|
anden1214
|
|
intro jeg har valgt at skrive en blog om portugal med Rui Costa som manager det min første blog håber i vil tag godt imod den men billed og sådan noget kan jeg ikk finde ud af men prøver
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 02 Jun 2009, 13:20 af anden1214 »
|
|
jeg lever for fck
|
|
|
|
|
|
|
Robsteren
|
|
intro jeg har valgt at skrive en blog om portugal med Rui Costa som manager det min første blog håber i vil tag godt imod den men billed og sådan noget kan jeg ikk finde ud af men prøver
Spændende... Der er gang i blogs om Portugal.... Vil absolut også holde et vågent øje med denne blog....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
anden1214
|
|
9/7 2008 Rui Costa satte sig ind på sin plads inde på pressekonferencen og der var to journalister den ene spurgte Rui Costa. Hvordan vil du spille med holdet? Rui Costa var hurtig til at svare jeg vil spille hurtigt tempofyldt fodbold med cristiano ronaldo som hovedfigur Rui costa sagde også han kendte til strukturen på landsholdet da han selv har spillet 94 landskampe og scoret 26 mål så kom formanden for det portugisiske fodboldforbund og sagde Rui Costa haer vundet champions league han har sagt til mig at han vil spille med en 4-2-3-1 med Cristiano Ronaldo,Pepe og veloso som de tre store profiler men selfølgelig er alle gode sagde Rui Costa
|
|
|
|
|
|
jeg lever for fck
|
|
|
|
|
|
|
anden1214
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 01 Jun 2009, 18:31 af anden1214 »
|
|
jeg lever for fck
|
|
|
|
|
Zeman
Gæst
|
|
rimlig korte updates du skriver, jeg kunne godt tænke mig at få en del mere kød på. kiu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
anden1214
|
|
rimlig korte updates du skriver, jeg kunne godt tænke mig at få en del mere kød på. kiu
ja forstår dig godt men det min første blog og jeg øver mig lige men kommer fra nu af så men kan ikk få billeder ind
|
|
|
|
|
|
jeg lever for fck
|
|
|
|
|
anden1214
|
|
så kom der endnu en skade Carvalho ude i 4 uger
|
|
|
|
|
|
jeg lever for fck
|
|
|
|
|
Zeman
Gæst
|
|
ja forstår dig godt men det min første blog og jeg øver mig lige men kommer fra nu af så men kan ikk få billeder ind
Det er helt i orden så. du skal bare skrive [img] link her [/img] og så skrive linket på dit billede der hvor der står link her 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
anden1214
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 01 Jun 2009, 18:59 af anden1214 »
|
|
jeg lever for fck
|
|
|
|
|
anden1214
|
|
Det er helt i orden så. du skal bare skrive [img] link her [/img] og så skrive linket på dit billede der hvor der står link her  ok tak
|
|
|
|
|
|
jeg lever for fck
|
|
|
|
|
anden1214
|
|
hvor lang tid synes i der skal gå mellem updaten
|
|
|
|
|
|
jeg lever for fck
|
|
|
|
|
Zeman
Gæst
|
|
hvor lang tid synes i der skal gå mellem updaten
det er lige meget, men syntes du skal bruge lidt mere tid på dem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
anden1214