home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 503 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Lukket - Galatasaray Spor Kulübü
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Lukket - Galatasaray Spor Kulübü  (Læst 8184 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #15: 23 Jun 2009, 12:20 »

Nice Blog JimmyGP (;
Og du ku ikke vælge et bedre hold i tyrkiet ! Wink


Mange tak PalleJR..

Nej de er også blandt mine favoritter i Tyrkiet..  Thumbs Up


Der kommer ingen updates i dag, da jeg snart skal på gymnasiet for at lykønske kæresten med huen.. Peace Thumbs Up

Men i er da velkommen til at hygge jer med bloggens to første updates.. Thumbs Up

EDIT: jeg har bestemt for at kun at se det fra Mehmet Yilmaz's synsvinkel.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #16: 23 Jun 2009, 16:14 »

Ser spændene ud, du har muligvis fået en fast læser Smiley
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #17: 23 Jun 2009, 16:48 »

Fantastisk god start JimmyGP. Vil da klart følge med, hvis bloggen fortsætter så godt her Smiley
Logged

Hala Madrid!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #18: 24 Jun 2009, 12:30 »


Galatasaray Spor Kulübü



Tyren fra Bosporus har sat gang i rygtebørsen og den ene tyrkiske landsholdsspiller efter den anden sættes i forbindelse med Şükürs stribede tropper. Şükür selv er dog mere rolig og de få gange, der har været interviews med ham har han kategorisk afvist de mange spændende rygter. Şükür har dog ikke afvist at der kommer forstærkninger til holdets svageste geled og meget tyder på at mindst en spiller i løbet af de næste par dage vil blive præsenteret på Ali Sami Yen. Det drejer sig umiddelbart om en forsvarsspiller af udenlandsk oprindelse, men det er desværre alt hvad jeg ved nu..

Jeg ved dog at Sükür har været i både Schweiz og Mexico for at spille venskabskampe mod forskellige hold, som vi burde matche. Det blev til fire flotte sejre ud af fem mulige og holdet har spillet en fornuftig omgang fodbold, hvilket tegner godt for den forstående Champions League kvalifikation. Jeg synes at holdet har domineret i 80 % af tiden og bolden er blevet flyttet godt rundt i alle kampene. Drengene har haft enkelte udfald, som har været tæt på at koste, men de har været gode til at hjælpe hinanden og Sükür har virket meget selvtilfreds efter kampene. Det eneste, der skuffer mig er nederlaget til Austria Wien på udebane og jeg er overbevist om, at hvis Tobias Linderoth ikke havde fået rødt kort efter en halv time havde vi vundet kampen. Vi formåede at fastholde presset igennem hele kampen og så scorede de selvfølgelig på det eneste skud indenfor rammen. Bitterheden sidder stadig i mit hjerte..
 
Spartak Moskva bliver vores modstander i Champions League og vi starter på udebane i Moskva. Jeg er sikker på, at vi hiver mindst en uafgjort i land på udebane og så udraderer vi russerne på Ali Sami Yen. Vi er de tyrkiske mestre; Vi skal vinde; Vi skal i CHAMPIONS League..


Mehmet Yilmaz

Galatasaray til jeg dør..

« Seneste Redigering: 26 Jun 2009, 16:39 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #19: 24 Jun 2009, 13:13 »

Lækker update Jimmy  Wink Bliver spændende at se om Şükür får hevet den rigtige mand til i den bagerste kæde..

Glæder mig til at følge med...
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #20: 24 Jun 2009, 13:31 »

Selvom jeg ikke er vild med holdvalget, tror jeg alligevel jeg følger med, da jeg godt kan lide at du skriver fra en fans synsvinkel.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #21: 24 Jun 2009, 14:14 »

God update Jimmy Wink Jeg følger Smiley


Btw, faldt lige over en enkelt skrivefejl:

Citat
Vi formåede at holde fastholde presset

Logged


motZ
Gæst
 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #22: 25 Jun 2009, 21:16 »

Fin start du har fået i Galatasaray, Jimmy!

KIU!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #23: 26 Jun 2009, 16:39 »

Lækker update Jimmy  Wink Bliver spændende at se om Şükür får hevet den rigtige mand til i den bagerste kæde..

Glæder mig til at følge med...

Mange tak Quagmire.. Ja ikke - glæd jer.. Wink

Det er jeg glad for at høre.. Thumbs Up

Selvom jeg ikke er vild med holdvalget, tror jeg alligevel jeg følger med, da jeg godt kan lide at du skriver fra en fans synsvinkel.

