home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 370 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  England - We Hate 'Em, Don't We?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: England - We Hate 'Em, Don't We?  (Læst 6194 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
England - We Hate 'Em, Don't We?
« : 05 Jun 2006, 18:35 »

I denne tråd kan du støtte debatten om man virkelig hader at se England spille fodbold, eller om man elsker dem.

Tråden er oprettet som debatforum til artiklen England - We Hate 'Em, Don't We?.

Jeg hader personligt England som fodboldnation, men ser alligevel alle deres kampe, i håb om at de skuffer endnu engang. Hvorfor ser du England spille?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: England - We Hate 'Em, Don't We?
« Svar #1: 05 Jun 2006, 18:46 »

Forstår man bedre hvorfor du er Arsenal fan Grin... Jeg kan personligt godt li' at se England spille men en gang i mellem er det lidt for meget. De er for meget i søge lyset. Samtidig kan man os have lidt ondt af dem da lige gyldig hvad de gør kommer i pressen (Beckham, Joe Cole etc...). Har os en masse Engelske venner så kan ik lad være med at elske stemningen når de spiller. Rullende Øjne
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: England - We Hate 'Em, Don't We?
« Svar #2: 05 Jun 2006, 18:53 »

Jamen min far og hans side af familien er englændere, men det gør det ikke et hak bedre. Jeg synes at engelske tilskuere er nogen af de mest fanatiske og usportslige der findes. Hvis man skal finde en nation som med sikkerhed buer under modstandernes nationalmelodi, så skal du kigge over vesterhavet.

Off topic: Det var lækkert at se det modsatte mod frankrig, hvor tilskuerne var stille og ellers klappede efter vores nationalmelodi.. se DET er sportsmanship Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: England - We Hate 'Em, Don't We?
« Svar #3: 05 Jun 2006, 18:54 »

Jeg ser dem da, hvergang jeg har mulighed, både for at se Gerrard, Crouch og alle de andre Liverpoolspillere Opstemt Wink

Men jeg synes også at stemningen når de engelske hold spiller, er bare noget af det bedste.

Kna også godt lide den måde de spiller på, nogen vil måske kalde den defensiv men kan godt lide den direkte spillestil de praktiserer Smiley Det giver en masse tempo, når angrebet er afsluttet næsten ligeså hurtigt som det er startet
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England - We Hate 'Em, Don't We?
« Svar #4: 05 Jun 2006, 19:00 »

Næst efter Danmark er England det land jeg følger. Da jeg startede med og se fodbold var den engelske liga der træk i mig. Desuden har jeg tit været på ferie i England, og det er virkelig et fedt land, hvor folk er utrolig venlige, og man kan altid snakke med dem om fodbold.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: England - We Hate 'Em, Don't We?
« Svar #5: 05 Jun 2006, 19:05 »

Jeg synes at engelske tilskuere er nogen af de mest fanatiske og usportslige der findes. Hvis man skal finde en nation som med sikkerhed buer under modstandernes nationalmelodi, så skal du kigge over vesterhavet.

Off topic: Det var lækkert at se det modsatte mod frankrig, hvor tilskuerne var stille og ellers klappede efter vores nationalmelodi.. se DET er sportsmanship Smiley

Nu mente jeg faktisk os venner som for eksempel sidder på en pub og skriger og råber. Jeg vil gerne give dig ret i at der er mange engelske fodbold fans som er alt for vilde, tag bare filmen Green Street (vis du altså har set den).
Ja det er bestemt forkert at bue af nationalsangene og det var da os dejligt at se Franskmændene klappe af den danske. Det blev jeg dog overrasket over fordi da jeg selv bor i Frankrig har jeg tit oplevet det stik modsatte  Forlegen
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: England - We Hate 'Em, Don't We?
« Svar #6: 05 Jun 2006, 19:10 »

Ja, men sådan er det vel også i de fleste andre lande.. Tag f.eks. Skotland, der skulle de være ENDNU mere fanatiske end englænderne...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: England - We Hate 'Em, Don't We?
« Svar #7: 05 Jun 2006, 19:12 »

 Shockeret
Logged

Heavil
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: England - We Hate 'Em, Don't We?
« Svar #8: 05 Jun 2006, 19:19 »

Jeg er ret enig med artiklen.. England har et forfærdeligt hold, og jeg kan virkelig ikke holde ud at se dem spille.. Det er muligt at de har stjernenavne, men kun Rooney, Gerrard, Lampard og Terry når et rimeligt niveau til dagligt.. (her taler jeg vel og mærke kun om de udtagne spillere).. Resten af holdet forstår jeg mig virkelig ikke på..

Jeg havde selv den forfærdelige oplevelse, at styre det engelske hold i 3. semifinale i FmD's VM-spil, og det gik også efter min forventning.. Jeg udtog den faste stamme, og endte med at tabe 1-0 til Tyrkiet i 2. runde pga. jeg havde et hold uden muligheder, bortset fra en latterlig 4-4-2 opstilling, som der ikke er meget managerspil over..

Rooney blev skadet i gruppekampene, også var alt tabt.. Det viser lidt hvornår det står til for det land..
Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: England - We Hate 'Em, Don't We?
« Svar #9: 05 Jun 2006, 19:23 »

Jeg synes også England er utrolig sjove at følge her op til slutrunder. De har meget travlt med at udråbe sig selv til hver gang, selvom de ikke har vundet noget i 40 år nu.

Og i år synes jeg også ham svenne har været med til at sætte lidt ekstra krydderi på tilværelsen. Jeg synes det er flot at han kan udtage Wallcot, som han vist nok aldrig har set spille en kamp, og samtidigt undlade at tage, Darren Bent med, som er den  mest scorende englænder i Premier League i denne sæson funny

Jeg må også indrømme at jeg fryder mig lidt over dem, hver gang de ryger ud af slutrunder, før de selv havde regnet med.

Jeg har dog ikke nogle spillere som jeg sidder og håber at det går dårligt for.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England - We Hate 'Em, Don't We?
« Svar #10: 05 Jun 2006, 19:36 »

Hver gang, jeg får muligheden for at se Rooney i aktion, gør jeg det. Elsker selve landet, så naturligvis ser jeg dem spille. At de så pt bruger Old Trafford som spillested, gør det ikke dårligere.
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: England - We Hate 'Em, Don't We?
« Svar #11: 05 Jun 2006, 19:38 »

Kan godt li England spille men det ville nok være en fin ide at ændre deres spillestil og få noget nyt blod ind når Svenne smutter Rullende Øjne
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: England - We Hate 'Em, Don't We?
« Svar #12: 05 Jun 2006, 19:45 »

Kan godt li England spille men det ville nok være en fin ide at ændre deres spillestil og få noget nyt blod ind når Svenne smutter Rullende Øjne

den tvivler jeg faktisk på. Kender godt nok ikke meget til middlesboroughs spillestil, men da McLaren er assistent hos Svennis, så må hans måde at spille på da være nogenlunde på samme måde. Jeg ved ihf at hvis jeg ville spille sambabold, så ville jeg ikke være assistent for en defensiv anlagt træner
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: England - We Hate 'Em, Don't We?
« Svar #13: 05 Jun 2006, 20:01 »

Jo, fair nok... Viste faktisk ik at det var Steve McLaren der skulle overtage jobbet Thumbs Up
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: England - We Hate 'Em, Don't We?
« Svar #14: 05 Jun 2006, 20:18 »

Ja, men sådan er det vel også i de fleste andre lande.. Tag f.eks. Skotland, der skulle de være ENDNU mere fanatiske end englænderne...

Specialt "old firm" kampene Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010