home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 587 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #6 ny kontrakt
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: #6 ny kontrakt  (Læst 4518 gange)
Zeman
Gæst
 
Sv: #4 sejren kom i hus
« Svar #15: 01 Jun 2009, 19:33 »

god ide
Logged

anden1214
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #4 sejren kom i hus
« Svar #16: 01 Jun 2009, 19:35 »

ja og så kommer der ss af stillingen og af hver kamp med en lille tekst til hver kamp og så lige det andet med skader
Logged

jeg lever for fck

anden1214
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #4 sejren kom i hus
« Svar #17: 01 Jun 2009, 20:03 »

regner med der kommer 1 update i morgen og den kommer til at omhandle sverige og albanien og brasilien kampene
Logged

jeg lever for fck

anden1214
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #5 interressen fra skotland
« Svar #18: 01 Jun 2009, 20:41 »

Rui Costa fik lige pludselig en opringning fra direktøren af det portugisiske fodboldforbund han sagde er det rigtig hvad jeg har hørt om at der er interresse for dig i skotland. Så sagde Rui Costa ja det er rigtig men jeg har ikke hørt fra dem endnu og ved ikke hvem klubben er det er ikke Celtic eller Rangers men det var en topklub og så roste direktøren også Rui for alle de gode resultater han havde lavet for Portugal
Sverige kampen var endt 1-1 mens Veloso havde fået rødtkort så han fik 3 dages karantæne mens albanien blev slået 2-0 med mål af Quaresma ss af kampene: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/16V81485.jpg den anden kamp: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/z6O81524.jpg
gruppen: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/T1k81593.jpg
Logged

jeg lever for fck

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #4 sejren kom i hus
« Svar #19: 01 Jun 2009, 20:46 »

Er jeg den eneste der ikke kan se billederne? Wink
Logged


anden1214
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #5 interressen fra skotland
« Svar #20: 01 Jun 2009, 20:49 »

nej jeg har lige åbent på en anden com der kan jeg ikke se dem hvordan får jeg dem vist
Logged

jeg lever for fck

anden1214
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #6 ny kontrakt
« Svar #21: 02 Jun 2009, 13:20 »

15/12 2008 så kom der en ny kontrakt til Rui men med Wolfsburg der pt ligger 12´er han sagde derefter at han glæder sig meget til at arbejde sammen med resten af klubben især en har Rui været intresseret i det er angriberen Grafite som han regner med nogen mål fra mens hans ambition er at komme i top 8 efter han har overtaget dem halvvejs henne i sæsonen
samtidig glæder han sig til sin første kamp med wolfsburg som er mod napoli i uefa cuppen og Ruis kaptajn er Josue
Logged

jeg lever for fck

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #6 ny kontrakt
« Svar #22: 02 Jun 2009, 14:05 »

Først og fremmest vil jeg sige god fornøjelse med blogskrivningen og at det er lækkert du vil prøve dig af på FmFreaks blogscene. Vil vente med at kommentere din blog direkte, da jeg må være ærlig og sige at den ikke appellerer specielt meget til mig nu, det vil dog blive spændende at se den udvikling der forhåbentligt vil kunne ses når bloggen får nogle sider på bagen.

Jeg vil dog give dig nogle "råd":

- Det er helt iorden ikke at ville bruge tid på billeder og grafik, men så skal der være noget andet der får læserne til at kigge forbi og en sådan ting kunne f.eks. være lay-outet. Sæt det lidt mere læsevenligt op med afsnits-indeling, lidt mere kød på updatesne, overskrifter, SS, farver osv.

- Skriv updates når du mener der er nok at skrive om. Skriv updates i dit eget tempo og personligt syntes jeg ikke man skal komme med små kommentarer omkring sit spil, medmindre man bliver direkte spurgt. Her tænker jeg primært på dette indlæg

så kom der endnu en skade Carvalho ude i 4 uger

Jeg ville mene at en skade til en nøgleperson, hvis han er det på dit hold, ville være ideelt til en update og især når det er en landsholdsblog hvor der til tider er langt imellem kampene. Hvor lang tid er han ude, hvem kan afløse ham og hvor meget spilletid får de respektive muligheder i deres klubber, hvordan ser hans fremtid ud og muligheden for spilletid når han vender tilbage fra sin skade, her tænker jeg primært på hans alder, hans karriere er måske ved at være slut. Kig hvor meget skriveri der er omkring, Agger, Kjær, Krøldrup og alle de andre i det defensive hos Danmark i øjeblikket.

- Kig de blogge du selv er helt vild med igennem og se hvad det er du bliver draget af. Se om du kan blive inspireret eller "bruge" nogle af de fremgangsmåder og ting de gør i deres blog. Det er ikke velset at kopiere, men man må erkende at der er langt imellem de unikke blogge, hvor f. eks. opsætningen ikke har store lighedspunkter eller måske er helt identisk med en andens.

Jeg håber du kan bruge mine "råd" til noget, selvom jeg ikke selv er den store erfarne bloger som mange andre på denne side, så endnu engang god fornøjelse og så ses vi om et par sider i bloggen.....KIU
Logged

anden1214
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #6 ny kontrakt
« Svar #23: 02 Jun 2009, 14:17 »

tak men jeg er også blevet ansat i wolfsburg nu så der kommer updates med begge hold nu
Logged

jeg lever for fck

anden1214
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #6 ny kontrakt
« Svar #24: 02 Jun 2009, 14:57 »

er ikk i wolfsburg mere
Logged

jeg lever for fck

anden1214
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #6 ny kontrakt
« Svar #25: 02 Jun 2009, 16:03 »

regner med en update i dag
Logged

jeg lever for fck

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010