home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1106 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Menneskehedens største trussel er en realitet
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Menneskehedens største trussel er en realitet  (Læst 14004 gange)
cjensen94
Gæst

Sv: Menneskehedens største trussel er en realitet
« Svar #45: 03 Jun 2009, 20:34 »

Ornli syg mavepine du får !

S
Gæst

« Svar #46: 03 Jun 2009, 20:44 »

Hvis der bliver et ragnarok med folk flytter jeg ud i skoven med mit jagtgevær og lever af kød i en hel uge til folk er faldet til ro over verden/den er gået under ! Opstemt

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #47: 03 Jun 2009, 20:57 »

Puha det er et stort og stærkt emne.
Ja hvad skal man(jeg) skrive om det?.
Mon dog at det sker, der er mange historier om dommedag/ragnarock og ingen af dem, har fundet sted endnu!,
men det kan selvfølgelig ske en dag og det vil det nok også på den ene eller anden måde, hvis ikke noget udefra kommende, ja så (fra) mennesket selv, med al den krig, mord, vold, voldtægt, røverier, hævn, Tsunamier og lignende, ja så kommer det/den nok, det er kun et spørgsmål om tid og sådan er det, tror jeg, men fødsel,oplevelser af lidt af hvert og død, er det eneste, som er sikkert for os(hvert enkelt individ) og det sker for os alle, hvordan det ved vi ikke, vi ved kun at det sker, så det er med at leve livet, mens at det er der, at leve i nuet, hvert sekund, hvert minut, hver time, hver dag, hver uge, hver måned, hvert år, til der ikke er mere tilbage og døden rammer os/en selv.
lev for/med det, som er vigtigt for dig og andre og prøv at gøre noget, at ændre ting og at give verden mening, det er det eneste, som at man kan gøre og så må man håbe at det giver mening for en selv og andre og at man har gjort en forskel, jo flere, som at man oplever er syge og dør, jo mere mening, skulle det gerne give en selv(ihvertfald for mig, kan selvfølgelig ike svare for andre), selvom at det burde være omvendt og også for det meste er det, men jo mere at man ser, jo mere skulle det gå op for en selv at livet kan være kort, flygtigt og at man ikke ved hvornår at døden indtræffer og at man derfor skal leve i nuet og på bedste måde/efter bedste evne...

og håbe på det bedste, selvom at det tit kan være svært, da verden er et fucked up sted med mange problemer og udfordringer, men også fyldt med små glimt af mening, lykke og håb og positive historier, selvom at det ikke er det, som at der er fokus på i nyhederne(det er alt det negative og triste), så er der dog en del gode ting ved livet trods alt...

Dette er bare min mening, da jeg ikke kan snakke for andre end mig selv.
Vh.Blackstone

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #48: 05 Jun 2009, 16:49 »

Dårlige nyheder:

Jeg har fundet denne side, som er helt igennem gennemført. Der står alting, de sætter spørgsmål ved ting, og besvare mange spørgsmål.

http://www.planetxvideo.com/

Efter at have kigget lidt på siden er jeg ikke i tvivl længere... VI SKAL DØ  Græder Eller måske ikke dø, men den kommer...

Jeg er især bange over måden vi skal dø. Når Nibiru kommer vil jorden stå stille i en uge. Den vil ikke rotere om sin egen akse eller noget. Derefter vil Jorden i løbet af en time dreje 90 grader om sig selv!!!!!. Hvilket vil ende i masse ødelæggelse. Kæmpe oversvømmelser osv. Omtrent den samme effect som når du sparker til en fodbold, og den bliver flad der hvor du rammer i det sekund du rammer den, men med det samme får luft i sig igen.

I burde tage og kigge  Peace.

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #49: 05 Jun 2009, 19:13 »

Det må jeg hellere lige rette Grin. Jeg er ikke i tvivl om at den kommer, men jeg er i tvivl omkring om menneskeheden bliver udslættet.

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #50: 07 Jun 2009, 00:33 »

Har ikke læst denne tråd igennem, men kan problemet ikke løses ved at affyre nogle missiler?

