home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 509 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  (PAUSE) Michael Laudrup – Vejen mod ny succes #8
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: (PAUSE) Michael Laudrup – Vejen mod ny succes #8  (Læst 11785 gange)
FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
(PAUSE) Michael Laudrup – Vejen mod ny succes #8
« : 27 Maj 2009, 18:47 »

Michael Laudrup – Vejen mod ny succes


Efter en legendarisk karriere, som fodboldspiller i bl.a. Barcelona og Real Madrid. Valgte Michael Laudrup at forblive i fodboldverdenen, denne gang som træner. Han indledte sin nye karriere, som Morten Olsens højre hånd. Det kickstartede opmærksomheden på ham som træner. Hvor den danske klub Brøndby IF var de første til at spotte hans potentiale, og sørgede for hans første managerkontrakt. Efter en god tid i Brøndby, fik resten af verden øje på ham. Det sikrede ham en managerrolle i Getafe, som spillede i den bedste spanske række. Netop La Liga var Laudrups personlige ynglingsliga, pga. hans mange erfaringer fra sin spillerkarriere, hvor han samtidig tillærte sig det spanske sprog.  Efter en lidt svingende sæson, så det hele alligevel sukkersødt ud for ham. Da flere af de største klubber i verdenen var meldt interesseret i Laudrup, heriblandt det kriseramte Barcelona. De var en af favoritterne til at sikre danskerens underskrift, da det var en de klubber han respekterede mest. Men da alt interessen kun ente som rene rygter, stod Laudrup pludselig helt alene,
da han var overbevist om at han var en de mest eftertragtede navne, havde han sagt op i Getafe. I en desperat tid uden mulighed for de store klubber, han havde set så langt efter, skrev han, til chok for alle, under på kontrakt som sendte ham helt til det kolde Østen. Her var Spartak Moskva klar til at tilbyde ham jobbet, som den første danske manager i Rusland. Det skulle vise sig at blive et sandt mareridt for Laudrup, som aldrig fik midlerne til at leve op til det russiske holds forventninger. Derfor måtte han affinde sig med en fyreseddel, efter kun 8 måneder i den traditionsrige klub.

Nu har vores rolige og taktisk dygtige dansker lært, hvordan livet er som træner i en hektisk fodboldverden, og er mere en klar til hans næste udfordring. Heldigvis havde den dårlige tid i Rusland ikke haft nogen effekt hos spanierne, hvor der stadig blev talt i rosende vendinger om danskeren. Så da den forhenværende manager i Atletico Madrid valgte at træde tilbage, efter uoverensstemmelser med klubbens bestyrelse, var Michael Laudrup det øverste navn på deres liste. Han er nu klar til at begive sig ud på et nyt eventyr, i en klub med store forventninger til ham, i den liga han elsker allerhøjest.
« Seneste Redigering: 11 Aug 2009, 23:37 af FTR » Logged


cjensen94
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup – Vejen mod ny succes
« Svar #1: 27 Maj 2009, 20:00 »

God intro, vil gerne se mere Smiley
Logged

FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup – Vejen mod ny succes
« Svar #2: 27 Maj 2009, 23:07 »

Super, håber jeg kan holde dig som læser Opstemt
Logged


FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup – Vejen mod ny succes
« Svar #3: 28 Maj 2009, 14:37 »

Michael Laudrup - vejen mod ny succes



Pressemøde


Hvordan har du det med at være kommet til Atletico Madrid?
Jeg er både glad og stolt af at få denne gyldne mulighed, for at lede en stor klub i Europa. Samtidig er det den mest spændende liga med den flotteste fodbold, så jeg glæder mig meget til at få en ny chance. 
Hvordan kommer din taktiske udfoldelse til at være?
Vi vil fortsat spille det hurtige og kreative spil, som Atletico altid har spillet. Jeg vil bare indføre en lidt strammere taktisk disciplin, der vil sikre os bedre bagtil.
Hvilke positioner regner du med at forstærke?
Jeg vil først og fremmest koncentrere mig om den centrale midtbanen. Resten må jeg se på, på et senere tidspunkt.
Du er sat i forbindelse med storspillere som, Marco Senna, Lucho González, Kim Källström, Jeremy Toulalan, Anatoliy Tymoschuk, Elano, Palombo og Juninho. Er der hold i disse rygter?
Der er helt klart hold i nogle af rygterne, men jeg vil ikke kommer nærmere ind på det.
Hvilke forventninger har du til sæsonen?
Jeg forventer helt sikkert at vi kvalificerer os, til en af de to internationale turneringer.
Hvordan har du det med den spanske liga?
Som jeg har sagt så mange gange før, er det den liga jeg respektere allermest.

