Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
0 Brugere, 740 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2009
Kategori: Blogs FM2009
16# Black 'n' Yellows (definitivt lukket)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
Forfatter
Emne: 16# Black 'n' Yellows (definitivt lukket) (Læst 21803 gange)
Guldbrand
Gæst
Sv: 7# Black 'n' Yellows
«
Svar #30:
01 Jun 2009, 14:06 »
Citat af: Gerrarden 01 Jun 2009, 00:18
Du holder virkelig et flot nivau! Det er også fremragende resultater du skaffer - Ihvertfald i ligaen! Det andet det undlader vi lige at nævne
Det undre mig du ikke får flere kommentarer, for det fortjener du virkelig! Ser frem til de kommende updates
Mange tak for din kommentar. Men ja det går over forventet i ligaen, mens jeg er noget skuffet over Uefa Cup resultaterne..
Men er glad for at du mener at jeg holder et højt niveau, og håber selvfølgelig at jeg vil blive ved med at holde det høje niveau
Guldbrand
Gæst
Sv: 7# Black 'n' Yellows
«
Svar #31:
01 Jun 2009, 20:01 »
Syv kampe uden sejr – Dortmund rasler ned i tabellen
Det er specielt moralen som har været ramt hårdt og selvom man til tider har spillet flot fodbold, har man alligevel formøblet sejren.
Det er bestemt ikke sjovt at være Dortmund fan i disse dage. Jürgen Klopp og co. er kommet ind i en pointfattig periode og krisen kradser i industribyen. Med de to nederlag mod Bochum og Wolfsburg fra efterårsæsonen var Dortmund helt oppe på syv kampe uden sejr da man i forårsæsonens første fem kampe ikke formåde at vinde. Det er specielt moralen som har været ramt hårdt og selvom man til tider har spillet flot fodbold, har man alligevel formøblet sejren. I udebanekampen mod Leverkusen var man således foran hele to gang i kampen, men begge gange fik Leverkusen udlignet i 3-3 opgøret.
Også runden efter var den gal igen. Dortmund var kommet foran med 2-0 ude med Hoffenheim og sad på både spil og chancer. Men en scoring fra Hoffenheim i det 75. minut gjorde Dortmunds forsvar nervøse og usikre, og det udnyttede Hoffenheim til at udligne i det 89. minut til slutresultatet 2-2.
Dortmund fik i de første fem kampe skrabet sølle tre point sammen, og man har været helt nede på syvende pladsen, men en sejr over Bielefeld i 23. spillerunde, og pointtab hos de andre tophold har gjort at Dortmund er oppe på femte pladsen igen med udsigt til Uefa Cuppen til næste sæson.
Stille transferperiode
Som forventet så havde Dortmund ingen planer om hverken at finde nye markante erstatninger til truppen, eller skille sig af med nogle af holdets spillere som på daværende tidspunkt lå på andenpladsen, a point med FC Bayern. Interessen har ellers været stor for Dortmunds spillere som har været en positiv oplevelse i år, men det blev dog kun til tre direkte henvendelser – Schalke bød 24.000.000kr for Szabolce Huszti der gerne selv ville videre. Tilbuddet var dog ikke godt nok for Dortmund der selv gav 25.000.000kr for ungareren. Filipe Santana blev også meldt på vej væk, men HSV og Dortmund kunne ikke blive enige om en salgspris. Hovedsageligt pga. Dortmunds store økonomiske krav.
Sidst men ikke mindst så har polakken Jakub Blaszcykowski i flere omgange været på vej væk. Tilbud i størrelsesorden på op imod 60.000.000kr er blevet afgivet, men Dortmund har ikke været tilfredse. Jakub er en stor aktiv for holdet, og man ville op i pris på mindst 70.000.000kr før man ville overveje at sælge.
