home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Wimbledon
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Wimbledon  (Læst 6318 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Wimbledon
« : 22 Jun 2009, 17:35 »

Den fantastiske turnering startede idag. Roger Federer kom som forventet videre, men måtte slide for det. Maria Sharapova er også videre og så mangler der stadig nogle kampe at blive spillet idag, før status kan færdiggøres.

Kan det passe Rafael Nadal har meldt fra til Wimbledon? Har hørt at han har problemer med sit knæ eller noget og har derfor meldt afbud? Er det tilfældet?

Men brug denne tråd til at skrive i. Her kan vi snakke om dagens kampe eller noget.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Wimbledon
« Svar #1: 22 Jun 2009, 17:38 »

Det er korrekt, at Nadal har meldt afbud med en knæskade. Dermed er vejen banet for Roger Federer.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wimbledon
« Svar #2: 22 Jun 2009, 17:41 »

Det var da noget møg?!

Nadal er ellers min yndlingsspiller og så er Wimbledon da knapt så spændende nu. Vejen er banet for Roger Federer som du siger nu og han burde da vinde den og så rykke op som nummer 1 på verdensranglisten? Right?
Men det kan jo være der er navne der overrasker. F.eks Robin Söderling. Han nåede langt sidste sæson.
Logged

bennybenny
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wimbledon
« Svar #3: 22 Jun 2009, 17:54 »

Ja, det ligger vel åbenlyst til Federer, som vel er dens bedste i turneringen nu, mens der også er Murray som den anden favorit.. Han har jo publikummet bag sig, så det kunne være med til at styrke ham ufattelig meget.. Smiley
Logged

Fc Bayern - Stern des Südens

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Wimbledon
« Svar #4: 22 Jun 2009, 18:07 »

Roger Federer ftw .. Jeg er sikker på han napper trofæet i år nu hvor Nadal er ude så tror jeg ikke der er de store trusler for Roger (håber jeg ikke).. Han må være fyldt med selvtillid efter sin sejr i Roland Garros (stav) - men jeg håber ihf på Roger Federer.. Han er klart favorit spilleren i mine øjne da han ALTID er så sympatisk og et stort forbillede for de yngre spillere.. Desuden er han IMO verdens bedste gennem tiderne - ved godt der er mange der sikkert er uenige og der har været MANGE store herrespillere gennem tiderne - IMO er Roger bare the greatest of all times..
Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Wimbledon
« Svar #5: 22 Jun 2009, 18:08 »

Skal nok heller ikke afskrive Djokovic.... På sine bedste dage slår han hvem som helst.

Men det er da ærgerligt at Nadal har meldt afbud.

Håber det bliver Murray der tager titlen
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wimbledon
« Svar #6: 22 Jun 2009, 20:06 »

Skal nok heller ikke afskrive Djokovic.... På sine bedste dage slår han hvem som helst.

Men det er da ærgerligt at Nadal har meldt afbud.

Håber det bliver Murray der tager titlen
Jeg så lige 1. sæt mellem Djokovic og Bernateu(stav) og han tabte første sæt og spillede godt nok ikke sit gode offensive tennis som han plejer.
Men han er en af navnene ja - men så skal han spille bedre!
Logged

Bior
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Wimbledon
« Svar #7: 22 Jun 2009, 20:18 »

i miss the crazy gang Smiley
troede det var en fodbold tråd Opstemt


Jeg håber på, at alle andre end federer vinder, i cant stand that guy Smiley
Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Wimbledon
« Svar #8: 22 Jun 2009, 20:23 »

Vi er enige i han skal spille bedre... han har lavet rimelig mange fejl i denne kamp...

Det er godt nok en skidt lodtrækning at få Benneteau i første runde... Men Djokovic må selvfølgelig ikke komme i problemer i sådan en kamp.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wimbledon
« Svar #9: 22 Jun 2009, 20:26 »

Det ærgrer ligeledes mig at Nadal er skadet, for det baner jo tilsynladende vejen for Roger Federer, en spiller jeg simpelthen ikke kan udstå. Hvorfor, ved jeg ikke, men mit indtryk af Federer har altid været dårligt, og i år sætter jeg min lid til Murray, Djokovic og Söderling eventuelt. De to førstnævnte er vel hovedfavoritter til at drille Federer, mens sidstnævnte får brug for sit bedste spil, hvis han skal hive titlen i land.

