home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:23:12 Bubbles Blogkonkur... #10 - Danish Viking Wa...
I dag kl. 20:09:51 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I dag kl. 10:12:09 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23311
  1 Bruger, 518 Gæster Online.

Indlæg: 1132799 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: HenryJames45
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Efterårsbold '09 - Tråden for generel info/Snakketråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Efterårsbold '09 - Tråden for generel info/Snakketråd  (Læst 40500 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Efterårsbold '09 - Tråden for generel info/Snakketråd
« : 09 Jun 2009, 00:35 »

Inden, at mit indlæg fuldkommen drukner i den anden tråd, så laver jeg et nyt emne. Bedre tidligt end aldrig... eller hvad man nu siger.

Generel info:
Ja, jeg går med nogle planer om at arrangere noget efterårsbold herude i Tårnby, hvor jeg bor. Det er vel sidste gang inden vejret bliver for nedern og datoen er fastlagt, det bliver den 12. september. Arrangement vil blive organiseret i nogenlunde samme stil som sommerbold den 23. juni. Dvs. noget med tilmeldings- og ventelister samt andet godt. Også skal folk bare have en hvid og en sort t-shirt med også inddeler vi holdene som sidst med første og andenvælger. Smiley Jeg vil også gerne forsøge at få andre ting arrangeret som mad osv. Ønsker og ideer til ekstra ting må folk gerne komme ud med i tråden.

Sted:
Stedet er blevet rykket til Svanemølleanlægget, da ikke var muligt at finde noget i Tårnby, der lå indenfor en respektabel afstand af stationen. Derfor er det nu rykket til Svanemølleanlægget, hvor Berendt er i gang med at undersøge mulighederne såvidt jeg kan forstå. Mere vil komme. Peace

Andet:
Ubegrænset tilmelding. Bliver vi mere end 11 mand på hvert hold, når halvdelen + dommer er delt op, så kan vi evt. have udskiftninger med hensyn til dem der ikke kan spille en hel kamp. Peace
« Seneste Redigering: 10 Aug 2009, 22:49 af plutonium » Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Efterårsbold '09 - Tråden for generel info/Snakketråd
« Svar #1: 09 Jun 2009, 00:37 »

Jeg er umiddelbart frisk.
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Efterårsbold '09 - Tråden for generel info/Snakketråd
« Svar #2: 09 Jun 2009, 00:39 »

Jeg er helt klart frisk Smiley Godt initiativ Wink
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tråden for generel info/Snakketråd
« Svar #3: 09 Jun 2009, 00:40 »

I'll join that one.. Jeg skal fandeme nok være "det lede sorte svin" på banen under hele kampen Grin
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tråden for generel info/Snakketråd
« Svar #4: 09 Jun 2009, 00:42 »

Jeg er frisk. Dog er der lige få ting.

Hvis det skal holdes samme dag som Dk - Sverige, og man tager videre på rådhuspladsen (ikke engang sikkert de viser den kamp. Men sidste gang vi tog imod gjorde Fælledparken det i hvertfald, så der kan man altid tage hen) vil det være meget dejligt med et sikkert omklædningsrum så man kan komme i bad efter kampen. Og desuden hvis folk kommer fra fyn, jylland eller generalt udenfor københavn, ville det være lækkert hvis nogle gad ligge hus/værelse til de kan opbevare deres tasker der. (MEGET dumt at have dem med til storskærms arrangement. Ville have været godt gennemblødt og fyldt alt for meget i lørdags i hvertfald.)

Desuden vil det nok være smart at lave en vente liste. Sådan så det ikke ender som til første sommerbold møde.

Men som sagt. Så er jeg frisk. Og bare rolig Nichlas, får ikke den syge "Jeg vil aldrig drikke en øl igen" lige foreløblig. Tror jeg Wink
Logged


dweebfck
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tråden for generel info/Snakketråd
« Svar #5: 09 Jun 2009, 00:44 »

Jeg er ALTID frisk på bold Opstemt
Logged

Xavi Hernandez er verdens bedste fodboldspiller!