Altid FCK
Manager

« Svar #51: 07 Jun 2009, 00:51 »

Synes før der har været snak om andre ting der vil udslette jorden snart. Men jeg tror ikke jorden vil gå under før om millioner af år.

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

plutonium
Manager

« Svar #52: 07 Jun 2009, 02:20 »

Dårlige nyheder:

Jeg har fundet denne side, som er helt igennem gennemført. Der står alting, de sætter spørgsmål ved ting, og besvare mange spørgsmål.

Efter at have kigget lidt på siden er jeg ikke i tvivl længere... VI SKAL DØ  Græder Eller måske ikke dø, men den kommer...

Jeg er især bange over måden vi skal dø. Når Nibiru kommer vil jorden stå stille i en uge. Den vil ikke rotere om sin egen akse eller noget. Derefter vil Jorden i løbet af en time dreje 90 grader om sig selv!!!!!. Hvilket vil ende i masse ødelæggelse. Kæmpe oversvømmelser osv. Omtrent den samme effect som når du sparker til en fodbold, og den bliver flad der hvor du rammer i det sekund du rammer den, men med det samme får luft i sig igen.

Uanset hvor mange beviser du kommer med, så får du mig ikke til at tro verden går under Wink

Jeg er for livsglad til at gå at tænke på om der kommer en planet og banker ind i Jorden. Så hellere tænke på hvordan jeg har det lige nu. Desuden så vil alle sider gerne fremstå som gennemarbejdede og 'sande', for ellers vil folk ikke bruge tid på det. Medmindre det selvfølgelig har det selverklærede formål at være useriøs. Ligesom sider med beviser for aliens eksisterer, og sider med diverse dommedagsteorier, så er der naturligvis også sider for pessimister omkring planet x. Jeg tager det med et gran salt, som jeg altid gør når verden er lige ved at gå under.

Dør jeg ved at en planet banker ned i knolden på mig, så er det sgu nok hurtigt overstået Thumbs Up

MEN det er naturligvis min holdning, og hvis du mener vi skal dø pga. af planeten dér, så er det naturligvis dit valg Peace

EDIT
rent bortset fra det, så synes jeg den side er alt for sensationspræget til, at jeg vil tage den for gode varer. Virker slet ikke professionelt nok i mine øjne. Snarere en række amerikanere der tror fuldt og fast på Jordens undergang (eller menneskehedens) og så har de lavet denne 'non-profit' (med masser af reklamer) side til oplysning af ligesindede. Denne side er IKKE officiel noget-som-helst fra den amerikanske regering, eller for noget andet land, for den sags skyld. PERSONLIGT køber jeg den ikke. Så kan det være mig der er dum eller stivsindet.
« Seneste Redigering: 07 Jun 2009, 02:24 af plutonium » Logged

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #53: 07 Jun 2009, 03:02 »

Fair nok Wink. Men jeg tror heller ikke på det før den dag vi kan se planeten med det blotte øje. Og når de siger at det tager 3600 år for den at komme rundt om solen må vi sgu da kunne se den mindst 10 år før den kommer, men intet kan vi se endnu. Den har fandme travlt, vis den ikke engang er forbi pluto endnu.

Det er mit bedste mod argument.

ZhotLog
Gæst

« Svar #54: 07 Jun 2009, 03:25 »

Dårlige nyheder:

Jeg kan ikke helt finde ud af, om det her er en joke..
Ikke for at fornærme dig eller nogen der tror på hjemmesidens budskab om "apocalypse", men det er altså noget værre ****.
http://www.skepticalmind.com/sepehr.html
Skepticalmind er en side, der hjælper til at oplyse om idioter som Robert Sepehr (manden bag denne planetX side) og hans idéer. Ud fra hans fortid virker det ikke til, at han skulle have sandheden eller blot rene intentioner denne gang. Hvis der var det mindste hold i teorien, tror jeg nu nok også, at den ville have været mere udbredt.
Sidens troværdighed får slag på slag på slag.. Jeg mener, en side der reklamerer for et onlinespil ved navn Pirate Galaxy? Come on..

vesperGT
Manager

« Svar #55: 07 Jun 2009, 10:20 »

Har ikke læst denne tråd igennem, men kan problemet ikke løses ved at affyre nogle missiler?

du har da vidst set Armageddon og Deep Impact for mange gange, hva'? Opstemt Grin funny Wink hehe

Jeg gider simpelthen ikke at læse at det "pladder" der står, men jeg er sikker på at vi tids nok ville kunne beskue en eventuel trussel lang tid i forvejen og dermed have tid til at komme op med et par planer for, hvordan vi skal overleve! Smiley

Men det sker sgu ikke i vores levetid.... Det eneste der kan smadre planeten indenfor en overskuelig fremtid er en altødelæggende atomkrig, men hvad er chancen for det? Smiley

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #56: 07 Jun 2009, 13:08 »

Kan sige til orientering at der rent faktisk kommer en film ved navn '2012' med John Cusack og Woody Harrelson d. 13/11 2009.

Forskere opdager at jorden snart vil gå under, og klodens ledere lægger i al hemmelighed planer for at redde sig selv og så mange andre som muligt. Jackson er på ferie med sine to børn, da han tilfældigvis opdager sandheden om den forestående undergang, og inden han får set sig om, er den hyggelige ferie ændret til en kamp mod elementerne og egoistiske samfundsspidser. (taget fra scope.dk)

plutonium
Manager

« Svar #57: 07 Jun 2009, 13:12 »

Fair nok Wink. Men jeg tror heller ikke på det før den dag vi kan se planeten med det blotte øje. Og når de siger at det tager 3600 år for den at komme rundt om solen må vi sgu da kunne se den mindst 10 år før den kommer, men intet kan vi se endnu. Den har fandme travlt, vis den ikke engang er forbi pluto endnu.

Det er mit bedste mod argument.

Det kan man ikke altid regne med. Planetbaner ligger som elipser, og det kan meget vel være at vores solsystem kun dækker 1 % af planetens bane. Derfor kan planeten teoretisk set være et, fem, ti eller hundrede år om at nå frem. Prognosen er, så vidt jeg er orienteret, fem år. Personligt tror jeg så aldrig den vil ramme os, men det er jo en helt anden snak Grin

Dens bane er altså 3600 år lang, men det behøver ikke være særlig mange af dem, hvor vi kan se den Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

vesperGT
Manager

« Svar #58: 07 Jun 2009, 13:18 »

Det kan man ikke altid regne med. Planetbaner ligger som elipser, og det kan meget vel være at vores solsystem kun dækker 1 % af planetens bane. Derfor kan planeten teoretisk set være et, fem, ti eller hundrede år om at nå frem. Prognosen er, så vidt jeg er orienteret, fem år. Personligt tror jeg så aldrig den vil ramme os, men det er jo en helt anden snak Grin

Dens bane er altså 3600 år lang, men det behøver ikke være særlig mange af dem, hvor vi kan se den Wink

Hvad er denne planet i taler om og hvor "kommer" crazy den fra?

Metsu1
Manager

« Svar #59: 07 Jun 2009, 13:31 »

Dårlige nyheder:

Efter at have kigget lidt på siden er jeg ikke i tvivl længere... VI SKAL DØ Græder Eller måske ikke dø, men den kommer...

I burde tage og kigge Peace.

Der er ikke det mindste hold i disse gisninger. Hvis der var det ville der da ikke stå om andet i aviserne.

Det er netop sådanne sensationer pressen hungrer efter og tro mig, hvis jorden skal gå under i 2012 eller hvornår det nu bliver og det er kendt, så ville det fylder alle nyhedsmedier hver eneste dag, frem til katastrofen ville ske  Peace

Jorden går nok under en dag, men det bliver først lang tid efter vi for længst er døde og borte, så bare rolig venner, I skal være mere bange for alle de psykopater, der render rundt med våben og spiller Kong Gulerod og tror, de har ret til at lege gud ved at tage andre folks liv!

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010