home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23343
  0 Brugere, 219 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Angelo90R
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd  (Læst 37289 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #75: 23 Jun 2009, 15:55 »

Forresten drenge: Hvis nu der kun kommer 4 på ventelisten eller sådan noget, skal vi så ikke bare sige at vi får to STOORE hold. Opstemt

Der skal nok være nogen der ikke dukker op alligevel Rullende Øjne (men Njord straffe den, der ikke melder fra i god tid! ticked off)

Skal vi ikke bare tage det til den tid Opstemt
Logged


naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #76: 13 Aug 2009, 23:14 »

Er tilmeldingen lukket ? (:

EDIT:
Hvis ikke den er vil jeg da gerne skrives på en venteliste?
« Seneste Redigering: 13 Aug 2009, 23:31 af naitsirhc » Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #77: 13 Aug 2009, 23:41 »

12.september.. tjah.. det er jo en lørdag hvor jeg normalt plejer at dømme 2-3 ALM. kampe.. så på den ene side af vægtskålen har jeg en indtægt på 500 kr.. på den anden side har jeg Efterårsbold.. hvad vejer mest?.. Smiley
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #78: 13 Aug 2009, 23:46 »

Efterårsbold!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #79: 14 Aug 2009, 01:15 »

12.september.. tjah.. det er jo en lørdag hvor jeg normalt plejer at dømme 2-3 ALM. kampe.. så på den ene side af vægtskålen har jeg en indtægt på 500 kr.. på den anden side har jeg Efterårsbold.. hvad vejer mest?.. Smiley

Kender det alt for godt ...

Har lige fundet ud af OB - FCK skal spilles den dag  Sur
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #80: 14 Aug 2009, 09:41 »

Jeg tænkte lidt på en turnering! Hvis vi f.eks. bliver ca 30 stks, kan vi spille 4 hold i en syvmands-turnering. Thumbs Up
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #81: 14 Aug 2009, 15:31 »

Hey guys/freaks.. Jeg kommer med en MEGET beklagelig meddelelse nu.. Men uanset hvor meget jeg gerne ville have været med så kan min økonomi ikke bære det i og med at jeg er på SU + ikke har noget job.. Så jeg kommer IKKE denne gang.. ku ellers have været mega hygge.. og det er med blødende hjerte jeg ser mig nødsaget til at melde AFBUD.. håber I finder en anden dommer til denne, forhåbentlig, hyggelige dag.. mvh. FCK88 Græder
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #82: 14 Aug 2009, 16:08 »

Jeg tænkte lidt på en turnering! Hvis vi f.eks. bliver ca 30 stks, kan vi spille 4 hold i en syvmands-turnering. Thumbs Up
Så hellere 2 hold og 11 mands Smiley
Kan ikke stå rigtigt på en bane når det er 7 mands Opstemt
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #83: 14 Aug 2009, 17:24 »

Jeg decideret hader at spille turnering crazy

Jeg er til en god lang sejlivet kamp, der ikke slutter før folk er flade. Så min holdning er klart, at vi hellere bruger udskiftere. Det er ikke optimalt for dem der starter ude, men jeg vil hellere dét end skulle spille turnering Peace

Desuden har vi da haft flere afbud i de senere dage end vi har haft tilmeldinger, så tror ikke vi får problemer i dén retning. Tvært imod tror jeg vi kan risikere at skulle spille 10 mod 10 når vi når datoen.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Claudio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #84: 20 Aug 2009, 16:20 »

Hvad tid blev vi enige om?
Jeg skal dømme i Køng klokken 12:00, men jeg regner med at komme hurtigst muligt (14:30-15:00) ??
Logged

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #85: 20 Aug 2009, 17:08 »

Udskiftere er jeg ikke meget for... Så kan det ende med at nogle spiller en hel kamp og andre knap nok spiller en halv Tunge Ellers lave et system så et ur ringer hvert femte minut eller lignende, og hvert hold så skriver en liste med hvem der skal skiftes ud med hvem - altså et bestemt system så alle får lige lang tid!
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #86: 20 Aug 2009, 17:21 »

Lad os nu lige slå koldt vand i blodet Rullende Øjne

Det her er jo TOTALT irrelevant at diskutere nu, da vi endnu ikke aner hvem der kommer.. Sådan noget kan vi eventuelt diskutere en eller to dage før, eller enda ved banerne!

Så er der mere klarhed over omstændighederne Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #87: 20 Aug 2009, 17:36 »

Lad os nu lige slå koldt vand i blodet Rullende Øjne

Det her er jo TOTALT irrelevant at diskutere nu, da vi endnu ikke aner hvem der kommer.. Sådan noget kan vi eventuelt diskutere en eller to dage før, eller enda ved banerne!

Så er der mere klarhed over omstændighederne Smiley

Det er meget typisk herinde Opstemt

Som VK siger. Lad hver med at tænk på alt det der. Det finder vi ud af nå vi dukker op på banen. Er også klart nemmest, og så kan alle sige deres mening. Jeg og Steeval eks. tjekker aldrig herind, så vi vil ikke have noget at skulle have sagt hvis i besluttede jer.

Vi mødes ved banen, alle dem der er tilmeldt. Og så tager vi den derfra. Det plejer jo at gå.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #88: 20 Aug 2009, 17:45 »

det udviklede sig i hvertfald til en super kamp sidst vi gjorde sådan Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #89: 20 Aug 2009, 17:59 »

Jeg og Steeval eks. tjekker aldrig herind

Hvad fa'en lavede du så klokken 17:36 Cool

Ej, jeg er som sådan enig med jer. Desuden tror jeg vi kommer til at opleve et mandefald til dagen. Der har ikke været den samme aktivitet i trådene om denne omgang FMFreaks Bold, så jeg tror faktisk ikke vi får problemer med for mange spillere på banen Peace

Bliver vi 22 er det jo også optimalt, såfremt der altså er en sund fordeling af spillertyper xD

Derudover er det umuligt at sætte et budget for præmierne, når vi ikke har fået en bekræftelse fra alle om, hvorvidt de kommer eller ej. Derudover skal vi have fundet ud af, hvor meget folk skal betale. Størstedelen er villige til at betale 30-50 kroner til præmie-puljen, men ca. 22 % vil altså kun give 25 og nedefter. Skal vi gå ind og sige, at alle skal have 25 kroner med, eller hvordan?

Hele næste uge (tirsdag til søndag) er jeg på rustur med KU, så derfor skal vi altså have styr på det her til når jeg kommer hjem. Så er der pludselig under 2 uger til at skaffe præmierne i (ikke at det er for lidt, men har vi ikke styr på det til dén tid, så ser det altså ikke godt ud). Så vi må have nogle flere stemmer på banen der kan komme med deres meninger!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010