home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 272 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Aston Villa tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad ender Aston Villa på?
1. Pladsen
- 3 (6,8%)
2. Pladsen
- 0 (0%)
3. Pladsen
- 1 (2,3%)
4. Pladsen
- 1 (2,3%)
5. Pladsen
- 3 (6,8%)
6. Pladsen
- 5 (11,4%)
Ingen af dem.
- 31 (70,5%)
Antal Stemmer: 44

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Aston Villa tråden  (Læst 34932 gange)
Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #45: 05 Jul 2009, 20:18 »

Nå, okay, kan du bestemme dig Tunge

.. ?
Logged

(:

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #46: 18 Jun 2013, 20:48 »

Det ser allerede nu ud til at blive en spændende sæson vi går i møde, med hele to danskere på holdet. Okore og Helenius.
Jeg er ikke helt tilpas ved købet af Helenius, da jeg ikke mener han har niveauet til at kunne begå sig i Premier League. Jeg havde langt hellere set ham i hollandsk fodbold. Umiddelbart tror jeg, at Bent ryger nu her. Han kan på ingen måder være tilfreds med sidste sæson, hvilket i så fald vil efterlade os med Delfouneso, Helenius og Benteke og til dels Agbonlahor og Weimann som begge kan spille i front. Hvis Bent bliver solgt så tyder det på, at Helenius får spilletid, da man i så fald kun vil have to angribere på bænken.

Jeg tror såmænd også at Okore får spilletid. Jeg tror såmænd også han får succes, da han er langt bedre med bolden end eksempelvis Baker, som mildest talt ikke er gode venner med bolden. Dertil er han også fysisk stærk til trods for at han måske ikke er verdens højeste forsvarsspiller. Det er noget som Clark i den grad mangler, altså nærkampsstyrke. Han får det tit svært mod større angriber, da han simpelthen ikke bruger sin krop godt nok. Jeg mener faktisk, at Okore er langt mere komplet end både Baker og Clark, til trods for at han måske mangler lidt højdemæssigt. Vlaar kan der nok ikke pilles ved, da han er kaptajn og gør det ganske sublimt indtil videre.
Det bliver spændende at se, jeg glæder mig til at se om Lambert er enig.
Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #47: 25 Jul 2013, 10:44 »

Jeg tror at Helenius og Okore har en sikker start plads. Helenius har fået nummer 9 og okore nummer 5. Så en chance, tror jeg helt sikkert de får!
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #48: 25 Jul 2013, 13:19 »

Villa bliver med garanti det første hold jeg spiller med i FM14! Så mange dejlige unge spillere, og en forlængelse med Benteke, bliver fanme godt! Opstemt
Logged

BarcaFreaken
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #49: 25 Jul 2013, 14:41 »

http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=7866
Den nye Update, helenius og okore er med!
Logged

Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog. - Zlatan Ibrahimovic

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #50: 25 Jul 2013, 15:51 »

Jeg tror at Helenius og Okore har en sikker start plads. Helenius har fået nummer 9 og okore nummer 5. Så en chance, tror jeg helt sikkert de får!

Tror næppe Helenius får en startplads, dertil er konkurrencen for skrap. Til at starte med tror jeg egentlig også Bent er foran ham, men det bliver spændende at se. Okore tror jeg sagtens kan komme i spil til en startplads, konkurrencen er ikke nær så hård her. Clark og Baker er til at tale med, hvorimod Vlaar nok er sikker starter.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #51: 17 Aug 2013, 18:30 »

Lækker start vi fik os i dag!  Havde en god fornemmelse inden kampen, da vi havde gjort det godt i vores træningskampe.
Selvom Benteke ikke rammer niveauet helt i dag, så scorer han to kasser. Det fortæller blot lidt om hvilken klassespiller han er.
Defensiven blev bedre da Clark kom ind i stedet for Baker. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor Lambert valgte Baker fremfor Clark til dagens kamp. Clark er klart den bedste forsvarsspiller af de to og gjorde det glimrende, da han kom ind.
En anden ting jeg ikke helt forstod var, at han ikke skiftede ud noget før, det var tydeligt at vi var tæt på at få et rødt kort plus spillerne så rigtig trætte ud til sidst.


Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #52: 17 Aug 2013, 19:20 »

Det fortæller lidt om Bentekes klasse at han scorer ved 2 straffe, og endda skal bruge 2 forsøg ved det ene? Så må jeg også have klasse.
Jeres midtbane gjorde det godt i dag, og det var de 3 der sikrede jer sejren. Hvis vi skal prøve at holde dommerne ude af det.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #53: 17 Aug 2013, 21:46 »

Det fortæller lidt om Bentekes klasse at han scorer ved 2 straffe, og endda skal bruge 2 forsøg ved det ene? Så må jeg også have klasse.
Jeres midtbane gjorde det godt i dag, og det var de 3 der sikrede jer sejren. Hvis vi skal prøve at holde dommerne ude af det.
Hele holdet gjorde det fantastisk og alle mand kæmpede til sidste blodsdråbe. Dejligt at se de unge være så uimponeret og gå sådan til værks. Meget muligt at dommeren lavede nogle fejlkendelser som faldt ud til vores side, men når det er sagt så skulle Arsenal aldrig have været 11 mand på banen til starten af anden halvleg! Agbonlahors tur burde have udløst et rødt kort til jeres målmand. Jeg vil dog gerne tilkendegive at vi aldrig skulle have haft det andet straffespark, eller det røde kort i anden halvleg for den sags skyld. Dertil var vi mildest talt heldige med at beholde Vlaar på banen. Men når det er sagt er jeg stadig stolt over at Aston Villa formåede at vinde 3-1 på Emirates, ligesom jeg var det da vi vandt på Anfield 3-1 i sidste sæson. Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #54: 17 Aug 2013, 22:09 »

Agbonlahors tur burde have udløst et rødt kort til jeres målmand.

