home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 937 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Fobier
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Fobier  (Læst 15458 gange)
Bave
Gæst

Sv: Fobier
« Svar #15: 22 Jun 2009, 23:31 »

Har fysik/kemi-fobi.
Har jeg også Skuffet
Men heldigvis skal jeg aldrig have det mere Opstemt

plutonium
Manager

« Svar #16: 22 Jun 2009, 23:34 »

Jeg har garanteret en fobi for ét eller andet (måske fobien for fobier?), men ikke en jeg kender til. Jeg kan ikke lide edderkopper eller små rum, men jeg er ikke bange for dem i sådan grad at man ville kalde det en fobi. Men jeg er ikke typen der tænker: 'aaaaah, et rum på én kvadratmeter med 20-30 edderkopper til at holde mig med selskab. Jeg hopper sgu ind!' crazy

En fobi er jo en sådan frygt for en ting, at man går i panik, og får et angsttilfælde. Det har jeg endnu aldrig oplevet i mit liv. Med andre ord: jeg har ingen fobier jeg kender til på nuværende tidspunkt Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Yoggidk
Gæst

« Svar #17: 22 Jun 2009, 23:39 »

Jeg har garanteret en fobi for ét eller andet (måske fobien for fobier?), men ikke en jeg kender til. Jeg kan ikke lide edderkopper eller små rum, men jeg er ikke bange for dem i sådan grad at man ville kalde det en fobi. Men jeg er ikke typen der tænker: 'aaaaah, et rum på én kvadratmeter med 20-30 edderkopper til at holde mig med selskab. Jeg hopper sgu ind!' crazy

En fobi er jo en sådan frygt for en ting, at man går i panik, og får et angsttilfælde. Det har jeg endnu aldrig oplevet i mit liv. Med andre ord: jeg har ingen fobier jeg kender til på nuværende tidspunkt Peace

Du har sikkert Klaustrofobi Smiley

dvs. "at møde Klaus Bondam i Ørstedsparken" Opstemt

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #18: 22 Jun 2009, 23:45 »

Puha ved ikke lige om det er fobier, ihvertfald ikke i klassisk/almindelig/normal forstand, men er angst for en del ting, men ikke direkte fobier, måske lige det at være i størrere forsamlinger med mange mennesker  og ikke at kunne styre mine tanker, jeg har skizofreni og det jeg er mest bange for er at folk får fat i mine personlige oplysninger og lignende  og førfelgelsesvanvid og at jeg aldrig kommer videre i mit liv, men sidder fast for altid og ikke at finde/aldrig at finde kærligheden, men for mig er alle de Ting virkelige og en trussel mod mit liv og det er absolut ikke sjovt at blive ældre, for angsten og frygten bliver ikke mindre...

Vh.Blackstone

Batigol
Manager

« Svar #19: 22 Jun 2009, 23:46 »

Ligesom JakobHove og MichaelHarlev, har jeg det med at bilde mig selv en der står en eller anden mørk skikkelse to meter fra ens dør når man åbner den. At jeg så har mit værelse i en kælder med relativt lidt lys, gør det jo ikke ligefrem bedre! Opstemt
Men ellers har jeg det lidt ligesom Pluto, med at jeg egentlig ikke rigtigt har prøvet at få et angstanfald eller noget i den dur - endnu! Da jeg var mindre var jeg ikke specielt glad for at flyve, fordi jeg havde hørt alle de rædselshistorier om at taget pludselig blev revet af osv., men jeg har efterhånden prøvet det så mange gange, at jeg ikke tænker mere over det end en køretur. Edderkopper er jeg ikke særligt glad for, og lige mens jeg skrev det med at flyve kravlede der faktisk en ned af væggen lige ved siden af mig. Jeg bryder mig ikke om dem, men det er ikke er værre at jeg godt tør knalde hånden ind i væggen og smadre det arme kræ! Wink
Så, som sådan har jeg ikke nogle deciderede fobier. Jeg er til gengæld RIGTIG glad for højder! Opstemt

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 22 Jun 2009, 23:47 »

Jeg hopper med på akrofobi-vognen. Højder er sgu ikke lige sagen. Derudover lider jeg også en smule af klaustrofobi

Edit: Mørke er heller ikke min favorit

plutonium
Manager

« Svar #21: 23 Jun 2009, 00:02 »

Du har sikkert Klaustrofobi Smiley

dvs. "at møde Klaus Bondam i Ørstedsparken" Opstemt

Jeg har med 110 % sikkerhed IKKE klaustrofobi. Det er klart, at albueplads er rarest, men befinder jeg mig et sted hvor væggene er limet op ad armene, så går jeg ikke just i panik eller bliver bange.