En enkelt spiller er dog kommet til klubben. Dortmund har været på talentjagt i de europæiske klubber og i AS Monaco fandt man 18-årige defensive midtbane
Lukman Haruna
der allerede har haft to landsholdsoptrædner for Nigeria. Dortmund har betalt Monaco 8.500.000kr for Lukman
Tyske pokalturnering
Årets første kamp skulle spilles i den tyske pokalturnering, hvor Dortmund havde chancen for at tage revanche imod Bochum som man tabte til i efterårssæsonen. Det startede da også meget godt for de sort/gule da Alexander Frei fra ellevemeterpletten kunne score hans første mål i denne sæson. Men hvad der lignede en sejr og videre avancement til kvartfinalerne i pokalturneringen blev afløst af en række personlige fejl og underlige dommerkendelser i anden halvleg. Efter 55 minutter blev Daniel Andersson smidt ud efter sit andet gule kort, og ti minutter senere var den igen gal hos Dortmund da lejesvenden Mats Hummels scorede i eget net.
Bochum kom også på 2-1 inden Déde kort før slut fløjtet blev vist ud af dommeren og Dortmund kunne efter to røde kort og et selvmål konstatere at man var ude af pokalturneringen på bekostning af Bochum der for anden gang i denne sæson slår Dortmund.
Stillingen
-
Resultater
«
Seneste Redigering: 01 Jun 2009, 20:52 af Guldbrand
»
Guldbrand
Gæst
Sv: 8# Black 'n' Yellows
«
Svar #32:
02 Jun 2009, 16:50 »
Dortmund sejre over ærkerivalerne
Jakub Blaszcykowski afbriblede to mand på kanten inden han tog et træk ind i feltet og selv afsluttede. Manuel Neuer i Schalke målet blev overrumplet af skuddet, og Dortmund kunne – noget ufortjent, tage alle tre point
Dortmund er bid for bid ved at ødelægge deres ellers meget lovende sæson. Klubben lå ved
Energi Cottbus 0-0 Dortmund
Dortmund 0-1 HSV
Dortmund 2-0 Hertha BSC
FC Köln 0-1 Dortmund
vinterpausen på andenpladsen, men manglede resultater er ved at sende Dortmund ned i tabellen og væk fra de europæiske pladser. Et skuffende 0-0 resultat ude imod Energi Cottbus efterfulgt af et nederlag hjemme imod HSV sendte igen Dortmund mod dybet trods forhåbninger om bedre tider efter sejren over Bielefeld. Dortmund har tabt
mange vigtige skridt i topstriden i de seneste par måneder, men det samme kan siges om resten af det føreste felt. Med to sejre i Dortmunds to seneste kampe imod Hertha BSC og FC Köln har Dortmund stadig kontakt til de øvrige tophold. Dortmund ligger på syvendepladsen, men der er blot sølle tre point op til Werder Brmen på trejdepladsen og kvalifikationen til det forjættede land – Champions League.
Ruhr Derby
For anden gang i Jürgen Klopps tid i Dortmund skulle de sort/gule op imod ærkerivalerne fra Schalke 04. Det første opgør blev vundet med 2-0, men siden dengang har tingene ændret sig drastisk. Schalke 04 har ikke tabt i deres seneste 6 bundesliga opgør, og indtager andenpladsen efter FC Bayern. Dortmund derimod er kommet bedre med på det seneste med to sejre i træk – og på jagt efter det tredje, men halter stadig efter på syvendepladsen.
Dortmund var altdominerende i det første opgør på Signal Iduna park, men momentum'et fra den kamp fik de ikke taget med sig til Veltins-Arena, hvor det var hjemmeholdet Schalke der var bedst. Men ikke destro mindre så formåede Dortmund at komme frem til deres chancer, men hverken Schalke eller Dortmund formåede for alvor at blive farlige på deres chancer i kampens første 90 minutter. Kampen skulle helt ind i det tredje minuts overtid, inden en enkeltmands præstation til stor frustration for modstanderne kunne afgøre kampen. Jakub Blaszcykowski afbriblede to mand på kanten inden han tog et træk ind i feltet og selv afsluttede. Manuel Neuer i Schalke målet blev overrumplet af skuddet, og Dortmund kunne – noget ufortjent, tage alle tre point, og avancere op i tabellen til femtepladsen efter at både Stuttgart og Hannover satte point til.