Nej. Agbonlahors træk forbi Szczesny er langt ud i siden, og det er derfor ikke en oplagt scoringschance han fratager ham - korrekt gult.
Logged



MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #55: 17 Aug 2013, 22:11 »

Nej. Agbonlahors træk forbi Szczesny er langt ud i siden, og det er derfor ikke en oplagt scoringschance han fratager ham - korrekt gult.
Uenig. Agbonlahor ville have haft frit mål, som jeg ser det.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #56: 17 Aug 2013, 22:26 »

Tjah, bolden kom så langt ud at selv den anden angriber som var derude kun kunne ramme sidenettet. Vi må bare være uenige Smiley
Logged



sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #57: 21 Sep 2013, 16:49 »

Vigtig sejr vi fik i dag, efter vi havde tabt tre kampe i streg i Premier League mod hhv Newcastle, Chelsea og Liverpool.
Desværre bliver Benteke skadet og det så bestemt ikke godt ud. Jeg håber for alt i verden at han snart er tilbage igen, han er niveauer over både Kozak og Helenius, selvom Kozak går ind og afgører kampen i dag. Weimann har heller ikke vist hans format i denne sæson, han halter simpelthen langt efter og tingene fungerer åbenlyst ikke for ham i øjeblikket. Han er dog en vaskeægte fighter og det skal han have ros for.
Clark skuffede mig også en smule i dag, i første halvleg "begik" han et straffespark og i anden halvleg var han millimeter fra at score et selvmål. Det skal simpelthen bare gøres bedre. Dertil begik han et farlig frispark, hvor han igen havde armen lidt for langt ud. Uheldigt, men det kunne have kostet.
Brad Guzan var fænomenal i dag, står en brandkamp og viser hvorfor han er en af Premier Leagues bedste målmænd. Alene det at fansene kårede ham til sidste sæsons bedste siger lidt om hans niveau, når man tænker på hvor stærk en vis belgier var i sidste sæson for os. Det må være svært at være målmand, når defensiven foran en halter lige så meget som en mand på de 90. Utroligt at han bare bliver ved med at levere.
Dertil er han bare knivskarp når det kommer til straffesparksrednin ger. Ved ikke hvor mange straffesparksrednin ger han er oppe på, men vil skyde på en ti stykker.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #58: 25 Sep 2013, 16:14 »

Ærgeligt, at Benteke er ude en helt måned. Men det skulle jo ske på et eller andet tidspunkt. Nu må Kozak vise hvad han kan. Indtil videre har jeg ikke været imponeret og det er selvom han har scoret. Helenius har desværre ikke niveauet til Aston Villa, så skal han i hvertfald overraske noget så gevaldigt.
Tredje mulighed og måske den bedste ifølge mig er, at smide Weimann helt frem. Han har gjort det ganske godt på kanten, men tror han ville være bedre helt fremme hvor han kan tage nogle dybdeløb.
Desuden usmageligt at de danske kommentatorer nærmest håbede på en længerevarende skade til Benteke, så Helenius kunne komme i spil til en startplads. Det er bare ikke godt nok.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #59: 29 Dec 2013, 03:19 »

Forfærdelig julestime vi befinder os i - igen i år. Jeg fatter ikke, at man kan præsterer så dårlig hver evig eneste jul. Specielt forsvaret deler gaver ud til højre og venstre. Måske, måske ikke - det kunne skyldes, at vi stadig har de samme forfærdelige forsvarsspillere.  Rullende Øjne Nuvel, det er ikke fordi Baker og Clark har præsteret bedre i de andre måneder, så hvad kan man i virkeligheden forvente.  Skuffet Jeg glæder mig allerede til, at se Okore tilbage på banen og ikke mindst Vlaar som også har været plaget af skader her i December.
En helt anden ting, der bekymrer mig er Aston Villas manglende vilje til at skabe en kamp eller måske i højere grad evnen til at skabe en fodboldkamp. Jeg er ikke vild med Paul Lamberts filosofi. Han har desværre ingen plan b, så hvis plan a ikke virker er der ingen modtræk eller noget som helst. Hvis nogen skulle være i tvivl er Paul Lamberts svar til alting kontraangreb. Det er muligt, at det kan være et godt udgangspunkt på udebane, men på hjemmebane forventer jeg altså, at Aston Villa tør tage teten og skabe kampen. Igen i dag viser Paul Lambert, at han simpelthen ikke magter dette. Frygten for at tabe er større end viljen til at vinde, desværre. Swansea havde en boldbesiddelse på hele 73%! I mine øjne skal vi være langt mere i boldbesiddelse på Villa Park, som man så det førhen. Et eller andet fungerer i hvertfald ikke, når man blot vinder fem hjemmebanekampe i PL i hele 2013. Jeg tror blot jeg er ved at være træt af uduelig skotske managers.  Sur
Den kommende kamp imod Sunderland på udebane skal simpelthen kaste point af sig. Det er et must. Bunden er efterhånden rigtig tæt og jeg regner ikke med, at Benteke kan redde os i den her sæson, som han gjorde det i sidste sæson. Hans sæson har været plaget af skader, men når han så endelig har spillet så har han været den mindst iøjnefaldende spiller, simpelthen fordi han ikke laver noget. Hvor er vildskaben fra sidste sæson blevet af?  Ubeslutsom

Det eneste man som Villa fan kan "glæde" sig over er, at næste modstander er Sunderland og ikke Chelsea som buldrer henover os hver gang.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010