home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 16:16:54 szukizek Blogkonkur... 15# Hjertet banker kun...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 270 Gæster Online.

Indlæg: 1132850 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Portos aventura er slut
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Portos aventura er slut  (Læst 10654 gange)
sindsygt
Gæst
 
Sv: 4# - Portos aventura
« Svar #15: 02 Jun 2009, 18:40 »

Tak til korzika for de små logoer! Thumbs Up.
« Seneste Redigering: 02 Jun 2009, 18:46 af sindsygt » Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 4# - Portos aventura
« Svar #16: 02 Jun 2009, 18:49 »

Fedt! Smiley

Gode updates, og også fin grafik Wink KIU!
Logged


sindsygt
Gæst
 
Sv: 4# - Portos aventura
« Svar #17: 02 Jun 2009, 18:51 »

Fedt! Smiley

Gode updates, og også fin grafik Wink KIU!
Tak for kommentaren Smiley.
Tak, topbanneret har jeg selv lavet, og de smp logoer+de små sort/hvide logoer har korzika lavet Thumbs Up.

Det vil jeg gøre Wink.

Er i gang med næste update som kommer til at omhandle midtbanen..
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: 4# - Portos aventura
« Svar #18: 02 Jun 2009, 19:54 »


Den midterste kæde
28-8/'08

I denne update vil vi kigge på Portos midtbane. Deres midtbane er måske den stærkeste del af holdet, med flere store, og kreative spillere.
Portos kreative midtbane er en stor trussel for alle hold, såvel i Liga Sagres som i Europa. De to centrale midtbanespillere har nogle af verdens bedste langskud, og med en kreatør af de helt store på venstre midtbane, har Porto en af Europa bedste midtbaner!
Lad os nu kigge lidt på spillerne. Det svageste led på midtbanen mår siges at være den efterhånden 31-årige veteran Tarik Sektioui. Tarik har i følge os ikke klassen til Portos hold, og er det svageste led. Vi tror han får fast spilletid på kanten indtil Christensen for købt en ny højre-kant.
Den anden kant, venstre-kanten, er stærk besat. En af de allerbedste spillere i Portugal, ja i hele Europa, Christian Rodrìguez. 22 år siger alderen, og Uraguay siger landet. Han får en enorm betydning for Porto, og han bliver svær at holde på i de næste par år. Det er dog vigtigt for Porto at de kan holde på ham, for meget af spillet er bygget op, omkring ham.

Nu kommer vi til vores yngpladser på Portos midtbane. Raúl Meireles og Lucho González udgør en af verdens farligste midbaneduoer. De kan begge skyde langskud; de kan begge fordele boldene godt; de kan begge være defensive; de kan begge løbe med bolde; de kan begge næsten alt! Hvis Porto kan holde på de to spillere, bliver det så ufattelige farlige. Det bliver dog svært, da storklubber som Barcelona, Real Madrid, Chelsea og Juventus allerede i sommers har været ude efter dem. Men som sagt, hvis Porto kan holde på dem, bliver de svære at stoppe i fremtiden! De har begge alderen med sig, 25 og 27 år.

Så kom vi igennem førstevalgene på midtbanen. De andre muligheder Christensen har er:
Fredy Guarín
Fernando
Mariano González
Eduardo Salvio

Konklusion
En midtbane i den helt klare verdenselite. En styrende midtbane. To kreative fløje. Hvad mere kan man ønske sig? Jonas Christensen har i hvert fald den optimale mulighed for at skabe en spilstyrende hold!



« Seneste Redigering: 02 Jun 2009, 20:11 af sindsygt » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# - Portos aventura
« Svar #19: 02 Jun 2009, 20:04 »

Brug da Eduardo Salvio på højrekanten. Han udvikler sig sindssygt, hvis han får spilletid!
- Jeg ser frem til at læse om angrebet også. KIU! Thumbs Up
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: 5# - Portos aventura
« Svar #20: 02 Jun 2009, 20:08 »

Brug da Eduardo Salvio på højrekanten. Han udvikler sig sindssygt, hvis han får spilletid!
- Jeg ser frem til at læse om angrebet også. KIU! Thumbs Up
Har aldrig haft ham før, men når du siger det (Kys) vil jeg da give ham noget spilletid også Wink.

