home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 304 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Top 10 angribere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bedste angriber af disse 5 ?
Fernando Torres
Sergio Agüero
Zlatan Ibrahimovic
Wayne Rooney
David Villa

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Top 10 angribere  (Læst 10476 gange)
Ben92
Gæst
 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #30: 25 Jun 2009, 19:07 »

1. Ibrahimovic
2. Aguero
3. Torres
4. Messi
5. Rooney
6. Benzema
7. Villa
8. Pato
9. Dzeko
10. Forlan


Den er sgu god.  Hehe

Hvad syntes i om den ?  Wink
Synes Aguero er alt for langt oppe, og jeg er selv stor 'Kun' og Atletico-fan, men den anden bedste angriber i verden er han næppe, endnu. Synes heller ikke Pato er god nok til at komme i top 10, og Dzeko kan jeg ikke forstår at så mange har taget med. Manden har kun præsteret i et halvt år, og det er ikke nok til at komme i top 10 i min bog.  Synes mange glemmer Diego Milito, den mand har banket kasser ind lige meget hvor han har spillet. Synes også Drogba mangler på mange af listerne, godt nok er han en arrogant nar, men dårlig er han sku' ikke.
« Seneste Redigering: 25 Jun 2009, 19:09 af Ben92 » Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #31: 25 Jun 2009, 19:35 »

Jeg har tilladt mig at skrive en lille tekst til hver spiller, så det hele ikke bare bliver opremsning Smiley

Jeg tillader mig lige at gøre ekstra opmærksom på denne sætning. Det er et krav at der kommer forklaringer, argumenter osv. med, så det ikke bare bliver en opremsningstråd (som det ellers er godt på vej til). Opremsningstråde accepteres ikke.

Stjålet direkte fra g00n Wink

Ikke rettet mod nogen bare så alle er klar over det Smiley
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #32: 25 Jun 2009, 19:52 »

Her er min liste:

1. David Villa - For mig at se, skal en angriber der betegnes som den bedste have scoret mange mål i mange år i træk, det har denne mand!
2. Wayne Rooney - Rooney kan alt med en bold og jeg projekterer at han for en vanvittig sæson, når nu Ronaldo er væk...
3. Zlatan Ibrahimovic - Jeg kan ikke lide ham, men hans kvaliteter kan man altså ikke komme udenom...
4. Fernando Torres - Han scorer jo bare masser af mål!
5. Francesco Totti - Har måske lidt at gøre med at jeg holder med Roma, men manden ahr scoret mange mål og langt op til mange i lang tid!
6. Gonzalo Higuain - Et af Madrids få lyspunkter, håber ikke for dem at han bliver glemt blandt alle stjernerne, for han er fremtidens topscorer!
7. Sergio Agüero - Han ligger kun under Higuain, fordi det her er en angriber liste og der tæller målene!
8. Samuel Eto'o - Tjaa.. Han scorer mål og har gjort det i lang tid...
9. Diego Milito - Manden der har bombet Genoa til en top placering i Serie A, det siger vel næsten det hele...
10. Didier Drogba - Endnu en mand jeg ikke bryder mig om, men som har talenter man ikke kan benægte...
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #33: 25 Jun 2009, 20:03 »

1. David Villa - Så vidt jeg ved blev det til 28 sæsonmål, så det er jo ret godt!
2. Rooney - Han er en verdensklassestrike r og til tider verdens bedste.
3. Torres - Meget vigtig spiller for Liverpool, med masser af mål i baglommen og en god teknik.
4. Eto'o - Han var en rigtig vigtig brik i Barca's fantastiske sæson. Han har et virkeligt højt topniveau.
5. Drogba - I foråret spillede han godt, og til tider kan han score vildt mange mål.
6. Zlatan Ibrahimovic - Som topscorer i Serie A, skal han jo være med.
7. Tevez - Synes det er mærkeligt at United ikke brugte ham mere. God fysik og teknik.
8. van Nistelrooy - Han har en rigtig god evne til at score når det er nøvendig, og kan score mange af dem.
9. Robinho - En fremragende teknik, der for det meste ender med mål.
10. Higuain - 20 mål i La Liga blev det vist, så i den grad en vigtig spiller for Real.
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #34: 25 Jun 2009, 22:48 »

