home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 475 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Lukket - Galatasaray Spor Kulübü
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Lukket - Galatasaray Spor Kulübü  (Læst 8183 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Lukket - Galatasaray Spor Kulübü
« : 22 Jun 2009, 22:32 »



Galatasaray Spor Kulübü



Siden tidernes morgen har der kun eksisteret et hold i Tyrkiet og hele verden. Der er ikke noget over, men der er masser af hold under. Hundene fra Fenerbahce og Besiktas eksisterer ikke i min verden og hvordan man overhovedet kan leve med den skam, at være ”fan” af en de hold er en af livets store gåder for mig. Fodbold er min religion og Galatasaray er hjemsted for mine guder klædt i den smukkeste stribede trøje planeten nogensinde har set. Mit første og største barndomsminde er fra dengang, hvor jeg mødte gudernes gud; Hakan Sükür og fik autografen på mit første Galatasaray-trøje. Trøjen er i dag rammet ind og hænger på min væg i min lejlighed i det indre Istanbul ikke så langt fra mægtige Ali Sami Yen.

Jeg sluger i denne tid alle nyheder fra min fanside, hvor ”ligesindede” diskuterer min religion og hvor der i øjeblikket gisnes om hvem, der skal tage over for Michael Skibbe, som har vanæret os alle ved at nedgøre Galatasaray i de tyske medier. Skibbe er meget tæt på en fyreseddel og jeg håber inderligt på at Gudernes Gud skrotter sit job på tv og vender tilbage til hans hjerteklub. Jeg byder ham velkommen med et Galatasaray-logo samt hans autograf tatoveret ind på begge overarme og jeg beder min stille bøn hver aften om at han vender hjem.

Sytten tyrkiske mesterskaber, fjorten pokaltitler, ti supercups, en enkelt sejr i UEFA Cuppen samt en enkelt sejr i UEFA Super Cupe taler sit tydelige sprog. Vi er Tyrkiets stolthed og det skal vi fortsætte med..

Mehmet Yilmaz

Galatasaray til jeg dør..

« Seneste Redigering: 19 Jul 2009, 16:03 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #1: 22 Jun 2009, 22:35 »

Mål for 2008/2009
- Vind den tyrkiske Süper Liga
- Kvartfinalen i Pokalturneringen (nedprioteret)
- Nå gruppespillet i Champions League (bliv minimum 3'er i gruppen)

Bonusmål
- Få minimum fem spillere på Årets hold
- Få en spiller i top3 på topscorerlisten
- Få en spiller i top3 på assistlisten
- Vind den tyrkiske Süper Kupa (nedprioteret)

Mål for 2009/2010
« Seneste Redigering: 22 Jun 2009, 23:43 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

sindsygt
Gæst
 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #2: 22 Jun 2009, 22:37 »

Spændende med en fan-blog, formåder jeg?

Fedt at du alligevel er tilbage..Ja, eller, hvis du kan holde bloggen kørende er det ekstremt fedt!

KIU! Thumbs Up
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #3: 22 Jun 2009, 22:53 »

Vil helt klart følge med her Jimmy... Lækkert med en fan-blog  Wink Glæder mig til endnu mere  Grin
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #4: 22 Jun 2009, 22:58 »

spændene med en ny blog fra dig Jimmy og en rigtig god intro, det bliver interessant at følge en blog fra fan-vinkelen dem er der ikke så mange af Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #5: 22 Jun 2009, 23:10 »


Vil også helt klart følge med Jimmy, spændende at se du bevæger dig ud i en ny stil art. håber helt klart du for succes og den bliver noget længere end dit mallorca save Wink
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #6: 22 Jun 2009, 23:47 »

Spændende med en fan-blog, formåder jeg?

Fedt at du alligevel er tilbage..Ja, eller, hvis du kan holde bloggen kørende er det ekstremt fedt!

KIU! Thumbs Up

Fan & journalist-blog Thumbs Up

Takker - er også glad for det.. Jeg prøver Thumbs Up

Vil helt klart følge med her Jimmy... Lækkert med en fan-blog  Wink Glæder mig til endnu mere  Grin

Det er jeg glad for at høre Quagmire.. godt godt Thumbs Up

spændene med en ny blog fra dig Jimmy og en rigtig god intro, det bliver interessant at følge en blog fra fan-vinkelen dem er der ikke så mange af Smiley

Mange tak Crazy-Poul gange 2.. Thumbs Up Tror jeg også Thumbs Up

Vil også helt klart følge med Jimmy, spændende at se du bevæger dig ud i en ny stil art. håber helt klart du for succes og den bliver noget længere end dit mallorca save Wink

Super Marchang Wink Ja jeg vil prøve noget nyt.. håber jeg kan holde det.. det er et af mine personlige mål at der ikke kommer JimmGP classic updates i denne..