-Det kommer du nok til at vente med til imorgen. Efter angrebet, kommer der også en update med holde samlet, og så går jeg igang med updates om ligaen+CHL osv Smiley
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 5# - Portos aventura
« Svar #21: 02 Jun 2009, 21:17 »

Ja en rigtig god, flot og lovende blog om et spændende hold, som jeg ser frem til at høre mere om og følge i din kamp for mesterskabet og CHL og pokalen.
Ser frem til og glæder mig til næste update og de fremtidige Opstemt Grin Cool Thumbs Up.

Vh.Blackstone
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: 5# - Portos aventura
« Svar #22: 03 Jun 2009, 14:49 »

Ja en rigtig god, flot og lovende blog om et spændende hold, som jeg ser frem til at høre mere om og følge i din kamp for mesterskabet og CHL og pokalen.
Ser frem til og glæder mig til næste update og de fremtidige Opstemt Grin Cool Thumbs Up.

Vh.Blackstone
Tak for din kommentar, Blackstone. Det er sådan noget der får en til at have lysten til at blogge.

Jeg vil se om jeg ikke kan få presset en update ind i programmet inden jeg tager til håndbold Smiley.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: 5# - Portos aventura
« Svar #23: 03 Jun 2009, 15:55 »


Den forreste kæde
28-8/'08

Så er vi ved at være til vejs ende i vores analyse af Portos hold. Vi mangler dog den del af holde, som skal omsætte spillet til scoringer - nemlig angrebet.
I Portos angreb er der 4 næsten lige gode spillere. Så det er meget formen der afgør hvem der spiller. Der er dog to, som nok kommer til at spille mere, end de to andre. Givanildo Vieira de Sousa eller bare Hulk er en af de nye som er kommet til Porto inden denne sæson. Han er en fantastisk spiller med utrolig mange kvaliteter. En af hans store spidskompetencer er langskud, og det vil Christensen sikkert gøre sig nytte af. Hans makker i angrebet, formoder vi, bliver en meget målfarlig herre. I sidste sæson spillede han 27 kampe og scorede hele 24 mål. Meget flot. Manden vi snakker om er selvfølgelig argentinske Lisandro López. Den 25-årige angriber har spillet 6 landskampe, men er endnu ikke kommet på måltavlen. Hulk og López er et meget giftig makkerpar i front. De besidder begge kvaliteter som angribere skal have.

Hvis en af de to forwards skulle have en offday, står der to yderst kompetente afløsere klar.
Adriano minder lidt om Hulk i spillestil. Glad for at trække tilbage i banen, og enten spille eller skyde. Den oplagte afløser for Hulk.
Ernesto Farías er en angriber hvis kompetencer faktisk ligner mange andre topangriberes. En stærk hovedstødsspiller med et kraftigt skud. En god og sikker afløser for begge angribere, men til delshed for López.

Nu er vores analyse af angrebet hos Porto også ved at være slut. Også en af de bedste kæder hos Porto, med en meget bred trup.

Konklusion
En kæde der en af de bedste i Liga Sagres, hvis ikke den bedste. Alle spillerne har potienale, og kan sagtens være med i det store Europa. Hvis Christensen kan holde på Hulk og López, og en af hans substituter, har han et grundlag for en god æra med Portos angreb.



Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: 6# - Portos aventura
« Svar #24: 03 Jun 2009, 17:16 »

Kommentarer tages meget gerne imod Smiley..

Tror ikke der komme flere updates i dag, da jeg skal til håndbold nu, og først kommer hjem i aften omkring halv ni.. så skal jeg også have noget at æde, og så er dagen ved at være slut.