Men at møde Klaus Bondam må da være en giga traumatisk oplevelse Shockeret Han er jo radikal og alt muligt (Grin)

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Yoggidk
Gæst

« Svar #22: 23 Jun 2009, 00:04 »

Jeg har med 110 % sikkerhed IKKE klaustrofobi. Det er klart, at albueplads er rarest, men befinder jeg mig et sted hvor væggene er limet op ad armene, så går jeg ikke just i panik eller bliver bange.

Men at møde Klaus Bondam må da være en giga traumatisk oplevelse Shockeret Han er jo radikal og alt muligt (Grin)

Haha, grinern Opstemt

Der var du jo heldig Opstemt

Gungner
Gæst

« Svar #23: 23 Jun 2009, 00:36 »

Ved ikke om det er en underlig fobi for jer andre, men jeg har det svært med døde mennesker :/
Jeg kan simpelthen ikke bevæge mig ind på en kirkegård, og jeg har det svært med begravelser. Det er der vist mange der har, men jeg er næsten decideret angst for dem...

Pepe
Gæst

« Svar #24: 23 Jun 2009, 01:26 »

Kombinationen af lidt plads + mørke + varme får mig til at gå amok Grin

Jeg var i Wales med min klasse i september, og vi var i et klatrecenter en dag. De havde så en lille forlystelse, hvor man kunne prøve at 'cave'. Til dem af jer der ikke ved hvad det er, kan jeg fortælle, at det går ud på, at man klatrer, kravler og går gennem en grotte, og i klatrecenteret havde de så en plasticmodel, hvor man kunne afprøve det.
Når man caver normalt, har hver deltager en pandelygte, men klatrecenteret havde kun stillet én lygte til rådighed til os tre drenge. Da vi var nået et godt stykke ind i grotten, kom der to fra min klasse ind bag os, og da jeg kravlede i midten var jeg fanget Tunge
Drengene foran mig sneglede sig af sted, og da jeg havde en stor trøje på, blev det meget hurtigt varmt. Den kombination fik det til at slå klik for mig, og jeg skulle bare så hurtigt ud derfra.. Det var virkelig en ubehagelig oplevelse. Dog prøvede jeg at cave dagen efter, og det var ikke noget særligt. Derfor lider jeg ikke af klaustrofobi, og når man læser det her, tænker man måske, at sådan ville enhver person reagere, men de andre der lå derinde, tog det helt cool. Så en slags fobi er det vel Wink

Zone 43
Manager

« Svar #25: 23 Jun 2009, 08:50 »

Lider også af højdere, og så er jeg ikke just glad for at være i et fly, så holder mig gerne på jorden. Pt. kan jeg ikke komme på flere fobier. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

AFC
Manager

« Svar #26: 25 Jun 2009, 18:03 »

Mærkeligt at der ikke er nogen der har homofobi Smiley

Ej, spøg til side.

Kan ikke lide vand og edderkopper. Er ikke den store vandhund og bryder mig ikke om at dykke uden dykkerbriller og jeg vil derfor helst have dykkerbriller på, før jeg føler mig sikker i vandet. Kan heller ikke lide at få det i næsen og få krabber og brandmænd på sig.

Edderkopper hader jeg bare generelt. De er irriterende og hader når de sidder et sted. Synes seriøst de ser skumle ud hvis de er store. Heldigvis findes der ikke så store herhjemme.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #27: 25 Jun 2009, 18:46 »

Mærkeligt at der ikke er nogen der har homofobi Smiley

Ej, spøg til side.

Kan ikke lide vand og edderkopper. Er ikke den store vandhund og bryder mig ikke om at dykke uden dykkerbriller og jeg vil derfor helst have dykkerbriller på, før jeg føler mig sikker i vandet. Kan heller ikke lide at få det i næsen og få krabber og brandmænd på sig.

Edderkopper hader jeg bare generelt. De er irriterende og hader når de sidder et sted. Synes seriøst de ser skumle ud hvis de er store. Heldigvis findes der ikke så store herhjemme.

For at være helt ærlig, så tror jeg ikke der er nogen der kan lide at få brandmænd på sig? crazy

Men ligesom dig er jeg heller ikke så glad for vand. Lærte at svømme i en sen alder, og har ikke rigtig svømmet siden. Hvis jeg ikke kan bunde går jeg i panik, og så er det jo slet ikke rart i vandet. Elsker at stå og få vand på mig i brusebadet, men når det bliver en stor mængde hvor jeg ikke kan bunde, så er jeg ikke glad for det.

Smiley

andersfa123
Gæst

« Svar #28: 25 Jun 2009, 18:51 »

Jeg kan simpelthen ikke klare at FCK taber, og går i panik. En fobi? Hmmm.

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #29: 25 Jun 2009, 18:54 »

Jeg kan simpelthen ikke klare at FCK taber, og går i panik. En fobi? Hmmm.

Haha  funny

Jeg HADER edderkopper, og har altid gjort det.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010