. Han havde ikke nogle sygdomme, vel?
Han havde vidst en masse.. Her er et link: http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article1125668.ece

KF
Landsholdsspiller

« Svar #62: 26 Jun 2009, 09:18 »

Egenligt er jeg enig.

R.I.P. 1-årig pige (Held og lykke med sorgen til forældrene), R.I.P. Farrah Fawcett, R.I.P. Michael Jackson og R.I.P. alle mulige andre...

Nu goer jeg mig sikkert lidt upopulaer, men nu maa i saftsuseme spaende. Naturligvis ER det soergeligt og tragisk, at en 1-aarig pige doer, men der doer sgu en 1-aarig pige every fucking day.

Michael Jackson har givet resten af verden saa vanvittigt meget. Det forstaar man slet ikke. Alle folk har et eller andet forhold til ham - om det er negativt, positivt eller neutralt varierer, men pointen er, at han har betydet - og altid vil betyde - EKSTREMT meget for mange mennesker. At sidestille hans doed med en "tilfaeldig" 1-aarig piges - det synes jeg aerlig talt er latterligt.

Han er i min bog det taetteste, vi har vaeret paa en levende legende. Nu er han en legende.

RIP MJ.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Drillo
Gæst

« Svar #63: 26 Jun 2009, 09:42 »

KF jeg vil tildels give dig ret.
Det med den lille pige her i danmark høre vi kun om pga. det ned i belgien. (fordi medierne syntes at det er spændene lige nu)

når men tilbage til topic.

Michael Jackson er og vil forblive den største i mange år frem. R.I.P.

DavidMadsen
Manager

« Svar #64: 26 Jun 2009, 09:48 »

Ærligt talt, er jeg enig med KF.

Dog er det da stadigvæk sørgeligt, at der dør en 1-årig pige. Men den 1-årige pige har jo på ingen måde ligeså mange pårørende som Michael Jackson. Og det bliver jo også kun så stor en nyhed som det gør, fordi det er en far som glemmer et barn i bilen, som så dør. Det er måske bare min mening?

Alt i alt, mener jeg at det er mere tragisk at Michael Jackson, kongen af pop, er død. Jeg så forresten lige nyhederne her til morgen, hvor han bror var sønderknust, og prøvede at læse noget papir op, hvor der stod at han var død af et hjertestop. Alene den sorg som broderen føler og for den sags skyld resten af Michaels familie, overstiger vel egentligt hvad de to forældre, til det døde barn føler. Er der ingen der har set det fra MJs families side, når i nu ser det fra det døde barns forældres side?

- Rest in peace, Michael.

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #65: 26 Jun 2009, 10:02 »

Nu hvor han er død, hvad tror folk så han er død af? Det kan jo godt være at hospitalet siger hjertestop, men det kan være at de ikke gider at fortælle hvis han f.eks har taget en overdosis eller noget i den retning.

Såå, hvad tror folk? Thumbs Up

Han var jo på forholdsvis kraftig dosis medicin oven på de skader, han har fået under forberedelserne til hans afslutningskoncerte r. Derudover har han garanteret haft en pæn del stress grundet de føromtalte forberedelser. Ydermere har han været meget gennem de seneste år, som selvfølgelig har haft sin indvirkning. Jeg tror bare det er mere end hvad en 50-årigs hjerte kan tage.

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #66: 26 Jun 2009, 10:03 »

Man kan ikke sammenligne en 1-årige med en 50-årige. Der er 49 år til at gøre noget stort i livet, og det er der altså mange måder at gøre på. Michael Jackson har muligvis gjort/betydet meget for mange mennesker, men "at gøre/betyde noget for andre" tackles meget forskelligt fra menneske til menneske.

Nu skal jeg også huske at sige, at jeg kunne godt lide hans musik. Han har betydet meget for folk, som man tydligvis kan se på billeder, tv eller nettet. Jeg vil også give min respekt til ham for alt det, han har været igennem i livet, men tror også han selv lidt skyld i det.
- Alt i alt: han har ikke ændret noget i mit liv, men jeg nydt hans musik og vil blive ved med det.
RIP MJ .

