home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  0 Brugere, 519 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Top 10 angribere
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bedste angriber af disse 5 ?
Fernando Torres
Sergio Agüero
Zlatan Ibrahimovic
Wayne Rooney
David Villa

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Top 10 angribere  (Læst 10556 gange)
Nissen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #45: 26 Jun 2009, 20:34 »

Hvor er Ronaldo henne  Rullende Øjne
Logged

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #46: 26 Jun 2009, 20:45 »

1. Torres - Han er bare en fantastisk målscorer, og kan score mange slags mål.
2. Rooney - Rooney scorer, kreerer og arbejder altid hårdt.
3. Villa - Virkelig dygtig uden bold, foran mål og utrolig teknisk dygtigt.
4. Ibrahimovic - Lidt arrogant og doven, men vanvittig teknisk. Nu har han også føjet mange mål til præstationerne.
5. Drogba - Hans målfarlighed når han er på toppen er fantastisk, men han er bare træls at se på.
6. Aguero - Kan stadig blive bedre, men hans teknik er utrolig og han scorer mange mål.
7. Eto'o - Han er målfarlig, men han får mange af sine mål foræret af spillere som Iniesta, Messi og Xavi.
8. Benzema - Han skal også blive bedre.
9. Forlan - Mange, mange mål i La Liga i denne sæson.
10. Henry - Han er vel 'over the hill', men han har stadig fart og roen foran mål.

Spilleren der aldrig, aldrig, ALDRIG må komme på denne liste er Luca Toni. Han er bare tung, doven, klodset og ubevægelig. Det fik han vidst bevist under EM. Det samme gælder egentlig Mario Gomez.
Logged


Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #47: 27 Jun 2009, 07:36 »

Godt at du har fået Forlan med på din liste.

Syntes han er meget undervurderet ... Peace
Logged

(:

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #48: 03 Jul 2009, 22:19 »

Fernando Torres
 22 (34,9%)

Sergio Agüero
 3 (4,8%)

Zlatan Ibrahimovic
 12 (19%)

Wayne Rooney
 9 (14,3%)

David Villa
 17 (27%)





Sådan gik det altså i vores første afstemning. Laver en ny snart.
Men har valgt at i må bestemme hvilke der skal stemmes på nu?  Tunge (Det er først til mølle !)
OBS: Der kommer 8 med.

Lets go.




Indtil nu er disse med:
  • Luis Fabiano
  • Dzeko
« Seneste Redigering: 03 Jul 2009, 22:38 af Theis Mørup » Logged

(:

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #49: 03 Jul 2009, 22:23 »

Der kommer 8 med. Alle har lov til at komme med en spiller  Opstemt
Logged

(:

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #50: 03 Jul 2009, 22:29 »

Her kommer nogle udvalgte så:
Klaas Jan Huntelaar
Luis Fabiano
Inzaghi(den gamle målræv)

Bare lidt af hvad/hvem jeg synes burde være der... orv den var svær, men så må det blive Luis Fabiano, da han blev topscorer ved Confederations Cup, som næsten lige er afholdt, de andre burde også være med, men hvis at det kun er en, så ham...

Vh.Blackstone
Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #51: 03 Jul 2009, 22:30 »

1. Torres - Han er bare en fantastisk målscorer, og kan score mange slags mål.
2. Rooney - Rooney scorer, kreerer og arbejder altid hårdt.
3. Villa - Virkelig dygtig uden bold, foran mål og utrolig teknisk dygtigt.
4. Ibrahimovic - Lidt arrogant og doven, men vanvittig teknisk. Nu har han også føjet mange mål til præstationerne.
5. Drogba - Hans målfarlighed når han er på toppen er fantastisk, men han er bare træls at se på.
6. Aguero - Kan stadig blive bedre, men hans teknik er utrolig og han scorer mange mål.
7. Eto'o - Han er målfarlig, men han får mange af sine mål foræret af spillere som Iniesta, Messi og Xavi.
8. Benzema - Han skal også blive bedre.
9. Forlan - Mange, mange mål i La Liga i denne sæson.
10. Henry - Han er vel 'over the hill', men han har stadig fart og roen foran mål.