Så ligesom Bior siger, jeg håber at alle andre end Federer vinder!  Wink
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wimbledon
« Svar #10: 22 Jun 2009, 20:36 »

Det ærgrer ligeledes mig at Nadal er skadet, for det baner jo tilsynladende vejen for Roger Federer, en spiller jeg simpelthen ikke kan udstå. Hvorfor, ved jeg ikke, men mit indtryk af Federer har altid været dårligt, og i år sætter jeg min lid til Murray, Djokovic og Söderling eventuelt. De to førstnævnte er vel hovedfavoritter til at drille Federer, mens sidstnævnte får brug for sit bedste spil, hvis han skal hive titlen i land.

Så ligesom Bior siger, jeg håber at alle andre end Federer vinder!  Wink
Som taget ud af min mund!

Kan heller ikke udstå Federer og det må i heller ikke spørge mig om. Mit indtryk af ham har også altid været dårligt, men måske er det fordi jeg holder med Nadal at der ligger noget had den vej, det ved jeg ikke.
Men det er mega irriterende at Nadal ikke er med. Det sænker altså Wimbledon ånden lidt. Kampene er ikke udset til at blive knapt så spændende og jeg tror også lysten til at se kampene er røget pga. Nadal ikke er med da folk vel forventede/forventer at det bliver/blev Nadal imod Federer i finalen, men desværre er han skadet.

Min tillid og som jeg tror der vinder Wimbledon må være en Andy Murray eller Söderling. Begge to har faktisk haft et rigtig godt tennisår på det seneste, og jeg tror de kan hamle op med Roger Federer.
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wimbledon
« Svar #11: 22 Jun 2009, 20:43 »

Nu vil jeg også lige blande mig i denne debat, jeg er normalt meget neutral, men når Roddick spiller, så er jeg sku ikke så neutral, dog har jeg på fornemmelsen at Roddick ikke når særlig langt, så jeg satser på at det bliver en finale mellem Roger Federer og Andy Murray,
Og da jeg ikke kan fordrage Roger Federer så må min stemme på årets vinder af Wimbledon, nok gå til Andy Murray. Jeg håber da inderligt at Roddick når til finalen, og vinder den. Men det er sku nok bare ønsketænkning..

Så jeg må nok sige at det(forhåbentligt) er Andy Murray der vinder, nok også fordi at hvis han vinder, så får jeg 862,23 kroner ind på min konto.. GO ANDY MURRAY,
Det skal da selvfølgeligt også siges at hvis Nadal havde været med ville han havde vundet Thumbs Up
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Wimbledon
« Svar #12: 22 Jun 2009, 20:50 »

Så melder jeg min ankomst til denne supertråd Thumbs Up

Jeg kan utrolig godt lide at se Novak Djokovic, og derfor håber jeg selvfølgelig, at han napper titlen, nu hvor Nadal ikke er med. Det er dog ren ønsketænkning, da jeg simpelthen ikke tror, at der er nogle, der kan hamle op med Federer på græs udover Nadal. Del Potro og Söderling er umiddelbart de to eneste, jeg kan se som udfordrere grundet deres fantastiske tryk i boldene. De andre spillere er for nemme at slå fra baglinjen for Federer, der også kan følge op på nettet, hvilket der er mange spillere, der ikke formår at gøre.
Logged

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Wimbledon
« Svar #13: 22 Jun 2009, 20:50 »

Uha Roger-drengen er for mig kongen af kongerne inden for professionel tennis. Og virker langt mere sympatisk og rolig end den Cristiano Ronaldo af en Rafael Nadal, som jeg bare ikke kan ta'!
Men ja, det er da lidt ærgerligt, at Federer ikke lige kan få lov til at sende den latino-knægt til månen, i finalen.

Söderling tror jeg overhovedet heller ikke på. Ja han slog mange gode spillere i Roland Garros, men tror desværre for ham, at det var det. Andy Roddick har jeg til gengæld stor fidus til, det sammen med Andrew Murray, og jeg er da også rimelig sikker på det bliver en af de to der står i finalen til sidst mod Kong Federer.
« Seneste Redigering: 22 Jun 2009, 20:57 af Asklepios » Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wimbledon
« Svar #14: 22 Jun 2009, 20:52 »

KOng Federer.. tsk, det eneste han er konge over, er publikummet, siger jeg og griner
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010