Dit sidste træner job, var på grænsen til det forfærdelige. Har du taget ved lære, og hvad får dig til at tro, du kan klare dig i så stor en klub som Atletico Madrid.
Jeg har helt sikkert lært af mine fejl, og er klar til at lede en klub hvor jeg bedre kan relatere til spillestilen. Jeg har også fundet ud af at det er svært at lede en klub hvor man har svært ved at kommunikere med hinanden.
Er Atletico Madrid et springbræt til en en endnu større klub?
Jeg kan kun sige, at jeg koncentrere mig mig 100 % om denne klub, også må vi se hvad fremtiden bringer.
Hvor involveret vil du være i det daglige arbejde?
Jeg vil prøve at være en del af det daglige arbejde, så meget som muligt.
Til sidst, kan vi så høre præcis hvilken plads du regner med, at slutte på i tabellen?
Jeg forventer, som sagt, helt sikkert at vi kvalificerer os, til en af de to internationale turneringer, men håber da
at vi kan holde os til i den sjove del af tabellen
.
Logged


At.Madrid
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup – Vejen mod ny succes #2
« Svar #4: 28 Maj 2009, 15:43 »

Lækker lækker blog...   Kys

Michael Laudrup er sgu manden der fører Gude Holdet Atletico Madrid til triumfer.. held og lykke med det dejlige hold Tunge

og vil helt sikkert følge denne blog Shockeret

fedt at laudrup udtaler sig " vil fortsat spille det hurtige og kreative spil, som Atletico altid har spillet. Jeg vil bare indføre en lidt strammere taktisk disciplin, der vil sikre os bedre bagtil."  Thumbs Up

Men husk når man spiller med Atletico Madrid så gælder det altid om at scorer flest mål, selvom man er foran med en skal man stadig gå efter den næste kasse crazy Atletico Madrid er et hold der er skabt til at scorer mål  Cool
« Seneste Redigering: 28 Maj 2009, 15:46 af At.Madrid » Logged

Raúl produktet af Atletico Madrids ungdomsarbejde. Men Atletico var i pengenød. Rygter går på at Raúl sagde til den daværende Atletico præsident, at det ville være fint med ham hvis han ingen løn fik, udover bus-billet til transport.Præsident en afviste, hvilket sendte Raúl til Real Madrid.

FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup – Vejen mod ny succes #2
« Svar #5: 28 Maj 2009, 15:52 »

Lækker lækker blog...   Kys

Michael Laudrup er sgu manden der fører Gude Holdet Atletico Madrid til triumfer.. held og lykke med det dejlige hold Tunge

og vil helt sikkert følge denne blog Shockeret

fedt at laudrup udtaler sig " vil fortsat spille det hurtige og kreative spil, som Atletico altid har spillet. Jeg vil bare indføre en lidt strammere taktisk disciplin, der vil sikre os bedre bagtil."  Thumbs Up

Men husk når man spiller med Atletico Madrid så gælder det altid om at scorer flest mål, selvom man er foran med en skal man stadig gå efter den næste kasse crazy Atletico Madrid er et hold der er skabt til at scorer mål  Cool



Tak for kommentaren!
Selvfølgelig vil jeg spille offensivt fodbold, det bliver man nød til med dette hold. Men da det ikke er de mest offensive backs, har jeg udnyttet det og trukket den ene lidt mere tilbage(tak til det sikre forsvar Wink). På den måde bliver der strammet lidt op Opstemt Men tak for den dejlig lange kommentar..
« Seneste Redigering: 28 Maj 2009, 16:06 af FTR » Logged


At.Madrid
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup – Vejen mod ny succes #2
« Svar #6: 29 Maj 2009, 16:54 »

glæder mig til næste opdateringer...  hvornår mon den kommer!!   Rullende Øjne   
Logged

Raúl produktet af Atletico Madrids ungdomsarbejde. Men Atletico var i pengenød. Rygter går på at Raúl sagde til den daværende Atletico præsident, at det ville være fint med ham hvis han ingen løn fik, udover bus-billet til transport.Præsident en afviste, hvilket sendte Raúl til Real Madrid.

FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup – Vejen mod ny succes #2
« Svar #7: 29 Maj 2009, 17:07 »

I morgen. Sidste skoledag i dag Wink så jeg må videre i programmet Smiley
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup – Vejen mod ny succes #2
« Svar #8: 29 Maj 2009, 17:18 »

Udemærket start det ser spændene ud Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup – Vejen mod ny succes #2
« Svar #9: 30 Maj 2009, 12:41 »

Udemærket start det ser spændene ud Smiley

Tak for kommentaren.
Der kommer en update senere i dag.
Logged


FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup – Vejen mod ny succes #3
« Svar #10: 30 Maj 2009, 20:38 »

Michael Laudrup - vejen mod nu succes


Rimini - Atletico Madrid
0-1 Ever Banega (37)
0-2 Luis Garcia (61)
Simao skadet (16)

Tubize - Atletico Madrid
0-1 Sergio Agüero (26)
0-2 Diego Forlan (34)
0-3 Maniche (69)

FCV Dender - Atletico Madrid
Mariano Pernia brændt straffespark (53)
0-1 Diego Forlan (53)
0-2 Sergio Agüero (57)

Virton - Atletico Madrid
0-1 Sergio Agüero (1)
0-2 Pablo (8)
0-3 John Heitinga (60)
0-4 Pablo (85)

Venskabskampe

Venskabskampene blev kørt stille og roligt hjem, uden de store udsving. Ingen mål gik ind, og Atletico Madrid scorede i alt 11 mål på de fire kampe. Målene blev fordelt således:
3 mål af Sergio Agüero
2 mål af Diego Forlan og Pablo
1 mål af Heitinga, Maniche, Luis Garcia og Ever Banega

Champions League

I kvalifikation til Champions Leagues gruppespil, var vi uheldige nok til at trække det hårdt kæmpende hold Glasgow Rangers.


Rangers har vundet 52 nationale mesterskaber og er dermed, målt på nationale mesterskaber, den mest vindende fodboldklub i Verden. Senest nåede klubben i 2008 finalen i Uefa cuppen, men blev besejret 0-2 af russiske Zenit Skt. Petersborg. Det skotske hold er kendt for ikke at holde sig tilbage i nærkampene, og spiller med et fantastisk samarbejde. Hvilket gør det ellers ikke så gode hold på papiret, til en af de klubber man skal frygte mest at komme op imod.
.



Rangers - Atletico Madrid
0-1 Diego Forlán (26)
0-2 Diego Forlán (29)
Raul Garcia skadet (50)
Sergio Agüero skadet (84)

Atletico Madrid - Rangers
Diego Forlan (38)
Kris Boyd (65)
Sergio Agüero (86)

Første kamp ude mod Rangers viste sig at blive en mere kontrolleret kamp af Atletico, end nogen kunne have forudset. Da resultatet endte 0-2, med Forlán som den store helt, der afgjorde kampen med to scoringer.
Anden kamp skulle blive en mere tilbagelænet kamp, fra Atleticos side. De kom dog foran 1-0 med et mål af Diego Forlan i første halvleg, men Rangers kom til flere store chancer på mål. Det skulle også lykkes Rangers at udligne i det 65. minut, men var kun en kort udligning, da Agüero satte punktum med en flot scoring i den 86. Minut, og Atletico var klar til CL gruppespillet med en samlet score på 4-1.
« Seneste Redigering: 05 Jun 2009, 19:07 af FTR » Logged


styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup – Vejen mod ny succes #3
« Svar #11: 30 Maj 2009, 21:38 »

Fin start Smiley.

Du har en læser her Opstemt.

KIU.
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup – Vejen mod ny succes #3
« Svar #12: 30 Maj 2009, 22:01 »

Meget god start, især fordi du har lavet teksten lille og med farve, og så er det meget pænt sat op Wink
Logged

(:

FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup – Vejen mod ny succes #3
« Svar #13: 30 Maj 2009, 22:09 »

Meget god start, især fordi du har lavet teksten lille og med farve, og så er det meget pænt sat op Wink
Fin start Smiley.

Du har en læser her Opstemt.

KIU.

Takker for kommentarerne Wink Håber at kunne holde standarden for jer..  Smiley
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup – Vejen mod ny succes #3
« Svar #14: 30 Maj 2009, 22:48 »

En god update, men som theis siger, så er skriften alt for lille Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010