Det håber jeg også.. har heller ikke andre spil med "G".. hehe Djævel


Tjek i øvrigt indlæg 2; hva siger i?
Mål for 2008/2009
- Vind den tyrkiske Süper Liga
- Kvartfinalen i Pokalturneringen (nedprioteret)
- Nå gruppespillet i Champions League (bliv minimum 3'er i gruppen)

Bonusmål
- Få minimum fem spillere på Årets hold
- Få en spiller i top3 på topscorerlisten
- Få en spiller i top3 på assistlisten
- Vind den tyrkiske Süper Kupa (nedprioteret)

Mål for 2009/2010

Logged

- Veni, vidi, vici -

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #7: 22 Jun 2009, 23:53 »

Lyder bestemt som nogle gode mål Jimmy. Så er den spændende faktor bare om det lykkes Peace
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #8: 23 Jun 2009, 00:50 »

Lyder bestemt som nogle gode mål Jimmy. Så er den spændende faktor bare om det lykkes Peace

Takker for feedbacken.. de fleste af dem burde være ret overkommelige.. jeg er dog mest opsat på bonusmål 1, 2 og 3.. hehe.. Men satser da selvfølgelig på det hele Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #9: 23 Jun 2009, 00:52 »

Spændende Jimmy Smiley Kan man forvente en update inden sengetid Smiley?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #10: 23 Jun 2009, 01:28 »

Spændende Jimmy Smiley Kan man forvente en update inden sengetid Smiley?

Så skidt da.. 2 sek Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #11: 23 Jun 2009, 01:31 »



Galatasaray Spor Kulübü



Mine bønner er blevet hørt og Gudernes Gud er blevet præsenteret på Ali Sami Yen, som den nye træner efter Michael Skibbe, der har vanæret min klub. Tyskeren er blevet landsforvist på diverse fan forums og jeg skal glædeligt betale for en enkelt billet hjem til Gelsenkirchen for den vantro hund. Hvordan kan man overhovedet nævne noget i forbindelse med de to klubber der er positivt? Adnan Polat har udtalt i pressen, at man er tæt på en tidligere topspiller i klubben i forbindelse med lederjobbet og jeg krydser fingre for at det bliver Şükür.

Jeg fik ret og jeg har nu håneretten over min storebror Berkin, der var sikker på at det Claudio Taffarel eller Gheorghe Hagi, som var den nye træner. Gudernes Gud; selveste Hakan Şükür har tegnet en 1-årig kontrakt med min hjerteklub og jeg er sikker på, at ”Tyren fra Bosporus” kan fortsætte Galatasarays flotte traditioner med mesterskaber, pokaltitler og forhåbentlig europæisk succes. Men måske forventer jeg mig lidt for meget at min store helt? Det kan jeg ikke helt blive klog på, men jeg forholder mig optimistisk og tror på at Şükür bliver en ligeså stor træner, som han var som spiller.

Sükürs første opgave, som træner, bliver at få styr på en skrantende defensiv og teste holdets form i en række venskabskampe rundt om i Europa. Den største udfordring bliver dog kvalifikationen til Champions League, hvor holdet over to kampe skal spille sig i det livsvigtige gruppespil.

Mehmet Yilmaz

Galatasaray til jeg dør..

Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #12: 23 Jun 2009, 01:34 »

Claudio Taffarel! Legendarisk navn .. kunne være man skulle bruge det en gang selv Wink
Er generelt ikke vild med updates med sådant et sprog, men nu har jeg det for vane at læse dine blogge Jimmy, og mon ikke jeg bliver ved denne gang.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #13: 23 Jun 2009, 09:24 »

Claudio Taffarel! Legendarisk navn .. kunne være man skulle bruge det en gang selv Wink
Er generelt ikke vild med updates med sådant et sprog, men nu har jeg det for vane at læse dine blogge Jimmy, og mon ikke jeg bliver ved denne gang.

Ja ikke.. ? Han er jo en målmandslegende, der er gået over i glemmebogen.. desværre.. Hehe.. Jeg prøver bare noget nyt kære Zulue og jeg håber at du læser med alligevel.. Thumbs Up (Som du plejer) Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

PalleJR
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #14: 23 Jun 2009, 09:42 »

Nice Blog JimmyGP (;
Og du ku ikke vælge et bedre hold i tyrkiet ! Wink
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010