Stillingen
-
Truppen
«
Seneste Redigering: 02 Jun 2009, 16:52 af Guldbrand
»
Quagmire
Reserveholdsspiller
Sv: 9# Black 'n' Yellows
«
Svar #33:
02 Jun 2009, 16:56 »
Helt utroligt så tæt i ligger omkring den anden plads. Og endnu engang lækker opsætning.
Guldbrand
Gæst
«
Svar #34:
02 Jun 2009, 20:51 »
Citat af: Lonsdale 02 Jun 2009, 16:56
Helt utroligt så tæt i ligger omkring den anden plads. Og endnu engang lækker opsætning.
Mange tak for din kommentar, er glad for at du syntes om min opsætning.. Men ja, det er godt nok et tæt top der er, så det kan både blive fugl eller fisk for mig i denne sæson. Målet er dog at jeg kommer til at spille europæisk bold til næste sæson. -Specielt efter den gode start jeg fik i efterårsæsonen.
Guldbrand
Gæst
«
Svar #35:
04 Jun 2009, 22:18 »
Bronze til Dortmund
Med et point ned til Schalke på tredjepladsen, og to point ned til Werder Bremen havde Dortmund de bedste kort på hånden og kunne selv afgøre deres skæbne.
Dortmund begyndte at vise samme sprudleende form som de viste i starten af sæsonen. Men vitale sejre over Hannover hjemme, og Stuttgart ude var Dortmund atter igen med i toppen af den tyske Bundesliga. Det var specielt i defensiven at Dortmund igen viste stor styrke, og et run på syv kampe uden at indkassere et eneste mål, gjorde Dortmund til mesterskabs kandidatter igen.
Resultater
Dortmund 2-0 Hannover
Stuttgart 0-1 Dortmund
Dortmund 2-0 Frankfurt
Gladbach 1-0 Dortmund
Dortmund 2-1 Bochum
Wolfsburg 0-0 Dortmund
I 31. spillerunde formåede Dortmund ikke at holde trit med FC Bayern da man på udebane tabte med 0-1 til nedrykningstruet Gladbach, der dog viste forrygende form med nu otte kampe uden nederlag. FC Bayern sikrede sig mesterskabet i andensidste spillerunde, og det var til trods for at Dortmund hev en vigtig sejr hjem hjemme over Bochum efter at have været bagud 0-1.
Men selvom FC Bayern allerede havde sikret sig mesterskabet, så var der vigtige point på spil i sidste spillerunde. Werder Bremen, Schalke 04 og Dortmund kunne alle stadig nå at ende i top tre, og dermed sikre sig billetterne til Champions League. Werder Bremen gæstede Gladbach der kæmpede for overlevelse, Schalke tog hjemme imod Hertha BSC der ikke havde noget at spille for, og Dortmund skulle gæste Wolfsburg der ligeledes heller ikke havde noget at spille for.
Med et point ned til Schalke på tredjepladsen, og to point ned til Werder Bremen havde Dortmund de bedste kort på hånden og kunne selv afgøre deres skæbne. Schalke 04 gjorde dog deres til at sikre sig en Champions League plads da de hjemme slog Hertha med 4-2, efter at være kommet foran tidligt i kampen. I Gladbach havde Werder Bremen store problemer, og Gladbach’s scoring i det 23. minut blev kampens eneste og Werder Bremen udspillede deres egen chance i topstriden. Heller ikke Dortmund havde det alt for godt i deres udekamp mod Wolfsburg. Med Schalkes komfortable sejr var Dortmund tvunget til at vinde kampen hvis de skulle sikre sig sølv, og endnu vigtigere – En direkte adgang til Champions League. Målet udeblev i kampen, og det endte i en målløs affære, og dermed måtte Dortmund ”nøjes” med bronze – En fantastisk præstation der dog bliver tilsløret af at klubben lå til sølv inden sidste spillerunde, og at begge ærkerivaler -Schalke og FC Bayern endte højere i tabellen end Dortmund selv.
Slutstillingen 2008/09
The Red
Landsholdsspiller
Sv: 10# Black 'n' Yellows
«
Svar #36:
04 Jun 2009, 23:10 »
For og fremmest: Syntes virkelig det er vildt du ikke får flere kommentarer!