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #67: 26 Jun 2009, 10:05 »

Jeg ved ikke med den 1-årige pige. Jacko har trods alt haft 50 år til at opleve verden i. Og han har gjort det med stor stil. En 1-årig har aldrig nået at se noget, hvilket jeg synes er værre. Jeg havde ikke noget imod at dø som 50-årig, hvis jeg havde haft samme liv som MJ. Eller i hvert fald indtil nedturen.

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #68: 26 Jun 2009, 10:13 »

Han døde af Cardiac Arrest som er en hjertesygdom.

Citat af: Wikipedia.com

A cardiac arrest, also known as cardiopulmonary arrest or circulatory arrest, is the abrupt cessation of normal circulation of the blood due to failure of the heart to contract effectively during systole.

A cardiac arrest is different from (but may be caused by) a heart attack or myocardial infarction, where blood flow to the still-beating heart, is interrupted (as in cardiogenic shock).

"Arrested" blood circulation prevents delivery of oxygen to all parts of the body. Cerebral hypoxia, or lack of oxygen supply to the brain, causes victims to lose consciousness and to stop normal breathing, although agonal breathing may still occur. Brain injury is likely if cardiac arrest is untreated for more than 5 minutes, although new treatments such as induced hypothermia have begun to extend this time. To improve survival and neurological recovery immediate response is paramount.

Cardiac arrest is a medical emergency that, in certain groups of patients, is potentially reversible if treated early enough (See "reversible causes" below). When unexpected cardiac arrest leads to death this is called sudden cardiac death (SCD).[1] The primary first-aid treatment for cardiac arrest is cardiopulmonary resuscitation (commonly known as CPR) which provides circulatory support until availability of definitive medical treatment, which will vary dependent on the rhythm the heart is exhibiting, but often requires defibrillation.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #69: 26 Jun 2009, 10:50 »

Cardiac arrest er stadig hjertestop..

må indrømme jeg har fået en trang til at høre en masse af hans hits igennem.

hvor mange tror der kommer mere musik fra ham?
hørte at han har udtalt at han ville udgive musik efter hans død som hans børn skulle
have rettigheder til..

It's all, part of the plan.

MarcA
Ynglingespiller

« Svar #70: 26 Jun 2009, 11:18 »

makkerskilap: Ja - præcis ^^
- Men håber også der kommer en "Greatest Hits" eller noget med ham..
Han har sq godt lavet nogen hits da!! Opstemt Thumbs Up

MINE STRIBER ER RØDE OG HVIDE !

MarcA
Ynglingespiller

« Svar #71: 26 Jun 2009, 11:22 »

super enig med KF - ^_^
- Mener også at han har betydet noget for hver person og han har bestemt været med til at hæve popmusikkens standard Grin

-- MarcA. Thumbs Up

MINE STRIBER ER RØDE OG HVIDE !

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #72: 26 Jun 2009, 11:55 »

Nu laver han en Natasja og boomer sin popularitet endnu mere. Så sælger lortet igen, også springer han  frem. Tadaaa

maaahhh-h-h-h

motZ
Gæst

« Svar #73: 26 Jun 2009, 12:09 »

Det er selvfølgelig en utrolig tragisk dag for alle hans fans som har fulgt ham i medgang og modgang.. Har ikke selv hørt så forfærdelig meget af hans musik men han er jo et ikon uden lige.. Men selvom jeg ikke er en af hans fans kan jeg da godt forstå hvis fansene bryder ud i gråd pga. det her.. Det er da lidt af et chok med hans død selvom man da godt kan regne ud at han ikke har levet helt 'rent'..

DennisKjeldsen
Ynglingespiller

« Svar #74: 26 Jun 2009, 12:11 »

Det er utrolig sorgeligt. Men han var nu også selv skyld i det, alle de oparationer og alt den medicin, det kan et mennseks krop jo slet det.
R.I.P

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010