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tråden for generel info/Snakketråd
« Svar #6: 09 Jun 2009, 00:45 »

En venteliste?

Mht. opbevaring af tasker, kan jeg nok klare det. Jeg bor 5-10 minutter fra begge steder.
Logged

kaviedes
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tråden for generel info/Snakketråd
« Svar #7: 09 Jun 2009, 00:49 »

Jeg er også frisk på noget bold igen til september ...
Logged

Kaviedes Smiley

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tråden for generel info/Snakketråd
« Svar #8: 09 Jun 2009, 00:51 »

Ja, ligesom.. Hmm en eller anden foreslog til vores første sommerbold.

Han sagde at fordi de 25 pladser var optaget, havde han fundet på noget andet at lave, i stedet for at skrive sig på en evt. venteliste. Vi så jo hvor mange der spran fra i sidste øjeblik sidst. Og så vil vi med en venteliste bare kunne smide folk fra ventelisten over på deltager listen.
Logged


naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tråden for generel info/Snakketråd
« Svar #9: 09 Jun 2009, 00:52 »

Jeg er helt klart også frisk Opstemt
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tråden for generel info/Snakketråd
« Svar #10: 09 Jun 2009, 00:52 »

Lars nævnte tidligere, at vi bare skulle sige til folk at de skulle dukke op. Så undgår vi også at være for få, på grund af afbud. Desuden fungerede det fint, at dele hold på stedet sidst. Holdene blev meget fair, synes jeg!

'Draft'-metoden fungerede også fint med keepere som vælgere!

Man skulle måske bare dele folk ind i grupper, forsvar/midt/angreb, så vi drafter én gruppe ad gangen.

Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tråden for generel info/Snakketråd
« Svar #11: 09 Jun 2009, 00:54 »

Men én ting er sikker:

Til efterårsbold skal vi også have præmier Wink

en flaske rødvin til bedste mand + kampens fighter synes jeg klart vi skal have Thumbs Up

Med mindre I andre synes det er en dum ide, self crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tråden for generel info/Snakketråd
« Svar #12: 09 Jun 2009, 00:55 »

Jeg er frisk Wink så har jeg også et par måneder til at komme i form! Peace

Hm, men hvis det er, at vi skal se kampen i Fælledparken, vil jeg endnu engang foreslå Svanemølle Anlægget som kampsted (samme sted som i fredags), da det er i gå afstand til fælledparken, og nemt med det offentlige (næsten alle S-toge, samt bus 4A, 1A og 14 kører til Svanemølle Station, mens 3A kører til Nordhavn Station). Samt mulighed for omklædning og bad.

Desuden er der også her mulighed for at gå i Fakta, Døgnnetto og Aldi, som alle ligger i nærheden af Nordhavn St og Svanemølle St. Der ligger også en Netto oppe ved Gunnar Nu Hansens Plads som jo er lige ved fælledparken.
Logged


dweebfck
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Efterårsbold '09 - Tråden for generel info/Snakketråd
« Svar #13: 09 Jun 2009, 00:55 »

Lars nævnte tidligere, at vi bare skulle sige til folk at de skulle dukke op. Så undgår vi også at være for få, på grund af afbud. Desuden fungerede det fint, at dele hold på stedet sidst. Holdene blev meget fair, synes jeg!

'Draft'-metoden fungerede også fint med keepere som vælgere!

Man skulle måske bare dele folk ind i grupper, forsvar/midt/angreb, så vi drafter én gruppe ad gangen.


Fremragende ide !
Men én ting er sikker:

Til efterårsbold skal vi også have præmier Wink

en flaske rødvin til bedste mand + kampens fighter synes jeg klart vi skal have Thumbs Up

Med mindre I andre synes det er en dum ide, self crazy
Ligeså fremragende ide!
Logged

Xavi Hernandez er verdens bedste fodboldspiller!

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Efterårsbold '09 - Tråden for generel info/Snakketråd
« Svar #14: 09 Jun 2009, 00:55 »

Hellere end flaske faxe kondi så Smiley HVem fanden drikker rødvin? Opstemt
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010