home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 298 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Aston Villa tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad ender Aston Villa på?
1. Pladsen
- 3 (6,8%)
2. Pladsen
- 0 (0%)
3. Pladsen
- 1 (2,3%)
4. Pladsen
- 1 (2,3%)
5. Pladsen
- 3 (6,8%)
6. Pladsen
- 5 (11,4%)
Ingen af dem.
- 31 (70,5%)
Antal Stemmer: 44

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Aston Villa tråden  (Læst 34933 gange)
sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #60: 20 Jan 2014, 22:31 »

Rigtig fin kamp vi spillede mod en af Premier Leagues bedste hjemmebanehold i Lørdags.
Lader til, at vi befinder os godt på Anfield, hvor vi senest tabte i 2010.
Eneste minusser ved kampen i Lørdags er vel, at vi ikke får to point mere og at Agbonlahor går hen og bliver skadet i en meget uheldig situation. Han var ellers igang med endnu en god kamp og det var tydeligt, at vi ikke længere var så farlig da han måtte lade sig udskifte. Mon ikke Brendan Rodgers var en smule "lettet" over at han måtte trække sig i anden halvleg med en skade.  Rullende Øjne
Det er utroligt, så stabilt han har leveret for os i denne sæson og faktisk i hele hans karriere.
Han scorer ikke længere så mange mål, som han gjorde som helt ung, men det gør ikke noget, når man leverer sådan en arbejdsindsats hver evig eneste gang man træder ind på banen. Eneste dårlig sæson var under McLeish, som spillede så defensivt og kedeligt, at han ingen bolde fik, at arbejde med. Det var også tydeligt, at de to aldrig kunne sammen.
I mine øjne er han en af de bedste spillere Aston Villa nogensinde har haft og mit største ønske er, at han bliver i Aston Villa indtil han trækker sig tilbage. Helt klart en af mine favoritter sammen med Stiliyan Petrov, Juan Pablo Angel, Milan Baros og Martin Laursen.
OG lad os så fortsætte spillet mod West Bromwich på hjemmebane. En sjælden hjemmebanesejr er inden for rækkevidde. Benteke skal bare fortsætte, han har ikke helt ramt top-niveauet endnu, men håber det kommer nu her.  Thumbs Up
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #61: 29 Jan 2014, 23:15 »

Fremragende kamp!! Intet mindre. Ned med to mål og alligevel vinder vi 4-3. Derfor er fodbold verdens smukkeste sport.
Altid dejligt at vinde et derby, men som den her kamp udviklede sig ville ærgrelsen blot have været endnu større, hvis vi havde tabt den.
Trioen med Weimann, Agbonlahor og Benteke er endelig ved at vågne op! Desværre var Agbonlahor ikke med i aften, men Benteke og Weimann får begge to scoret. Læg dertil at Benteke får to assists også. Nu skal han blot blive ved med at præstere.
Fabian Delph beviser også sit værd igen i aften, han løber solen sort og er i mine øjne en af de bedste boks-til-boks midtbanespillere der er i Premier League for øjeblikket. Fremragende sæson han har gang i.
Til sidst er der blot at sige, at det var dejligt med 3 point på hjemmebane.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #62: 08 Feb 2014, 17:54 »

Fuck hvor er vi ringe på hjemmebane. Det er en skændsel, at man kun har hentet 11 point.
Det er bare ikke godt nok og det bliver Lambert simpelthen nødt til at kigge på.
Vi spiller som dag og nat og i dag begyndte vi først, at spille fodbold da vi var nede med to. Det er for ringe.
Skuffende at vi nu igen kan kigge nedad.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #63: 17 Mar 2014, 22:36 »