Hvad er der galt med holdvalget?? Men super at du følger med??

God update Jimmy Wink Jeg følger Smiley


Btw, faldt lige over en enkelt skrivefejl:




Super Erzael - er jeg glad for Thumbs Up

Den retter jeg lige  Thumbs Up tak Wink

Fin start du har fået i Galatasaray, Jimmy!

KIU!

Tak for det motZ..

Det vil jeg gøre Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #24: 28 Jun 2009, 19:35 »




Şükürs forstærkninger er landet og begge spillere har repræsenteret storhold i Spanien, hvilket betyder at det er to meget kompetente spillere, som Şükür har signet. Første indkøb er Iván Helguera, som er hentet ind på en fri transfer og det glæder mig at en spiller med så stor international rutine slutter sig til holdet. Han er rigtig stærk i hovedspillet og han er på mange måder en rigtig stærk spiller, hvis eneste minus er en dåbsattest fra 1975. Men når man har været fast mand i både Real Madrid og Valencia i så mange år har man prøvet lidt af hvert og der skal meget til at bringe en ud af fatning. Jeg er sikker på at Iván kommer til at gøre det godt og jeg byder ham hjerteligt velkommen i klubben..
 
Det andet og sidste indkøb er jeg lidt mere skeptisk overfor, da jeg ikke rigtig kender 27-årige Aquivaldo Mosquera, som er hentet i Sevilla. Han har spillet to sæsoner i mexicansk fodbold inden han skiftede til Sevilla og nu har vi altså købt ham til en femtedel af hvad Sevilla betalte for bare et år siden. Hvordan kan man falde så meget i pris på så kort tid og hvordan vil han tilpasse sig livet i Istanbul? Men han er en stor, stærk og hovedstødstærk forsvarsspiller, hvilket gør at han på mange måder minder om Iván og han har faktisk to plusser Iván ikke kan matche. Hans dåbsattest siger 1981 og så er han en fast bestanddel af det columbianske landshold, som kæmper for at komme med til VM i 2010.  Jeg tror de to spillere kan være med til at forbedre vores defensiv og jeg glæder mig til at se dem i aktion..
 
Shabani Nonda er solgt til Sheffield United for en overgangssum på 10.000.000 kroner og hvorfor Şükür ikke har holdt på ham er mig en gåde? Men forklaringen er måske at Şükür har tænkt sig at spille med én angriber og at han vurderer at han har nok i Ümit Karan, Yaser Yildiz, Berkin Arslan og ikke mindst Milan Baros. Derudover er unge Semih Kaya blevet udlejet til Kasimpasa for resten af sæsonen og Ferdi Elmas er blevet udlejet til Willem II, der også har fået forkøbsret på kantspilleren, som blev sat til salg af Şükür.

4. Iván Helguera
16. Aquivaldo Mosquera


Mehmet Yilmaz

Galatasaray til jeg dør..

Logged

- Veni, vidi, vici -

cjensen94
Gæst
 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #25: 28 Jun 2009, 19:38 »

Hvad er der galt med holdvalget?? Men super at du følger med??
Er ikke vild med tyrkiske hold Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #26: 29 Jun 2009, 16:05 »

Er ikke vild med tyrkiske hold Smiley

Oki der er ellers mange spændende hold i Tyrkiet foruden Galatasaray såsom Fenerbahce, Besiktas, Tranzonspor eller Konyaspor.. Men hver mand har hver sin smag.. Håber du følger med alligevel.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #27: 29 Jun 2009, 16:07 »

Er ikke vild med tyrkiske hold Smiley

Jeg er heller ikke så meget til tyrkiske hold kan bedre lide græske Thumbs Up
Men rigtig god blog hvornår kan man forvente update igen?
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #28: 29 Jun 2009, 19:15 »

God update igen Jimmy Wink Men måske havde jeg set dig købe lidt yngre ind? Anyway, glæder mig rigtig meget til især at følge Helguera Wink
Logged


Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Galatasaray Spor Kulübü
« Svar #29: 01 Jul 2009, 11:33 »

Gode updates!

SÅ er Blogmesteren 2008 på vej til at skrive sin bedste blog nogensinde .. Wink
Et sprændende valg af klub. Tyrkisk er ikke lige mig, men det kan jo være at du overbeviser mig om noget..,
Følger med.  Grin

KIU, !  Wink
Logged

(:

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010