home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1040 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Bjørnen fra Brønshøj
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Bjørnen fra Brønshøj  (Læst 170021 gange)
vesperGT
Manager

Sv: Bjørnen fra Brønshøj
« Svar #60: 05 Jun 2009, 22:37 »

plutonium
Manager

« Svar #61: 05 Jun 2009, 22:54 »

Grineren nok Grin

HVIS det er lovligt. På den led er jeg en meget skarp regelrytter. Det skal være lovligt i henhold til de danske love! Men ellers er jeg frisk Thumbs Up

Og ja, det med småt kunne være grineren. Så kan vi gå ned i hver sin ene af banen, og råbe til hinanden Grin Ville nok også frustrere Herlev lidt. Så behøver vi ikke lave skiltet (FUCK HERLEV), men kan nøjes med at råbe Grin

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

vesperGT
Manager

« Svar #62: 05 Jun 2009, 22:57 »

Grineren nok Grin

HVIS det er lovligt. På den led er jeg en meget skarp regelrytter. Det skal være lovligt i henhold til de danske love! Men ellers er jeg frisk Thumbs Up

Og ja, det med småt kunne være grineren. Så kan vi gå ned i hver sin ene af banen, og råbe til hinanden Grin Ville nok også frustrere Herlev lidt. Så behøver vi ikke lave skiltet (FUCK HERLEV), men kan nøjes med at råbe Grin

Så kan vi råbe FUCK HERLEV! Opstemt

plutonium
Manager

« Svar #63: 05 Jun 2009, 23:09 »

NEJ, Claus ticked off

Det skal ikke være respektløst! Vi hepper på Lars, vi prøver ikke at nedgøre Herlev! I hvert fald vil jeg ikke støtte dét forslag, men det er klart, at er der 7 andre der vil råbe med dig, så kan I jo gøre det. Personligt vil jeg troppe op i en MEGET speciel trøje til kampen, med minimum ét banner og en masse godt humør Thumbs Up

VK har komponeret nogle slagssange, som jeg forventer at blive instrueret i Grin

Og ellers ville en megafon være for nice!

(ikke for at lyde sur, Claus, men det er virkelig min holdning Grin)

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

vesperGT
Manager

« Svar #64: 05 Jun 2009, 23:33 »

NEJ, Claus ticked off

Det skal ikke være respektløst! Vi hepper på Lars, vi prøver ikke at nedgøre Herlev! I hvert fald vil jeg ikke støtte dét forslag, men det er klart, at er der 7 andre der vil råbe med dig, så kan I jo gøre det. Personligt vil jeg troppe op i en MEGET speciel trøje til kampen, med minimum ét banner og en masse godt humør Thumbs Up

VK har komponeret nogle slagssange, som jeg forventer at blive instrueret i Grin

Og ellers ville en megafon være for nice!

(ikke for at lyde sur, Claus, men det er virkelig min holdning Grin)

jeg kunne heller ikke finde på det..... som jeg sagde til ham anders jeg ramte på knæet: jeg er ikke voldelig på en bane og råber jeg fuck herlev til kampen kunne det meget vel ende i et opgør af en slags........ men jeg e r stadig hug på ideen om at finde en megafon! Thumbs Up

plutonium
Manager

« Svar #65: 05 Jun 2009, 23:36 »

Det med megafonen lyder også SUPER fedt! Det ville være helt kanon!

Og du virker heller ikke som typen, der leder efter slagsmål, så det undrer/undrede mig også, at du ville lave sådan et banner Grin

Uanset hvad, så bliver Lars' afslutningskamp HELT kanon Thumbs Up

EDIT
Eller skulle man sige afslutningsFEST  Hævet Øjenbryn

andersfa123
Gæst

« Svar #66: 05 Jun 2009, 23:40 »

Her kan man købe en megafon til 150kr.
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4456&n=10

Shaft
Manager

« Svar #67: 05 Jun 2009, 23:40 »

Ej, jeg gider ikke vente så længe på at vide hvad der sker xD

andersfa123
Gæst

« Svar #68: 05 Jun 2009, 23:43 »

og røgerbomber kan købes her: http://www.rodes.dk/Hardball/Tilbehoer/Diverse/4-x-Roegbomber/

Den der købte kunne evt modtage nogle penge fra andre (via bankoverførsel) som er friske på at købe 4 stk. Det bliver 170 ialt med porto osv. Det er rimelig billigt, og de er rigtig gode Thumbs Up

plutonium
Manager

« Svar #69: 05 Jun 2009, 23:46 »

Røg ser jeg ikke grund til, da de først skal bruges efter kampen. Men er der generelt stemning for det, så vil jeg da gerne spytte lidt i kassen. Køber nogen en megafon er jeg i midlertid 100 % med!

plutonium
Manager

« Svar #70: 05 Jun 2009, 23:46 »

Ej, jeg gider ikke vente så længe på at vide hvad der sker xD

Du må bare være en god bjørn og vente Grin

andersfa123
Gæst

« Svar #71: 05 Jun 2009, 23:47 »

Røg ser jeg ikke grund til, da de først skal bruges efter kampen.
Så kampen bliver kun med sange, flag og bannere? Peace

vesperGT
Manager

« Svar #72: 05 Jun 2009, 23:49 »

og røgerbomber kan købes her: http://www.rodes.dk/Hardball/Tilbehoer/Diverse/4-x-Roegbomber/

Den der købte kunne evt modtage nogle penge fra andre (via bankoverførsel) som er friske på at købe 4 stk. Det bliver 170 ialt med porto osv. Det er rimelig billigt, og de er rigtig gode Thumbs Up

megafonen skal jeg nok punge ud til, vi kan vel bare afregne samme dag? Smiley

fest er hvad det er, for der skal bajere på banen Thumbs Up

røgbomber skal der til! vi laver en faxe bag det ene mål med
røg! Opstemt

plutonium
Manager

« Svar #73: 05 Jun 2009, 23:52 »

Så kampen bliver kun med sange, flag og bannere? Peace

Jeg tror ikke vi får lov til at bruge dem. Kampen bliver sikkert bare udskudt så... Skuffet

Vi er jo LANGT tættere på banen end man er på et stort stadion! Så hele den ene banside vil jo være dækket i røg! Derfor tror jeg det er bedst at vente til efter kampen..

Jeg synes som sagt stadig vi skal have respekt for trænere og spillere, hvilket vi ikke har ved at fyre røg ind over banen. Men det er som sagt min holdning.

Shaft
Manager

« Svar #74: 05 Jun 2009, 23:53 »

her vil jeg lige give Pluto ret. I er desværre alt for tæt på banen til i kan bruge røg under kampen.. Desværre.. Ellers bliver kampen udskudt, og trænerne som i står helt op af, bliver meget sure.. Så ingen røg, før efter kampen..

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010