Spilleren der aldrig, aldrig, ALDRIG må komme på denne liste er Luca Toni. Han er bare tung, doven, klodset og ubevægelig. Det fik han vidst bevist under EM. Det samme gælder egentlig Mario Gomez.

Hvad mener du med Torres kan score "mange slags mål"..? Det kan de da alle.
F.eks - Zlatan, hælen. Villa, saksespark. Agüero, solopræstation.

Jeg synes ikke du kan sætte det op sådan. Torres er uhyrfarlig ja, men sådan en liste der tror jeg aldrig man kan blive enig om, det er smag og behag. Du har også sagt Mario Gomez aldrig må komme på den. Det forstår jeg ganske enkelt ikke? Han er jo helt utrolig, og kun 23 år gammel?!

Smag & behag.
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #52: 03 Jul 2009, 22:31 »

Der kommer 8 med. Alle har lov til at komme med en spiller  Opstemt

David Villa.
Behøver vel ikke skrive noget? Han er jo europa's farligste angriber! (-:
(Nok os mest ombejlede lige pt.)
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #53: 03 Jul 2009, 22:32 »

Her kommer nogle udvalgte så:
Klaas Jan Huntelaar
Luis Fabiano
Inzaghi(den gamle målræv)

Bare lidt af hvad/hvem jeg synes burde være der... orv den var svær, men så må det blive Luis Fabiano, da han blev topscorer ved Confederations Cup, som næsten lige er afholdt, de andre burde også være med, men hvis at det kun er en, så ham...

Vh.Blackstone

Du må kun vælge 1.   Peace
Logged

(:

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #54: 03 Jul 2009, 22:32 »

David Villa.
Behøver vel ikke skrive noget? Han er jo europa's farligste angriber! (-:
(Nok os mest ombejlede lige pt.)

ja, men det skal være nogle andre end dem der allerede er  Rullende Øjne  haha  Peace
Logged

(:

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #55: 03 Jul 2009, 22:35 »

Til Teis:
Ja af de som jeg nævner bliver det Luis Fabiano, hvis at jeg skal vælge en, fordi at han er den, som scorer flest mål for tiden Opstemt  Cool Thumbs Up Peace...

Vh.Blackstone
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #56: 03 Jul 2009, 22:35 »

Edin Dzeko
Logged


3460-NicO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #57: 03 Jul 2009, 22:36 »

Jeg syntes det er svært at finde ud af hvem der den bedste angriber , da alle angribere har hver deres spids kompetance ..     Peace

Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #58: 03 Jul 2009, 23:49 »

1. David Villa, Valencia CF
- Der er bare et eller andet crazy over ham, han har reddet Valencia meget i denne sæson. Han er hurtig, afstlutter godt - både uden for feltet og inden i feltet. God teknik og ja... der er ikke meget at sige om ham.

2. Zlatan Ibrahimovic, FC Internaziole
- Enten spiller han godt, eller også dårligt. IMO spiller han aldrig midt i mellem, men selv når han er dårlig og ikke gør meget for holdet, så er der altid et eller andet farligt over svensk-bosnieren.

3. Samuel Eto'o, FC Barcelona
- Han er bare hurtig og ekstrem giftig, en klasse målscore som IMO ikke bør sælges, hvis Barca vil have samme succes som i år. Han brander en masse chancer, men han skaber også en masse...

4. Fernando Torres, Liverpool FC
- Synes egentlig altid han har været overvuderet (da han spillede i Atletico, og alle mente han var en klasse angriber), men nu da han skiftede til Liverpool har han udviklet sig til en klasse angriber og har scoret mål på samlebånd for Liverpool.