Yderst flot resultat vi fik tilkæmpet os i Lørdags imod et virkeligt stærkt Chelsea hold. Vi spillede en formidabel kamp og det var kun momentvis at Chelsea blev farlige. Vi har heldet til sidst med udvisningen til Willian og det udnyttede vi så i form af et flot mål, som Delph startede og på flotteste vis afsluttede.
Paul Lambert er også ude i dag og rose netop Fabian Delph, som har været outstanding hele sæsonen igennem. I mine øjne kan der ikke herske megen tvivl - han har været vores bedste spiller i denne sæson og har gang i en helt igennem formidabel sæson. Hvis du havde spurgt mig for to sæsoner siden havde jeg aldrig troet han kunne leve op til de forventninger man havde da han kom fra Leeds af. Jeg må indrømme, at jeg tog grueligt fejl. Han har virkelig udviklet sig kolossalt og er tættere på Englands landshold end nogensinde. Nu er spørgsmålet så, om han er "værdig" til at komme med til VM i Brasilien hvis han kan holde samme form resten af sæsonen. Dertil må jeg sige at jeg for mit eget vedkommende slet ikke er tvivl. Han SKAL med, han har været fremragende næsten lige siden Lambert ankom og besidder alt det en boks-til-boks spiller skal have.
Desværre har han kontraktudløb til 2015 og jeg håber virkelig, at vi får en aftale i stand. Ellers er jeg bange for, at vi igen må vinke farvel til en talentfuld midtbanespiller, specielt hvis han bliver udtaget for England.

Lamberts udtalelser: http://www.bold.dk/nyt/Villa-manager-Delph-har-kaempe-potentiale
 
« Seneste Redigering: 17 Mar 2014, 22:37 af sebbe » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #64: 24 Jun 2014, 00:05 »

Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #65: 24 Jun 2014, 09:46 »

Hallåååå. Er det ikke noget med at i sender Nicklas Helenius til Aalborg, kvit og frit. På den vis slipper i for at betale hans løn. Vi ved alle at han ikke fungerer, når han er så langt væk fra Svenstrup.
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #66: 24 Jun 2014, 11:25 »

Svenstrup er også en dejlig dejlig by. Så skal han hjem til alle de gode gutter igen, og vi skal synge vores sang!
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #67: 29 Jun 2014, 18:44 »

Hallåååå. Er det ikke noget med at i sender Nicklas Helenius til Aalborg, kvit og frit. På den vis slipper i for at betale hans løn. Vi ved alle at han ikke fungerer, når han er så langt væk fra Svenstrup.

Kunne sagtens tænkes og ellers til meget billige penge i hvertfald. Det virker alligevel ikke til, at han kommer i spil i Aston Villa.
I hvertfald brugte Lambert ham ikke efter Bentekes skade og når Kozak samtidig også var skadet skulle man tro vejen var banet for lidt spilletid. Jeg foretrækker helt klart, at han bliver skudt afsted. Der løber allerede en talentfuld ung angriber rundt ved navn Callum Robinson, som helt sikkert er at foretrække. Han skal i mine øjne have chancen i næste sæson. Forhåbentlig er Callum Robinson ikke en ny Nathan Delfouneso, som aldrig slog til, selvom talentet var der.

Desuden håber jeg snart at klubben har vundet sin rette og næste ejer. Randy Lerner var god de første år, men det har ikke været godt de senere år, hvilket resultaterne også afspejler. Det er på tide, at der igen bliver investeret i bedre spillere i Aston Villa. Jeg tager mig til hovedet, når jeg tænker på de handler vi allerede har foretaget os. Joe Cole og Phillipe Senderos er jo spillere som burde rende rundt i Championship for tiden i stedet for. Senderos nægter jeg og tro på bliver en starter. Det mest bekymrende er dog, at Senderos i min optik er bedre end både Clark og Baker, som ikke slet ikke hører hjemme i Premier League. Specielt Baker bliver jeg aldrig fan af, han har simpelthen ikke niveauet og får det heller aldrig. Joe Cole gider jeg ikke engang kommentere på. Han er færdig og har været det i flere år nu, men selvfølgelig skal han da til Aston Villa, ligesom Heskey skulle det.

Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #68: 08 Jul 2014, 21:55 »

Bendtner bliver lige nu kædet sammen med et skifte til Aston Villa.
I mine øjne er det et definitivt farvel til Helenius, hvis det sker og jeg håber rent faktisk også at Bendtner kommer til Aston Villa.
Imens Benteke er ude til November kan Bendtner konkurrere med Kozak og til dels Robinson om den forreste plads i vores 4-3-3 formation.
Jeg tror sagtens, at han kan slå Kozak af, som ikke overbeviste mig synderligt inden han brækkede foden. De har begge deres forcer i hovedspillet, men vil helt klart mene, at Bendtner er bedre til at løbe i dybden. Som targetman er de nok nogenlunde på lige fod. Det skal dog lige nævnes, at heller ikke Kozak er klar til sæsonstart såvidt jeg lige ved. Derimod er Okore klar og det glæder mig rigtigt meget! Han gjorde det fandeme flot inden han blev ramt af en skade i en løbe duel med Torres.
« Seneste Redigering: 08 Jul 2014, 21:58 af sebbe » Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #69: 08 Jul 2014, 22:15 »