Dine seneste updates har været flotte som altid, dog er din seneste ikke på det normale niveau. Syntes du kører i det samme sprog hele vejen igennem updaten, i stedet for at udtrykke dig lidt forskelligt. Men ellers er det sku flot
Resultaterne i ligaen er virkelig fantastiske, hvis du kvalificerer dig til gruppespillet i næste sæson er der mange penge i kassen
AaB - Liverpool
Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion
Guldbrand
Gæst
«
Svar #37:
05 Jun 2009, 11:07 »
mange tak for din kommentar.. Er glad for at du kan lide min blog, og jeg vil selvfølgelig prøve at tage din konstruktive kritik til mig.
Men nej, det er ikke fordi at det vælter ind med kommentarer, men jeg håber at hvis jeg bare bliver ved, så skal de nok komme.. Ellers kan det jo også bare være fordi at folket ikke bryder sig om min blog
Men i så fald, så ville det nu være rart med noget konstruktivt kritik, så jeg kan gøre det bedre.
-Benja-
Landsholdsspiller
«
Svar #38:
05 Jun 2009, 11:30 »
Rigtig flot sæson, og ærgerligt at det ikke blev til mere. Men rigtig flot kommet igen, og især efter de syv kampe uden sejre.
Jeg synes også som Gerrarden siger, at det er mærkeligt at du ikke får flere kommentarer, for det er virkelig en god blog. Jeg har dog en ting som kunne blive bedre, noget du nemt kan ændre på - skriftstørrelsen, synes den er lige lovlig lille.
Guldbrand
Gæst
«
Svar #39:
05 Jun 2009, 12:25 »
Mange tak for din kommentar. Angående det med skriftstørrelsen, så er det den alm. størrelse her på siden, det er bare selve skrifttypen som er mindre.. Men vil tage det op til overvejelse.
Men ja, er også glad for at jeg trods alt endte i top tre efter de syv kampe uden sejr. Men den re-ranking feature der er i spillet fik mig godt nok i knæ..
sindsygt
Gæst
«
Svar #40:
05 Jun 2009, 12:28 »
Det er god blog det her. Glæder mig til næset update. Kan rigtig godt lide din grafik - den falder lige i min smag.
-Det kan godt ske du ikke får mange kommentarer, men din blog bliver i hvert fald læst. Den er snart læse 900 gange, og det er noget mere end fx min egen blog.
Så KIU og så skal kommentarerne nok komme
.
Guldbrand
Gæst
«
Svar #41:
05 Jun 2009, 12:44 »
Citat af: sindsygt 05 Jun 2009, 12:28
Det er god blog det her. Glæder mig til næset update. Kan rigtig godt lide din grafik - den falder lige i min smag.
-Det kan godt ske du ikke får mange kommentarer, men din blog bliver i hvert fald læst. Den er snart læse 900 gange, og det er noget mere end fx min egen blog.
Så KIU og så skal kommentarerne nok komme
.
Ja den bliver læst meget, hvilket også er med til at holde modet oppe.
Men er glad for din kommentar, og glad for at du kan lide min blog
Crazy-Poul
Freelance Projekt
«
Svar #42:
05 Jun 2009, 14:53 »
Flot at du kom op på en 3. plads og glæder mig til at følge dortmund i chl. Med hensyn til skriften syntes jeg den er tilpas. Din grafik og opsætning er jeg vild med
KIU
Nyeste projekt fra min hånd
Din Vej 2019
Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter
Guldbrand
Gæst
«
Svar #43:
06 Jun 2009, 14:31 »
Historisk salg
AC Milan havde vist stor interesse for vidunderdrengen Neven Subotic, og da milan klubben bød hele 162.500.000kr. for den amerikanske forsvare, kunne Dortmund ikke sige nej.
Med et transferbudget på hele 90.000.000kr. der skulle være med til at sikre Dortmund videre avancement til Champions League, var der overraskende stille på transfersiden i Borussia Dortmund. Mats Hummels lignede Dortmunds eneste indkøb, da han blev sikret for sølle 20.000.000kr. Den 20 årge tyske forsvare var lejet ud til Dortmund hele sidste sæson, og udgjorde et fremragende forsvar sammen med Neven Subotic i det centrale
forsvar.