1. Fernando Torres - Han har vist sit værd lige meget hvor han har spillet. Han har massere af selvtillid, god teknik, hurtig og et godt øje for målet.
2. Wayne Rooney - Han er en rigtig fighter, som en rigtig angriber skal være efter min mening. Han arbejder meget for sit hold, og det er selvfølgelig et plus.
3. David Villa - En klasseangriber, som bomber både i Valencia og på Spaniens landshold.
4. Nicolas Anelka - Han har været fremragende i sidste sæson. Han blev topscorer i Premier League, så han skal ikke undgås!
5. Samuel Eto'o - Han har været vigtig for Barcelona, og han er også en stor del af deres succes i deres sæson.
6. Carlos Tevez - En fremragende angriber, som har et højt niveau. En komplet angriber der både er god fysisk og teknisk.
7. Zlatan Ibrahimovic - Fremragende teknik og en bomber. Han blev topscorer i Serie A, så det siger lidt. Jeg kan ikke lide ham som type, så han er kun kommet på en 7. plads.
8. Pierre-Andre Gignac - Han er Toulouses vigtigste mand, og han har været stabil hele sæsonen igennem. Han blev forresten også topscorer i Ligue 1.
9. Marco Di Vaio - Bologna kan takke Marco Di Vaio. Han nettede næsten halvdelen af alle deres mål, og han kom som nummer 2 på topscorerlisten.
10. Mario Gomez. Stabil angriber der bomber. Han har vist sin klasse, og jeg tror ikke, at han kommer til at floppe i Bayern.
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #35: 26 Jun 2009, 18:13 »

Spændende liste du har Benjamin.

Godt at i har defineret jeres spillere  Wink

Edit:  Der er kommet en afstemning  nu  Opstemt
Logged

(:

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #36: 26 Jun 2009, 18:15 »

Så har jeg stemt. Wink
Logged


sindsygt
Gæst
 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #37: 26 Jun 2009, 18:20 »

Mht afstemningen synes jeg ikke at Aguero hører nogen steder henne der. Han er et talent ja, men han er ikke en spiller på højde med Rooney, Villa, Torres. Så hellere en Eto'o, Drogba, Tevez på i stedet Smiley.
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #38: 26 Jun 2009, 18:26 »

Hehe, elsker ham bare  !  Wink
Så det ville gøre ondt i mit hjerte hvis hverken ham eller Forlan kom på.  crazy


Grin
Logged

(:

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #39: 26 Jun 2009, 18:49 »

Gode lister ...

Torres fører afstemningen ..
Logged

(:

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #40: 26 Jun 2009, 20:01 »

Folk som bare har tænkt sig at remse 10 navne op uden nogen form for begrundelse, argumentation, eller andet der kan opfordre til debat kan lige så godt lade være - indlæggene vil blive slettet.
Logged



Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #41: 26 Jun 2009, 20:05 »

Okay, fair nok.

Det er også sjovest at læse når begundelser er der  Wink
Logged

(:

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #42: 26 Jun 2009, 20:06 »

1. David Villa - Så vidt jeg ved blev det til 28 sæsonmål, så det er jo ret godt!
2. Rooney - Han er en verdensklassestrike r og til tider verdens bedste.
3. Torres - Meget vigtig spiller for Liverpool, med masser af mål i baglommen og en god teknik.
4. Eto'o - Han var en rigtig vigtig brik i Barca's fantastiske sæson. Han har et virkeligt højt topniveau.
5. Drogba - I foråret spillede han godt, og til tider kan han score vildt mange mål.
6. Zlatan Ibrahimovic - Som topscorer i Serie A, skal han jo være med.
7. Tevez - Synes det er mærkeligt at United ikke brugte ham mere. God fysik og teknik.
8. van Nistelrooy - Han har en rigtig god evne til at score når det er nøvendig, og kan score mange af dem.
9. Robinho - En fremragende teknik, der for det meste ender med mål.
10. Higuain - 20 mål i La Liga blev det vist, så i den grad en vigtig spiller for Real.

Synes det er meget sjovt, at du nævner Villas og Higuains mål i La Liga, men hvor er Forlán der scorede 32 mål i denne sæson?
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #43: 26 Jun 2009, 20:20 »

Enig... han er altså fuldstændig glemt på alles lister  .. Græder

Peace
Logged

(:

Ben92
Gæst
 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #44: 26 Jun 2009, 20:31 »

Synes det er meget sjovt, at du nævner Villas og Higuains mål i La Liga, men hvor er Forlán der scorede 32 mål i denne sæson?
Fuldstændig enig. Den målfarligste angriber i Europa i år, også tager mange ham i stedet for eksempel Dzeko, som kun har præsteret et halvt år, i en langt svagere liga. Synes også det er mærkeligt at Diego Milito ikke er med på flere lister, han har jo bevist at han scorer i hvilket som helst klub.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010