Så i må vente med at læse om holdet som en hel enhed til imorgen Smiley.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 6# - Portos aventura
« Svar #25: 03 Jun 2009, 17:30 »

Alt i alt en lovende og spændene trup og nogle lovende updates og jeg ser som sagt frem til at følge denne blog og din udvikling og kampen om mesterskabet.
Jeg ser frem til og glæder mig som sagt til næste update og de næste updates.

Vh.Blackstone
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: 6# - Portos aventura
« Svar #26: 04 Jun 2009, 15:13 »

Det er bestemt en lovende trup Smiley.

Jeg skal se om jeg ikke  kan få lavet en update med holdet som én helhed i dag Smiley
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: 6# - Portos aventura
« Svar #27: 04 Jun 2009, 16:19 »


Den samlede enhed
31-8/'08

Selvom man har tre fantastiske kæder, er det nødvendigvis ikke nok. Truppen skal fungere som en enhed, en samlet enhed, så fansne, bestyrrelsen, trænerne og ikke mindt manageren kan være tilfreds.
Porto har en dejlig, stensikker og bomstærk bagkæde. En sprudlende, kreativ og skabende midtbane. Et bredt, scoringsikkert og hurtigt angreb. Men kan det fungere som en enhed? Kan egoisterne, kæmperne og kreatørerne spille sammen? Det vil vi give dig svar på!
Portos trup kan bestemt det de vil! Når de har sat sig for noget, fører de det ud i livet. Deres fans betyder meget for dem, og støtter dem. Det kan meget vel blive den afgørende faktor i kampen om det portugisiske mesterskab. Med flere store landsholdsstjerner og spillere har de et stærkt hold.

Kreatøren over alle kreatøre på Portos hold, er 22-årige Christian Rodríguez. Han har en meget fri rolle, og det kreative, finterne og udfordringerne kommer fra ham. Han er den, af alle, som skal vise noget ego, hvis han skal vise sit enorme potienale.
Forsvaret en nok den svageste del af holdet. Selvom det bestemt ikke er dårligt. Stjernen dernede er Bruno Alves. Så hvis Porto skal have nogle forhåbninger om at vinde titler i denne sæson, skal Bruno spille op til sit bedste.
Sidst, har vi angrebet. Også en del, som skal spille godt, for at Portos drømme skal gå op i en højere enhed. Hulk som målscoren og oplæggerne. Lisandro López som bomberen.

Så kom vi også rundt om kollektivet, Porto. Et stærkt kollektiv, med en enorm holdånd, en fightervijle af de store, og sidst, men ikke mindst, den 12. mand på banen: Fansne. Nogle fantastiske fans er de!

Konklusion
Et stærkt hold, med mange rigtig gode og farlige offensive spillere. Et problem kan dog blive bagkæden, som ikke er så stærk som den burde være. En anden væsenlig faktor, som trækker ned hos Porto, er bredden på holdet. Hvis en eller flere hovedspillere for langtidsvarende skader, kan det blive svært at dække ind for dem.
-Et stærkt hold, som absolut har kvaliteten til at kunne vinde Liga Sagres og komme et stykke vej i Europa!



Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: 7# - Portos aventura
« Svar #28: 04 Jun 2009, 16:28 »

Og nu vil jeg komme i gang med at spille! Det har taget en del tid at lave de sidste her updates, så har ikke fået spillet. Kun en enkelt kamp i Ligaen. Jeg regner med at opdatere for hver måned, med et lille stykke tekst om kampen, og topscorerne Smiley.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7# - Portos aventura
« Svar #29: 04 Jun 2009, 16:36 »

Jeg kan da lige finde et SS af Salvio, hvis det er Wink
Dog ved jeg ikke hvor hurtigt det kommer, da jeg snart får gæster, grundet at jeg har fødselsdag Hævet Øjenbryn
KUTGW!
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010