home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 692 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Wimbledon
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Wimbledon  (Læst 6316 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wimbledon
« Svar #15: 24 Jun 2009, 11:21 »

Nogle der ved hvem der skal starte med at spille idag kl 14:00 på Tv2Sport?
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Wimbledon
« Svar #16: 24 Jun 2009, 11:39 »

Maria Sharapova(<333) - Gisela Dulko på TV2sport Smiley
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wimbledon
« Svar #17: 24 Jun 2009, 11:49 »

Hvornår spiller Caroline igen?
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Wimbledon
« Svar #18: 24 Jun 2009, 11:51 »

Hvornår spiller Caroline igen?

Hun har hviledag i dag, og så er hun på banen igen imorgen, ved dog ikke hvornår. Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wimbledon
« Svar #19: 24 Jun 2009, 19:02 »

Var der nogen der så Maria Sharapova og Gisela Dulko tidligere idag?

Er jeg den eneste der syntes Maria Sharapova spillede rigtig elendigt? Hendes generelle slag og flugtninger var ikke til at råbe hurra for og der var rigtig mange af hendes beslutninger som var helt hen i vejret. Af sådan en spillers kaliber, troede jeg hun var bedre, men hvis jeg husker rigtigt, har hun en dårlig skulder? I så fald var det da ikke til at se idag, men alligevel spillede hun dårligt.

Dulko derimod var en fantastisk spiller at se på idag. Mange af hendes baghånde/returneringer lå rigtig godt og hun turde tage den ene chance efter den anden og stor cadeau til hende. Hun var klart bedre end Sharapova og det var også fortjent hun vandt.

Sharapova skal i de næste år her prøve at oppe sig igen, tilbage til den tid omkring 2004 hvor hun vandt Wimbledon, før hun kan blive ''kendt'' igen synes jeg.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wimbledon
« Svar #20: 24 Jun 2009, 19:10 »

Jeg så også hele kampen mellem Sharapova og Dulko.

Men man skal huske på Sharapova lige er kommet tilbage fra en skade. Så havde allerede inden kampen ikke de store forventninger til hende.

Nå Dulko så spiller på det niveau som hun gjorde idag, så er det jo bare dejligt at se tennis. Virkelig gode placerslag fra baglinjen hun viste. Samtidig med hendes indspil til nettet var suverænt. Glæder mig til at se hendes næste kamp.
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wimbledon
« Svar #21: 24 Jun 2009, 19:11 »

Jeg mente nok hun havde en skade, og ja, så er det klart hun ikke kan spille optimalt og jeg forventede da heller ikke en sejr fra hendes side i dag.

Desuden så røg Federer også videre idag.
Logged

Barfoed91
Gæst
 
Sv: Wimbledon
« Svar #22: 24 Jun 2009, 19:22 »

Jeg mente nok hun havde en skade, og ja, så er det klart hun ikke kan spille optimalt og jeg forventede da heller ikke en sejr fra hendes side i dag.

Desuden så røg Federer også videre idag.
Har altid holdt med Federer. Håber han vinder det hele!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wimbledon
« Svar #23: 24 Jun 2009, 19:34 »

Kvindesiden:
Så også kampen mellem Sharapova og Dulko i dag. Håber altid lidt på Sharapova, da et kønt syn som hende er herligt at se på, men også fordi hun ikke mindst altid er god for et comeback, hvilket vi så i dag. Stod op da Sharapova netop havde udlignet Dulkos føring i andet sæt til 3-3, men kommentatorne fortalte flere gange, at Dulko havde udspillet hende indtil da. Sharapova var i perioder rigtig god, selvom hun mangler en del for at komme tilbage. Uanset hvad, så er hendes serv-returneringer ihvertfald ret uhyggelige og ubehagelige, men hendes ellers hårde serv mangler noget (Så vi især i tredje sæt), og generelt laver hun for mange fejl, hvilket kan forsvares når man er kommet tilbage fra at have været skadet i 10 måneder som hende. Dulko var ganske enkelt bare i bedre form, også viste hun da også mentalt styrke, da hun holdte sig inde i kampen trods de syv partier i træk til Sharapova. Et velfortjent "på gensyn" til Sharapova desværre, og videre med Dulko, som bestemt heller ikke er værst. Peace Forventer, at en af Williams-søstrene vinder. Serena vandt ihvertfald sin kamp uhyggeligt klart. Generelt er Williams-søstrene bare bedst, hvis de er i form.

Herresiden:
Har også set lidt af Federers kamp i dag, og han virker også generelt som det bedste bud på en vinder i år. Det er første gang jeg har set ham siden French Open, men han virkede klart mere afslappet og lettet, men samtidigt også mere fokuseret og sulten end længe. En ellers udemærket spillende Garcia-Lopez blev meget sikkert slået 6-2 6-2 6-4, og hvis dette er Federers generelle niveau i denne turnering, er jeg ikke et sekund i tvivl om, at han vinder. Så kan selv Murray og Djokovic godt pakke sammen. Dog ærgerligt, at Nadal ikke er med, havde gerne set R-Fed besejre ham i finalen. Thumbs Up

Derudover synes jeg det er sjovt at høre på alle der ikke kan udstå Federer. Han spiller fremragende tennis og er gennemført sympatisk, eller på ingen måde arrogant. Peace
« Seneste Redigering: 24 Jun 2009, 19:38 af -LFC- » Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wimbledon
« Svar #24: 29 Jun 2009, 23:12 »

Ja, så røg Caroline Wozniacki desværre ud af årets Wimbledon, men Lipsicki var også klasser bedre og selvom Wozniacki fik taget nogle point og indhetet tyskeren lidt, så tog Lipsicki fra igen og havde en masse gode slag og hun var generelt bare bedre i gennem hele kampen og det var som om Caroline mistede håbet til sidst.

Udover det, er der så en der vil give mig et kort overblik over hvem der gik videre yderligere idag og er gået videre igår? Har ikke kunne følge med da jeg ikke har haft internet i lang tid.
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wimbledon
« Svar #25: 29 Jun 2009, 23:29 »

jeg har aldrig synes en tenniskamp er spændende, men for satan Murray vs. Wawrinka for satan den er god.
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wimbledon
« Svar #26: 29 Jun 2009, 23:31 »

Udover det, er der så en der vil give mig et kort overblik over hvem der gik videre yderligere idag og er gået videre igår? Har ikke kunne følge med da jeg ikke har haft internet i lang tid.

Hewitt slog Stepanek i 5 sæt, Roddick slog Berdych i 3 sæt, Ferrero slog Simon i 3 sæt, Haas slog Andreev i 3 sæt, Djokovic slog Sela i 3 sæt, Karlovic slog Verdasco i 4 sæt, Federer slog Söderling i 3 sæt, og Murray og Wawrinka er lige nu ude i 5 sæt.

Safina slog Mauresmo i 3 sæt, V. Williams slog Ivanovic, efter hun trak sig, Radwanska slog Oudin i 2 sæt, Schiavone slog Razzano i 2 sæt, Dementieva slog Vesnina i 2 sæt, Azarenka slog Petrova i 3 sæt, og S. Williams slog Hantuchova i 2 sæt.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wimbledon
« Svar #27: 29 Jun 2009, 23:35 »

Mange tak.

Hvorfor trak Ivanovic sig?
Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wimbledon
« Svar #28: 29 Jun 2009, 23:35 »

Viiild kamp mellem Murray og Wawrinka. Det er vældig god underholdning. Smiley
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wimbledon
« Svar #29: 29 Jun 2009, 23:39 »

Vild kamp.
Tillykke til Murray.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010