Transfers:
>> Ind
Mats Hummels
, 20.000.000kr. fra FC Bayern
Christoph Metzelder
, 30.000.000kr. fra Real Madrid
Alipio
, 4.250.000kr. fra Real Madrid
Nelson Rivas
, 18.000.000kr. fra Inter
Eugene Seleznyov
, 95.000.000kr. fra Shakhtar
<< Ud
Lars Ricken, Stopper karrieren
Robert Kovac, Stopper karrieren
Diego Klimowicz, Fri transfer
Lee Young-Pyo, fri transfer til FC Köln
Neven Subotic
, 162.500.000kr. til AC Milan
Når der kommer et godt tilbud så skal man slå til. Dette gjorde Dortmund også da selveste Real Madrid tilbød en lang række europæiske klubber Christoph Metzelder for sølle 36.000.000kr. Dortmund valgte dog at forhandle prisen ned på 30.000.000kr. inden man sikrede hans underskrift foran klubber som Lyon og Tottenham. Med gensynet af den tidligere kaptajn og profil i Dortmund stod nu med et luksusproblem i det centrale forsvar. Med hele fem centrale forsvare ville Dortmund skille sig af med en af disse og denne skulle være Felipe Santana, der havde været en ombejlet herre i dette transfervindue. En fax med et tilbud om at købe ham for 50.000.000kr blev sendt ud, og dette tilbud takkede portugisiske Sporting ja tak til, men Santana var ikke tilfreds med det fremlagte tilbud og takkede nej til den portugisiske klub. Det manglede salg af Santana banende vejen for et historisk salg i Borussia Dortmund. AC Milan havde vist stor interesse for vidunderdrengen Neven Subotic, og da milan klubben bød hele 162.500.000kr. for den amerikanske forsvare, kunne Dortmund ikke sige nej. Den økonomiske gevinst kunne blive fundamentet for Dortmunds planer om at skabe et nyt storhold.
Subotic handlen gik først igennem to dage før transfervinduet lukkede, så der blev lagt et massivt pres på Dortmund for at nå at forstærke holdet op til den nye sæson, og inden mødet med FC Porto som man havde trukket i Champions League kvalifikationen.
To hastehandler blev gennemført, hvor man først sikrede sig FC Internazionale's Nelson Rivas for 18.000.000kr. Til at tage konkurrencen op med Rukavina på højreback pladsen. Til angrebet sikrede man sig Shakhtar’s Eugene Seleznyov for hele 95.000.000kr. Handlen gik igennem dagen før transfervinduet lukkede. Eugene skal i rotiation sammen med Alexander Frei udgøre en farlig angrebsduo, der gerne skulle kunne følge op på sidste års flotte præstation i Bundesliagen.
Guldbrand
Gæst
Sv: 11# Black 'n' Yellows
«
Svar #44:
09 Jun 2009, 17:03 »
Jeg vil i den kommende sæson prøve at skrive en smule anderledes. Selve opsætningen eller skrivemåden vil der ikke blive pillet ved, men jeg vil i stedet begynde at dele sæsonen op i en efterårssæson og forårssæson. Ulempen er selvfølgelig at der vil komme til at gå længere imellem updatesene, men fordelen vil være at jeg vil have bedre mulighed for at komme længere frem i spillet hurtigere, og samtidigt holde denne blog kørende længere end man ellers ville kunne forvente.
Men jeg vil i hele næste sæson prøve at dele sæsonen op i fire dele - to med kampe og resultater og to med transfers. Så må vi/jeg bagefter tage den derfra og se hvordan bloggen skal forsætte...
Jeg vil se om jeg kan nå at få smidt en update op inden alt for længe. Men hvis den ikke kommer inden for en halv time, så regner jeg stærkt med at have den klar i aften efter jeg har været til fodbold.
Mvh Guldbrand, der samtidigt lige vil slå fast at bloggen på ingen måder er død hvis nogen skulle have den opfattelse..
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »