home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  (PAUSE) Michael Laudrup – Vejen mod ny succes #8
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: (PAUSE) Michael Laudrup – Vejen mod ny succes #8  (Læst 11784 gange)
FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup – Vejen mod ny succes #7
« Svar #30: 05 Aug 2009, 16:32 »

Er denne fantastiske blog gået i stå? Ærgerligt!

Den bliver måske snart genoptaget.. men kun måske.. Døde lidt, da der ikke var som om, så mange læste den..
Logged


hejhejmeddig
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup – Vejen mod ny succes #7
« Svar #31: 05 Aug 2009, 18:53 »

Hvad ligger du liga og Cl ?

Og Super god blog følger helt sikker med !!
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup – Vejen mod ny succes #7
« Svar #32: 06 Aug 2009, 15:58 »

Jeg fulgte med i bloggen da den var aktiv, og hvis du kan holde niveauet fra den gang vil jeg da følge med igen Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup – Vejen mod ny succes #7
« Svar #33: 06 Aug 2009, 16:43 »

Okay, jeg giver det en chance til Smiley Der kommer nok en update senere i dag... Smiley
Logged


FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup – Vejen mod ny succes #7
« Svar #34: 06 Aug 2009, 18:29 »

Michael Laudrup - Vejen mod ny succes

Forstærket defensiv?



Fire nye spiller er i dag blevet præsenteret i At. Madrid, på et og samme pressemøde. En presset Michael Laudrup, var tvunget til at forstærke en usikker defensiv. Det skal der loves for at at der er blevet gjort, hele fire nye spillere. To backs, en målmand og en central forsvar. Alle pressefolkene sad spændte, og ventede på den første mand skulle træde ind ad den reklamefyldte dør. Første mand der trådte ind var en ung fyr, på ca. 180 cm. Han satte sig stille og roligt ned, meget fattet.


Sergio Asenjo




Den 19 årige energiske målmand, er blevet hentet til klubben som en fremtidsløsning. Han er dog også klar, til at slå til hvis det hele skulle gå galt. Den unge målmand har spillet hele sit liv i Valladolid, men udtaler “Jeg har spillet hele mit liv i Valladolid, og har været meget glad for det. Men nu føler jeg, at jeg er klar til noget mere. Jeg ønsker at spille internationalt, og spille med om de største titler” Sergio Asenjo blev afværget for omkring de 70 mio siges det, og vil først være at finde i klubben, den 1.7.2009

Næste mand der trådte ind ad døren, var en ny højreback. Endnu en utrolig ung fyr trådte ind. Michael Laudrup udtalte “Davide Santon, er en mand med et kæmpe potientiale. Vi er utrolig glade for at have ham i klubben, og hvis alt går som forventet kan han forvente en startplads


Davide Santon




Den kun 17 årige spiller er blevet spået en meget stor karriere, og har allerede været inde omkring det italienske A-landshold. Davide kan også agere på den offensive højre midt, men vil spille på backpladsen for At. Madrids førstehold. Inden Davide kom til At. Madrid for 12 mio kr. spillede han for Inters førstehold.

Den tredje, og næstsidste mand der blev præsenteret. Var en fransk venstreback, som er direkte klar til startopstillingen.


Jeremy Mathieu




Den 25 årige franskmand, er blevet hentet i Toulouse. Jeremy startede sin karriere i franske FC Sochaux, og skiftede i 2005 til Toulouse. Nu er han dog på plads i At. Madrid, hvor han er klar til at give sig fuldt ud. “Jeg er super klar til at give mig 110% for At. Madrid. Jeg kan næsten ikke vente til at komme igang, med at kæmpe om min plads. Jeg vil hjælpe At. Madrid med at komme til at spille Champions League, næste år” Rygterne siger at den teknisk gode back, er kommet til klubben for 80 mio kr.

Den sidste mand der trådte ind i det blitzene rum, var en stor mand. Han fyldte rummet godt ud, og forventes at gøre det samme i At. Madrids centrale forsvar.


Joseph Yobo




Den erfarne nigerianske spiller, har spillet på det absolute topplan i stor set hele sin karriere. Han spillede to sæsoners førsteholds fodbold, i Standard. Hvorefter han kom til franske Marseille, og spillede en enkel sæson. Men siden 2002, og til nu, har han spillet i Everton. Han er grunden til at Everton, i de seneste par sæsoner, har været en del af toppen i verdens bedste liga. Han er nu klar til at styre At. Madrids centrale forsvar, og vil føre dem til store tider.


De fire spiller skal ændre, den hidtil meget usikre defensiv i At. Madrid.
« Seneste Redigering: 06 Aug 2009, 18:40 af FTR » Logged


hejhejmeddig
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup – Vejen mod ny succes #8
« Svar #35: 08 Aug 2009, 03:58 »

God Updatning
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup – Vejen mod ny succes #8
« Svar #36: 08 Aug 2009, 10:22 »

Rigtig gode køb du har gjort dig til defensiven, især Jeremy Mathieu er et super køb Smiley hvor meget har du købt de enkelte spillere for?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010