home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 783 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Portos aventura er slut
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Portos aventura er slut  (Læst 10659 gange)
sindsygt
Gæst
 
Sv: 7# - Portos aventura
« Svar #30: 04 Jun 2009, 17:45 »

Jeg kan da lige finde et SS af Salvio, hvis det er Wink
Dog ved jeg ikke hvor hurtigt det kommer, da jeg snart får gæster, grundet at jeg har fødselsdag Hævet Øjenbryn
KUTGW!
Kan se hvad du mener. Jeg bruger ham fast nu, og han gør det faktisk rigtig godt!

Update kommer der nok ikke i dag, men kan næsten love at der kommer et par i morgen. Det komme an på hvor meget min mor sætter mig til at lave herhjemme Rullende Øjne.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: 7# - Portos aventura
« Svar #31: 05 Jun 2009, 10:26 »


De første 8
30-9/'08

Porto har spillet otte kampe siden vi var her sidst. Vi kommer her med et lille referat af, hvordan det er gået for Christensens tropper

Otte kampe er spillet i Liga Sagres og to i Champions League. Porto har leveret nogle rigtig flotte resultater, og har faktisk - noget overraskende ifølge os, kun lukket 3 mål ind.
Første kamp der skulle spilles var mod Marítimo. En kamp som Porto gerne skulle vinde med en 2-3 mål i. Og det gjorde de. 37356 så Lisandro López skyde bolden i nettet efter 43 minutter. I anden halveg øgede Christian Rodríguez føringen til 2-0. En forventet sejr var i hus.
Dernæst skulle Porto en tur til Naval. Endnu en kamp som Porto gerne skulle vinde. Rául Meireles startede kampen med 120 i timen, og allerede efter 1 minut kunne han knalde bolden i nettaget på et kraftig langskud. Selvsamme Meireles blev dog skadet fire minutter inde i overtiden.
Inden da, havde Alexandre Hauw bragt balance i regnskabet, og spænding i kampen med en scoring. Porto pressede derfor på resten af kampen, og lige efter pausen kunne Lisandro López gøre det til 2-1. En sejr, som ikke rigtig var i fare, trods udligningen.
Porto 2 - 0 Marítimo
Naval 1 - 2 Porto
Porto 5 - 0 Sporting
Porto 2 - 0 CFR Cluj (CHL)
Rio Ave 0 - 2 Porto
Porto 1 - 0 Belenenses
Bordeaux 2 - 2 Porto (CHL)

Endnu en gang skulle Porto og Sporting krydse klinger. Og endnu en gang kom Porto ud som sejrherre. Og en ordentlig en af slagsens! Sporting blev sendt hjem med de pinlige cifre på 0-5. 2 gange Hulk afgjorde kampen.
Efter Sportingkampen, hvor Porto spillerne var blevet fulde af selvtillid, skulle de på deres første opgave i Europa i denne sæson. Lilleputterne fra CFR Cluj skulle besejres! Det var kravet. Porto havde dog lidt problemer med at score, og derfor endte kampen kun 2-0 i Portos favør.
Rio Ave. Endnu en kamp hvor det var forventet at Porto ville vinde. Det gjorde de så sandelig også. Lisandro López nettede to gange, og afgjorde kampens udfald.
Porte fik besøs af Belenenses. En meget lige kamp, som dog til sidst faldte ud til Portos fordel. Kampens enlige målscorer var det 18-årige nyindkøb, Eduardo Salvio, efter bare 1 minut.
Porto skulle vise sit værd i denne kamp, mod et hold som i hvert fald er på niveua med Porto. Bordeaux. En uafgjordt ville være godkendt for Porto. Det startede ellers skidt for Christensens tropper, da Fernando efter kun fem minutter gjorde det til 1-0. Højrebacken Davide Santon bragte balance i regnskabet efter 27 minutter. Bordeaux kom på 2-1 ved David Bellion, men efter 78 minutter fik Adriano udlignet. Et vigtigt point for Porto på udebane mod Bordeaux, som de formentlig kommer til, at kæmpe med om den sidste Champions League billet. 


« Seneste Redigering: 05 Jun 2009, 11:43 af sindsygt » Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: 8# - Portos aventura
« Svar #32: 05 Jun 2009, 10:46 »

Jeg tror jeg spiller frem til jul nu, og så kommer med update når jeg når derhen, om de bedste kampe, hvordan det er gået osv Smiley.