 Men når Benteke er klar, så vil Bendtner vel ryge på bænken? Der er vel ikke plads til begge i nuværende formation?
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #70: 08 Jul 2014, 22:26 »

Saviola der er også muligheden at Bendtner viser hvor god han er, og sender Benteke på bænken.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #71: 08 Jul 2014, 23:05 »

Ja, der er også en mulighed for at han bliver PL-topscorer. Men mener personligt at mit fremlagte scenarie er det mest sandsynlige og derfor ville høre sebbe om det var muligt om begge kunne spille på samme tid. Smiley
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #72: 08 Jul 2014, 23:23 »

Saviola så vidt jeg ved er Benteke ikke den langsomste så Aston Villas formation med 4-3-2-1, kan vi da snildt se Bendtner på toppen og Benteke lige bag ham, derudover kan de jo finde på al verdens ting i Aston Villa lejren, så alt er muligt, måske de ændre til en 4-2-2-2?
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #73: 09 Jul 2014, 01:12 »

Ja, der er også en mulighed for at han bliver PL-topscorer. Men mener personligt at mit fremlagte scenarie er det mest sandsynlige og derfor ville høre sebbe om det var muligt om begge kunne spille på samme tid. Smiley

Jeg har tiltro til, at Bendtner er god for ca. 10 mål i Premier League på en sæson, hvis han vel og mærke får nok spilletid.
Det er et ganske fint snit og hvis han kan ramme det antal mål, så tror jeg også han overhaler Kozak, som jeg på ingen måder har været imponeret af.
Benteke har desværre været lidt for meget plaget af skader i løbet af hans tid i Aston Villa, forhåbentlig er han helt fri for skader, når han kommer tilbage til November. Det håber jeg i hvertfald, fordi der er ingen tvivl om at han er vores bedste angriber, når han ikke er skadesplaget. På et tidspunkt gik der altså 12 kampe inden han scorede igen. På det tidspunkt kunne jeg godt have tænkt mig, at der var en god backup. Det kunne ifølge mig sagtens være Bendtner, hvis han opføre sig ordentligt udenfor banen og får karrieren på ret køl.
Men umiddelbart tror jeg ikke er Lambert er interesseret i at spille med to angribere, det virker i hvertfald ikke sådan. Men måske man kunne omskole ham til at spille kant, som man til dels har gjort med Andreas Weimann? Ulempen ved det er nok, at to ud af tre pladser ligger fast i form af Agbonlahor og Benteke. Den sidste plads tilhøre Weimann, men han har på ingen måder spillet en god sæson, så derfor kunne der være muligheder for Bendtner her. Han arbejder dog fandens meget i holdets tjeneste. Umiddelbart skal jeg se Bendtner arbejde ligeså meget som Weimann før jeg tror på det.
Lambert har også eksperimenteret med en 3-5-2 formation, men det var på ingen måder nogen succes, så han skiftede hurtigt tilbage til en 4-3-3. Tilbageløbene var ikke tilstede og de to wingbacks var ikke gode nok defensive.
Han kunne selvfølgelig ændre det til en 4-2-2-2 formation, som Spardle nævner. I så fald ville der i hvertfald være plads til alle fire i form af Bendtner, Benteke, Agbonlahor og Weimann. Men som sagt før det gav ingen resultater da vi spillede med to angribere i en 3-5-2 formation. Den formation tilhøre Italien.
Det bliver spændende at følge, tror virkelig på, at Bendtner har noget at bidrage med hvis han kommer. Smiley
« Seneste Redigering: 09 Jul 2014, 01:15 af sebbe » Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #74: 09 Jul 2014, 02:18 »

sebbe hvad med at man omskoler Benteke til også at kunne klare en af jeres kanter, jeg ikke anser som de helt store kanter, men mere frie angribere?

For ingen tvivl om Bendtner er langsomere end Benteke Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010