5. Nicolas Anelka, Chelsea FC
- Han er fysisk strærk og hurtig, og en udemærket afslutter. Mange der sikkert ikke mener han er god nok til denne liste, men han blev nu en gang topscorer i Premier League i denne sæson.

6. Mario Gomez, FC Bayern München
- Han er ung og samtidig forholdsvis fast mand på landsholdet. Han spillede ikke godt under sidste års EM, men i Bundesligaen har han været farlig. ManUtd83, der mener han er tung, er udelukkende begrundet på EM. I bundesligaen er han bevægelig og sparker den ene kasse ind efter den anden. Han er den spiller i Bundesligaen der har lavet flest mål, hvis man kigger på de sidste 3 sæsoner

7. Didier Drogba, Chelsea FC
- Ikke så farlig som førhen, men altid giftig, og for en forsvare sikkert pisse provokerende at spille overfor. Han har en målnæse der vil noget.

8. Sergio Agüero, Atletico de Madrid
- Han er ung og laver mange mål, samtidig med at han er hurtig og har en teknik i topklasse.

9. Dimitar Berbatov, Manchester United
- Han er god til at stå det rigtige sted og er ret så målfarlig. Han har fået en del kritik i denne sæson, men bare se på hans år i Leverkusen og Tottenham - han er farlig.

10. Miroslav Klose, Bayern München
- Han har været meget skadet, men når han er klar er han giftig. Han afslutter sikkert, arbejder hårdt for holdet og er verdensklasse i hovedspillet.

.
« Seneste Redigering: 03 Jul 2009, 23:51 af SoAP » Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 angribere
« Svar #59: 04 Jul 2009, 00:13 »

Jeg har vidst lavet en liste før, dog uden begrundelser.. Så nu prøver jeg igen:

1. Karim Benzema
- Lige nu, er han ikke den bedste. Men potentielt er han verdens bedste angriber. I mine øjne er han den komplette angriber, som kan score mål på samlebånd med hoved og fødder. Han besidder et enormt potentiale, og jeg er sikker på han går MANGE priser i møde, og at der følger en enorm succes med ham.

2. Fernando Torres
- Han er en af de bedste angribere i verden lige pt. Jeg vil ikke placere ham som nummer 1, da Karim Benzema besidder et potentiale stort nok til at overgå Torres, som dog er en ligeså komplet angriber.

3. David Villa
- Iskold, skarp, giftig, farlig, koldblodig, koncentreret super effektiv boksspiller. Wow! Han er en fryd for øjet at se. Han kan gøre enhver træner og fodboldfan mundlam med hans præstationer.

4. Sergio Aguero
- Et enormt potentiale, tæt på Benzemas hvis ikke det samme. Han mangler dog hovedspillet.

5. Samuel Eto'o
- Vi så sidste sæson hvor farlig han var, han kan beskrives med 2 ord: Super god.

6. Dimitar Berbatov
- Når han rammer Tottenham-formen, så er han med hans eminente overblik og ufattelige teknik en af de bedste angribere. Han kan score og skabe mål, samtidig med at levere MANGE assister, bedre end nogen andre.

7. Zlatan Ibrahimovich
- Nordens offensive stolthed. En utrolig fysisk stærk og teknisk god angriber. Måske lidt for egoistisk engang imellem, men det er selvfølgelig også vigtigt for ham at tænke på sig selv, hvis han vil blive topscorer.

8. Dwight Yorke
- Gammel mellem-amerikansk målræv, som var en af de bærende kræfter sammen med Teddy Sheringham og Ole Gunnar, bag Uniteds succes for 5-10 år siden.

9. Michael Owen
- Netop rykket til Man. Utd, som jeg synes lyder utrolig interessant. Jeg håber at han rammer formen som han havde i Liverpool, derfor får han min plads nummer 9.

10.Wayne Rooney
- Ville rigtig gerne placere ham højere, men jeg synes alligevel de andre er på samme niveau eller højere end Rooney, som ellers er en af mine favorit spillere. Utrolig teknisk spiller.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010