home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 381 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Aston Villa tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad ender Aston Villa på?
1. Pladsen
- 3 (6,8%)
2. Pladsen
- 0 (0%)
3. Pladsen
- 1 (2,3%)
4. Pladsen
- 1 (2,3%)
5. Pladsen
- 3 (6,8%)
6. Pladsen
- 5 (11,4%)
Ingen af dem.
- 31 (70,5%)
Antal Stemmer: 44

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Aston Villa tråden  (Læst 34962 gange)
Cesc
Gæst
 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #15: 02 Jun 2009, 20:54 »

Jeg vil gerne sige, at jeg er en kende i chok efter dagens transferbombe, der i mine øjne slår rygterne om Kaká med flere længder. Hvad pokker sker der for ledelsen i Aston Villa? Er de komplet sindssyge eller hvad sker der? Gareth Barry har holdt den kære Frank Lampard ude fra landsholdet i en periode, han har braget flotte mål ind fra distancen, og tilmed har han gjort Aston Villa til et klassehold. Sidste år kunne de tjene det dobbelte på ham, men de venter en sæson, og sælger ham for sølle 94 millioner? Jeg er fuldstændig i chok, og jeg fatter ikke, hvorfor de ikke krævede mere. Det er Manchester City - fodboldens store pung - og så kræver de ikke 350 millioner for ham? Hvad pokker har de gang i, det er jo lige før at Arsenal skulle erklære sig interesserede i Ashley Young, tja... 50 millioner? Agbonlahor... 80?

Jeg kan kort sagt ikke forstå ledelsen i Aston Villa - og i min bog, har de gjort et af nutidens største bommerter. Total åndssvagt at sælge holdets grundstamme, og for en så lille penge - jeg fatter det ikke. Snakken om Miguel Veloso, tror jeg også godt at folk kan glemme. Miguel ved godt, at han har talentet til en storklub og som Marouane Fellaini, vil han ikke gøre. Marouane Fellaini har skudt sig selv i foden, for at komme til at spille for en Big Four klub, da Everton med garanti vil forlange mere for ham end Standard ville. Det kan skræmme de helt store lidt mere væk, og se ham ekstra an, end at tage en chance og hente ham for mindre. Veloso kan næste år skifte Sporting ud med en storklub, og Aston Villa ville jeg ikke se som et springbræt, men nærmere en stopklods. Han spiller Champions League-fodbold hver eneste år nede i Portugal, og kan jeg ikke se ham gøre i Aston Villa.

Er næsten 100 % sikker på, at der kommer en forkert erstatning ind. Aston Villa er bare ikke så attraktiv i virkeligheden, som de er det i FM. Det kan enhver FM-spiller se, og ingen spiller i hele verden, vil da spille under en så dum ledelse.

Jeg synes det er komisk at en klub med Champions League-drømme, sælger til en rival om 5-8 pladsen, og så for så lidt penge...
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #16: 02 Jun 2009, 21:06 »

Jeg tror mere på argumentet om at bygge noget stort op i City, end det med pengene. Selvfølgelig får han mere end i Villa, men jeg tror nu hans løn var god der også, så mon dog han mangler salttil ægget?

Men lad os nu se, er City i stand til at gøre det godt og heldigt i sommerpausen, kan de sagtens blive en trussel for Top 4.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #17: 02 Jun 2009, 21:09 »

For lige at snakke videre på City-snakken, så tror jeg ikke at vi skal anse dem som værende en trussel. Det tager tid at spille et hold sammen, og selvom de nok skal vise, at de råder over mange klassespillere, så tror jeg ikke at de holder stabilitet nok til at komme ind i top fire. Det tager som sagt tid at spille et hold sammen, og alle spillerne ville ikke kunne få tonerne til at lyde rigtigt sammen fra første fløjt.

Jeg tror ikke, at de har nogen mulighed for at komme inden for top fire. Overhovedet ikke.
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #18: 02 Jun 2009, 21:10 »

Enig !! Med David

City bliver bare bedre og bedre .. Men spørgsmålet er om moralen også er god ..
Logged

(:

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #19: 02 Jun 2009, 21:20 »

City kan sagtens blive den store overraskelse efter sommerferien, hvilket de med handelen af Barry viser. Et kig over deres trup og man vil se en masser profiler, bl.a. Given, Ireland, Robinho og nu Barry.

Men er 08/09 sæsonen lige afsluttet, spillerne gået på ferie for en tid. Lad os se hvordan de forskellige hold ser ud, inden kick off 09/10, så er det nemmere at bedømme. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #20: 02 Jun 2009, 21:23 »

Ja, det er rigtigt Opstemt

Glæder mig til den tid Opstemt
Logged

(:

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #21: 02 Jun 2009, 21:25 »

For lige at snakke videre på City-snakken, så tror jeg ikke at vi skal anse dem som værende en trussel. Det tager tid at spille et hold sammen, og selvom de nok skal vise, at de råder over mange klassespillere, så tror jeg ikke at de holder stabilitet nok til at komme ind i top fire. Det tager som sagt tid at spille et hold sammen, og alle spillerne ville ikke kunne få tonerne til at lyde rigtigt sammen fra første fløjt.

