home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1242 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Problem med PS3
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Problem med PS3  (Læst 2533 gange)
cube
Manager

Problem med PS3
« : 03 Jun 2009, 20:39 »

Hej folkens

Jeg har et problem med min PS3.
Efter at have kørt et stykke tid begynder den at blæse meget højlydt. Har spurgt de af mine venner der har en PS3 og de har aldrig oplevet det problem.

Er det noget der kan fikses? Help me Smiley

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

AFC
Manager

Sv: Problem med PS3
« Svar #1: 03 Jun 2009, 20:43 »

Hej folkens

Jeg har et problem med min PS3.
Efter at have kørt et stykke tid begynder den at blæse meget højlydt. Har spurgt de af mine venner der har en PS3 og de har aldrig oplevet det problem.

Er det noget der kan fikses? Help me Smiley
Umiddelbart vil jeg mene det er normalt. Min goer dog samme, men det er ikke hoejlydt og det sker sjaeldent.

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #2: 03 Jun 2009, 20:46 »

Kan have noget at gøre med at harddisken er fyldt op eller mangler plads. Det skal siges at jeg aldrig selv har oplevet det, kunne bare godt forestille mig det.   Tunge

Men lige et par spørgsmål.

Er de lige når du tænder det støjen kommer? Eller er det kun når du har spillet lang tid?
Hvilken model er det? (GB)

LOVE UNITED - HATE GLAZER

cube
Manager

« Svar #3: 03 Jun 2009, 21:29 »

AFC:

Så er det jo ikke normalt. Selvom jeg hører musik kan jeg hører blæseren i baggrunden.
Den begynder allerede at blæse efter at have kørt FIFA i 5-10 minutter.

mgk-99:

Harddisken er ikke engang halvt fyldt op.
Støjen kommer efter 5-10 minutter.
Det der den med 40GB.

BenMusalho
Gæst

« Svar #4: 03 Jun 2009, 21:32 »

Uha, har samme problem.. Peace Jeg har ikke tænkt videre over det, men de begyndte først at gøre det for nyligt. Dog vil jeg tage det med lidt ro.. Gå det ikke væk hos dig igen efter noget tid?

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #5: 03 Jun 2009, 21:36 »

AFC:

Så er det jo ikke normalt. Selvom jeg hører musik kan jeg hører blæseren i baggrunden.
Den begynder allerede at blæse efter at have kørt FIFA i 5-10 minutter.

mgk-99:

Harddisken er ikke engang halvt fyldt op.
Støjen kommer efter 5-10 minutter.
Det der den med 40GB.

Så har jeg ingen idé. Har samme model, men ingen problemer. Hvor lang tid har du haft den? Huh

LOVE UNITED - HATE GLAZER

cube
Manager

« Svar #6: 03 Jun 2009, 22:19 »

Så har jeg ingen idé. Har samme model, men ingen problemer. Hvor lang tid har du haft den? Huh

Har haft den i lidt over et halvt år, men den har gjort det stort set lige fra starten af.

cube
Manager

« Svar #7: 03 Jun 2009, 22:20 »

Uha, har samme problem.. Peace Jeg har ikke tænkt videre over det, men de begyndte først at gøre det for nyligt. Dog vil jeg tage det med lidt ro.. Gå det ikke væk hos dig igen efter noget tid?

Synes ikke man kan undgå at tænke over det, da det altså er ret højlydt den blæser.
Den blæser måske 10 minutter ad gangen og så holder den 5 min. pause og så blæser den 10 min. igen - osv.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #8: 03 Jun 2009, 22:28 »

Synes ikke man kan undgå at tænke over det, da det altså er ret højlydt den blæser.
Den blæser måske 10 minutter ad gangen og så holder den 5 min. pause og så blæser den 10 min. igen - osv.

Jeg tror du bør støvsuge blæseren, da dette er måden din PS3 fortæller at den forsøger at holde enheden "kørende". Du bør skrue lidt ned for sugestyrken og støvsuge den fra top til tå. Dermed skulle larmeriet ophøre.

Echoes, Silence, Patience and Grace

AFC
Manager

« Svar #9: 04 Jun 2009, 12:04 »

Du bør støvsuge blæseren så tit. Mange gange er der forskellige elektronikmaskiner som bliver varme og trækker støv til sig & alt muligt skidt ind i maskinen. Så jeg synes du skal støvsuge den hver uge eller noget. Det hjælper. Jeg har lige gjort det ved min og det hjalp på det.

papi
Ynglingespiller

« Svar #10: 04 Jun 2009, 12:39 »

det med at støvsuge elektronik er en dårlig ide.. det skaber statisk elektrisitet.. hellere anskaffe dig en dåse med luft (kan købes i en computer forretning) og blæse køleren ren for støv osv.

BJERREGAARD RAUS - Ingen over klubben

Gungner
Gæst

« Svar #11: 04 Jun 2009, 12:49 »

det med at støvsuge elektronik er en dårlig ide.. det skaber statisk elektrisitet.. hellere anskaffe dig en dåse med luft (kan købes i en computer forretning) og blæse køleren ren for støv osv.

Med risiko for at spørge dumt...
Hvad i alverden er en dåse med luft, og hvordan hjælper den?  Huh

papi
Ynglingespiller

« Svar #12: 04 Jun 2009, 12:57 »

Med risiko for at spørge dumt...
Hvad i alverden er en dåse med luft, og hvordan hjælper den?  Huh

Slet ikke et dumt spørgsmål.. Det er en lille dåse med samme slags effekt som en deo har.. bortset fra den sprøjter med luft igennem et lille plastik rør (som gør det mere mobilt).. Det kan fjerne støv osv... lidt som en kompressor, bare i mindre format.

BJERREGAARD RAUS - Ingen over klubben

plutonium
Manager

« Svar #13: 04 Jun 2009, 13:04 »

Som Papi siger, så er det en dåse med trykkomprimeret luft. Det er utroligt effektivt, når man skal have fjernet støvet fra sin skrøbelige elektronik. Da jeg endnu havde min PS2, begyndte den at lave vrøvl. Frøs billedet og lignende 'unoder'. Så åbnede vi den, og så at snavset nærmest var groet fast på den. Far hentede trykluften, og så fik den renset. Da jeg så forsøgte at spille igen, var maskinen igen godt kørende. Jeg kan ikke garantere at luft kan hjælpe jer med ALLE elektronikproblemer, men det er absolut et forsøg værd Grin

De er absolut pengene værd, når man skal rense sin elektronik!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Gungner
Gæst

« Svar #14: 04 Jun 2009, 13:46 »

Har den et specielt navn, hvis man skal spørge efter den i en computer butik?
(jeg er overhovedet ikke en computernørd  Grin )

Og hvad koster de sådan cirkus?

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010