home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 253 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd  (Læst 37030 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #120: 24 Aug 2009, 19:15 »

Steeval udviser faktisk en rimelig skarphed, synes jeg. Han skal bare ikke være fuld på banen Tunge

I fuld tilstand var han jo de rigtige steder gang på gang som en anden Nordstrand, men hans promille sløvede vist sigtet Grin

Så jeg tror faktisk godt vi kan komme til at se en skarp Steeval den 12. september!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #121: 24 Aug 2009, 19:31 »

Han skal bare ikke være fuld på banen Tunge

Det ville ellers være en fordel for ham, vi så jo, hvor uskarp han var sidst! Ubeslutsom
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Enged
Gæst
 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #122: 24 Aug 2009, 23:51 »

Jeg vil lige meddele at jeg ikke spiller til efterårsbold alligevel, men jeg vil stadig være og se på Peace
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #123: 25 Aug 2009, 00:00 »

Nu falder det hele jo fra hinanden Græder

Nu er vi nede på 20 mand...
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Enged
Gæst
 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #124: 25 Aug 2009, 00:02 »

Der er da stadig 22, ifl forsiden, når vk og jeg er trukket fra.
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #125: 25 Aug 2009, 00:10 »

ville gerne deltage men jeg har slet ingen kondi ,, og jeg gør nok ikke mere gavn for det hold jeg er på da jeg nok ikke er så god som jer andre til fodbold ...
Logged

Vi skal alle være her.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #126: 25 Aug 2009, 00:50 »

Det skal du sku ikke være ked af, vi har de sidste par gange også haft et par andre med som ik var i skide god form (zone host host) så du skal bare spille med og gøre dit bedste... Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #127: 25 Aug 2009, 00:59 »

Det skal du sku ikke være ked af, vi har de sidste par gange også haft et par andre med som ik var i skide god form (zone host host) så du skal bare spille med og gøre dit bedste... Smiley

Men hvis du smækker mig ind på kassen så står jeg bedre end Stephan Andersen Smiley .. har aldrig været målmand men synes selv jeg altid har været dygtig på den position ... men i kan brage nogle kasser ind på mig ... men min kondi er bare elendig så skal nok lige have noget at drikke engang i mellem hvis det er .
Logged

Vi skal alle være her.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #128: 25 Aug 2009, 01:22 »

Du har aldrig været målmand, men syntes du er god på posten Rullende Øjne ?.. Hvordan hænger det sammen Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #129: 25 Aug 2009, 01:37 »

Du har aldrig været målmand, men syntes du er god på posten Rullende Øjne ?.. Hvordan hænger det sammen Grin

altså da jeg spillede i fodboldklub var jeg altid angriber eller midtbane .... det er der den hænger sammen Smiley ..
Logged

Vi skal alle være her.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #130: 25 Aug 2009, 02:35 »

Er du fuld Rullende Øjne Grin?.. Hva har angriber og midtbane at gøre med om du føler du er god som målmand..

Det er muligt at der er noget jeg har misforstået(det sker jo i farten) men så vidt jeg er orienteret må en angriber/midtbanespiller ikke tage med hænder Rullende Øjne
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #131: 25 Aug 2009, 06:19 »

Må ærlig talt også sige, at jeg er forvirret Slikkel crazy

Hvis du aldrig har stået på mål, så tror jeg ikke det er en kamp hvor vi skal teste dig Wink

Normalt har vi jo altså haft to keepere af et godt niveau i VK og Shaft. Kampene er jo 'seriøse' nok, med formationer og taktik. Selvom vi er samlet for at hygge os, så er det ikke bare skolefodbold. Det er en (hvad skal man kalde det) organiseret hyggekamp Smiley

Men du skal være hjertens velkommen. Du kan umuligt være værre end Zone var det i forsvaret sidst crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #132: 25 Aug 2009, 06:21 »

Der er da stadig 22, ifl forsiden, når vk og jeg er trukket fra.

Jeg mener at der er to vi ikke har fået bekræftelser på om kommer eller ej. Men lad os da håbe, at vi bliver nok til to hele hold Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #133: 25 Aug 2009, 08:26 »

Du kan umuligt være værre end Zone var det i forsvaret sidst crazy

Mig bekendt scorede de først efter jeg var sendt op foran, så jeg kan næppe være helt dårligt dernede. Cool

Men er ingen Marco Materazzi dernede, desværre. Til gengæld var mit løbepensum i den kamp, nogenlunde det jeg bruger på et løb. Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Efterårsbold '09 - Tilmeldingstråd
« Svar #134: 25 Aug 2009, 09:23 »

Mig bekendt scorede de først efter jeg var sendt op foran, så jeg kan næppe være helt dårligt dernede. Cool

Nej jeg scorede i starten, hvor du var forsvar Wink Det bliver hyggeligt nok med noget bold, og forventer god støtte fra lægterne med VK, Enged og Gherten Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010