Jeg tror ikke, at de har nogen mulighed for at komme inden for top fire. Overhovedet ikke.
Nu er det ikke for at "forsvare" City, men denne sæson har de heller ikke Uefa Cuppen at tænke på, og kan derfor koncentrere sig om ligaen, og cupturneringerne. Det efterlader måske ikke meget spilletid til talenterne, hvis de også prøver at spille holdet sammen i cup turneringerne, men jeg tror alligevel, at det kan lade sig gøre.

Og det tror jeg af flere grunde. Blandt andet fordi de har købt en spiller som Gareth Barry. En mand med (udover mht. skiftet til City) en god moral, psykisk styrke og leder-evner. Af andre grunde, kan bl.a. ovenstående nævnes, mht. kampprogrammet.
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #22: 03 Jun 2009, 14:57 »

Jeg vil gerne sige, at jeg er en kende i chok efter dagens transferbombe, der i mine øjne slår rygterne om Kaká med flere længder. Hvad pokker sker der for ledelsen i Aston Villa? Er de komplet sindssyge eller hvad sker der? Gareth Barry har holdt den kære Frank Lampard ude fra landsholdet i en periode, han har braget flotte mål ind fra distancen, og tilmed har han gjort Aston Villa til et klassehold. Sidste år kunne de tjene det dobbelte på ham, men de venter en sæson, og sælger ham for sølle 94 millioner? Jeg er fuldstændig i chok, og jeg fatter ikke, hvorfor de ikke krævede mere. Det er Manchester City - fodboldens store pung - og så kræver de ikke 350 millioner for ham? Hvad pokker har de gang i, det er jo lige før at Arsenal skulle erklære sig interesserede i Ashley Young, tja... 50 millioner? Agbonlahor... 80?

Jeg kan kort sagt ikke forstå ledelsen i Aston Villa - og i min bog, har de gjort et af nutidens største bommerter. Total åndssvagt at sælge holdets grundstamme, og for en så lille penge - jeg fatter det ikke. Snakken om Miguel Veloso, tror jeg også godt at folk kan glemme. Miguel ved godt, at han har talentet til en storklub og som Marouane Fellaini, vil han ikke gøre. Marouane Fellaini har skudt sig selv i foden, for at komme til at spille for en Big Four klub, da Everton med garanti vil forlange mere for ham end Standard ville. Det kan skræmme de helt store lidt mere væk, og se ham ekstra an, end at tage en chance og hente ham for mindre. Veloso kan næste år skifte Sporting ud med en storklub, og Aston Villa ville jeg ikke se som et springbræt, men nærmere en stopklods. Han spiller Champions League-fodbold hver eneste år nede i Portugal, og kan jeg ikke se ham gøre i Aston Villa.

Er næsten 100 % sikker på, at der kommer en forkert erstatning ind. Aston Villa er bare ikke så attraktiv i virkeligheden, som de er det i FM. Det kan enhver FM-spiller se, og ingen spiller i hele verden, vil da spille under en så dum ledelse.

Jeg synes det er komisk at en klub med Champions League-drømme, sælger til en rival om 5-8 pladsen, og så for så lidt penge...

Er enig, det fuldstændig uhørt ! Hvis de endelig skulle sælge ham, skulle de da have mindst dobbelt så meget for ham.

Det kan være at han ikke følte sig så tilpas i klubben eller noget.. Ved i om han gjorde det?
Hvis det var tilfælde, har jeg en større forståelse. Men ville dog hellere til Liverpool eller andre større klubber.
Logged

(:

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #23: 03 Jun 2009, 15:17 »

Er enig med Cesc. Kan ikke forstå ledensen i Villa. 90 mio. Fuldstændig sindsygt, for en så dygtig spiller.

Med hensyn til hvad fremtiden så bringer til Aston Villa:

Til at starte med skal de jo have hentet en erstatning for Barry. Som nævnt tidligere, ville en spiller som Veloso være god. Rigtig god.
Men nu mener jeg at næste sæson bliver virkelig svær, eftersom at motoren på midten er solgt. Jeg vil skyde på en 8-6 plads. Smiley
Logged


Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #24: 03 Jun 2009, 15:19 »

Tjaa, du har nok ret Magnus, men nu må vi se hvem Villa investere i.

Håber det er Veloso eller Moutinho.

Wink
Logged

(:

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #25: 03 Jun 2009, 15:20 »

Ja, hvis de ikke ryger til et storhold. Smiley
Logged


Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #26: 11 Jun 2009, 11:41 »

Det har du ret i.

Men stadigvæk.  Det kunne være rigtig rigtig godt.    Opstemt
Logged

(:

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #27: 11 Jun 2009, 11:42 »

Fordi de skal jo have en erstatning. Wink
Logged

(:

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #28: 22 Jun 2009, 17:48 »

HVem tror i den næste Aston Villa køber bliver ?  Peace

Hvis de altså køber nogle  ?  Wink
Logged

(:

Napoli
Gæst
 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #29: 22 Jun 2009, 17:51 »

Jeg tror nu nok at Aston Villa henter en Engelsk spiller , MO er jo ikke ligefrem kendt for at hente spillere som virker som et sats.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010