Kommentér gerne! Thumbs Up.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: 8# - Portos aventura
« Svar #33: 05 Jun 2009, 15:53 »

Jeg er næsten ved jul nu.. Ser om jeg ikke kan nå en update, inden jeg tager ud og overnatter sammen med nogel fra klassen Wink
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8# - Portos aventura
« Svar #34: 05 Jun 2009, 16:02 »

Spændende blog. Kan godt lide din måde at skrive på. KIU
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: 8# - Portos aventura
« Svar #35: 05 Jun 2009, 16:11 »

Spændende blog. Kan godt lide din måde at skrive på. KIU
Mange tak for kommentaren Smiley.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: 8# - Portos aventura
« Svar #36: 05 Jun 2009, 16:48 »

Kan deværre ikke nå at få updaten skrevet. Men er næsetn sikker på den kommer imorgen Wink.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: 8# - Portos aventura
« Svar #37: 06 Jun 2009, 16:31 »

Hold da kæft det her spil kører for mig!
Har lige vundet 5-0 over Braga, som ligger på andenpladsen. Det resultat afspejler bare hele efteråret, for hold kæft det går godt..

Glæd jer! Thumbs Up.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: 8# - Portos aventura
« Svar #38: 06 Jun 2009, 17:32 »


Porto lever op til forventningerne
26-12/'08

Det første halvår under Jonas Christensen har været helt fantastisk rejse. Sejr på sejr i ligaen, krydret med lidt international succes, har gjort, at Porto ligger rigtig godt inden vi tager hul på 2009

Liga Sagres
I Liga Sagres har Porto været uovervindelig. Christensen har sammen med hans drenge fået point med hjem fra hver eneste kamp. 3 point i de fleste kampe, og et point i en enkelt kamp. Helt fanstastisk. Ikke engang de nærmeste konkurenter har være i stand til at true Porto, og er bare blevet ydmyget i stedet.
Det bedste vi har set fra Portos side i Liga Sagres, må nok siges at være 2-0 over Sporting, og 5-0 over Braga. Sporting har ikke levet op til deres navn i denne sæson, men ligger dog, trods deres til tider ringe spil, på andenpladsen. En plads de lige har overtaget fra Braga. Netop de to hold slog Porto 2-0 og 5-0.

Champions League

Porto har taget kampen op med de store navne i Champions League. Gruppe H, en gruppe der rummede Inter, Bordeaux, Cluj og Porto. Inter var næsten 'sikre' på at vinde på forhånd, og derfor skulle Porto ud og kæmpe med Bordeaux om den sidste plads i knock-out-runderne. Og denne andenplads blev faktisk afgjort på sidste spilledag, da Porto og Bordeaux mødtes. Inden da have Porto og Bordeaux spillet 2-2 i Bordeaux, og begge hold havde været ved at skabe overraskelser i Milan hos Inter. Faktisk gjorde Bordeaux det med 2-2, og Porto var tæt på at hente en 3-0 føring til Inter. Men tilbage til kampen om andenpladsen. Porto skulle vinde efter Bordeaux' uafgjordte resultat i Milan.  En 1-0 sejr på mål af Lisandro López sendte Porto til 1. knock-out-runde.
Der skal Porto møde de engelske stjerner fra Arsenal. Porto kan gå ind til den kamp som underdogs, og håbe at det bærer.

« Seneste Redigering: 06 Jun 2009, 17:38 af sindsygt » Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: 9# - Portos aventura
« Svar #39: 08 Jun 2009, 16:10 »

Tror desværre jeg er nød til at lukke denne blog, da min computer er brændt sammen Skuffet...

Men tak for nu - det var sjovt at skrive en blog igen! Smiley.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Portos aventure er slut
« Svar #40: 08 Jun 2009, 16:13 »

Du kan da ikke lukke bloggen, når jeg nu lige har fået fulgt op på det jeg mangler! ticked off
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Portos aventure er slut
« Svar #41: 08 Jun 2009, 19:49 »

Du kan da ikke lukke bloggen, når jeg nu lige har fået fulgt op på det jeg mangler! ticked off
Ville skam gerne forstætte med at blogge, men når teknikken ikke tillader det, må jeg desværre stoppe Skuffet.

Men kommer med i en i hvert fald i 10, så må vi se om det bliver med Porto igen Smiley.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Portos aventura er slut
« Svar #42: 10 Jun 2009, 16:38 »

Måske kommer bloggen op at køre igen. I dag får jeg i hvert fald en cd, så jeg kan formatere computeren - samtidigt med at mine ting bliver gemt. Men nu må vi se, det kan også være jeg følger med på "bølgen" her på FmF, og starter en landsholdsblog. Har allerede et land jeg skal have startet med Wink.
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010