home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 470 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Introduktionsforum
| | |-+  KF - hvorfor bruge de andres tråd, når man kan lave sin egen....?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: KF - hvorfor bruge de andres tråd, når man kan lave sin egen....?  (Læst 10602 gange)
KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
KF - hvorfor bruge de andres tråd, når man kan lave sin egen....?
« : 25 Maj 2009, 23:19 »

Heps boys!

Eftersom jeg føler, at jeg er tilpas unik til at få min egen tråd i stedet for at benytte den alle andre bruger, så kommer denne tråd. Så sikrer jeg samtidig også, at de nye brugere ved, at de gerne må oprette en tråd selv (yeah right, det her er udelukkende for at få min egen tråd!)

Anyway. Jeg færdiggjorde sidste år HHx og dette år har jeg brugt i München, hvor jeg arbejder hos HypoVereinsbank - primært med obligationer. Obligationerne er - kort sagt - pisse spændende, og slet ikke så tørt, som jeg havde forestillet mig inden. Jeg anede kort sagt ikke, at der fandtes så mange forskellige obligationer. Eksempler: statsobligationer, BMW-obligationer, Toyota-obligationer, MAN-obligationer osv.

Jeg har snart brugt et år hernede, og til august/september vender jeg hjem til Århus og begynder at læse. Det bliver enten en eller anden form for international økonomi eller jura.

I min fritid elsker jeg oplevelser, hvorfor jeg også gerne bruger penge på at opleve, hvilket også var en af grundene til, at jeg tog et år i München. Mine fremtidsoplevelser på kort sigt for oplevelser er: Michael Jackson-koncert i London (+generel turist), Oktoberfest i München til september, og forhåbentlig bliver 2009 også året, hvor jeg hopper faldskærmsudspring for første gang :-)

Til sidst kan jeg kort sige, at jeg har været aktiv på CM- og FM-scenen så lang tid jeg husker, og jeg har blandt andet været med til at starte både FMdanmark.dk og FmFreaks.dk.

Nu har jeg haft mine 5 minutes of fame, men er der spørgsmål - så fyr løs.

- og nej, jeg gider ikke rette jeres tysk-afleveringer Peace
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: KF - hvorfor bruge de andres tråd, når man kan lave sin egen....?
« Svar #1: 25 Maj 2009, 23:27 »

Af en 14-årig klarer du dig meget godt Wink

Hvordan foreslår du at vi andre får et lige så fyldestgørende liv som dig?
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: KF - hvorfor bruge de andres tråd, når man kan lave sin egen....?
« Svar #2: 25 Maj 2009, 23:30 »

Af en 14-årig klarer du dig meget godt Wink

Hvordan foreslår du at vi andre får et lige så fyldestgørende liv som dig?

Det kan man ikke, StormQ. Drop det bare med det samme Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: KF - hvorfor bruge de andres tråd, når man kan lave sin egen....?
« Svar #3: 25 Maj 2009, 23:33 »

Er det her jeg skal spørge hvorfor du elsker mig så højt Wink Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: KF - hvorfor bruge de andres tråd, når man kan lave sin egen....?
« Svar #4: 25 Maj 2009, 23:34 »

Af en 14-årig klarer du dig meget godt Wink

Hvordan foreslår du at vi andre får et lige så fyldestgørende liv som dig?

Som JohnSpurs ganske rigtigt siger, så er det ganske enkelt naivt at tro, det kan lade sig gøre. Det er vel næsten direkte dumt.

Hvis du alligevel vil gøre forsøget, så ser det ud som om, du er ret tæt på i forvejen. Din avatar og din signatur understreger kun dette. Du ved godt, min mor er en mand?

...ellers kan jeg da også foreslå dig følgende tankegang: Penge er ikke noget, man tjener - det er noget, man bruger! :-D
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: KF - hvorfor bruge de andres tråd, når man kan lave sin egen....?
« Svar #5: 25 Maj 2009, 23:36 »

Altså man skal ikke gøre KF klogere end han egentlig er. Hvis jeg nu siger crewtræf, bus fra Skive til Silkeborg, og en busstation i Viborg hvor KF strandede? Opstemt
Logged


KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: KF - hvorfor bruge de andres tråd, når man kan lave sin egen....?
« Svar #6: 25 Maj 2009, 23:37 »

Altså man skal ikke gøre KF klogere end han egentlig er. Hvis jeg nu siger crewtræf, bus fra Skive til Silkeborg, og en busstation i Viborg hvor KF strandede? Opstemt

...så siger jeg, at jeg ikke kan gøre for, at Viborg er in the middle of fucking nowhere Opstemt
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: KF - hvorfor bruge de andres tråd, når man kan lave sin egen....?
« Svar #7: 25 Maj 2009, 23:41 »

Som JohnSpurs ganske rigtigt siger, så er det ganske enkelt naivt at tro, det kan lade sig gøre. Det er vel næsten direkte dumt.

Hvis du alligevel vil gøre forsøget, så ser det ud som om, du er ret tæt på i forvejen. Din avatar og din signatur understreger kun dette. Du ved godt, min mor er en mand?

...ellers kan jeg da også foreslå dig følgende tankegang: Penge er ikke noget, man tjener - det er noget, man bruger! :-D

Ja, men os sølle stakler kan vel hjælpes lidt på vej?

Ja, min signatur er meget gennemtænkt og din mor er en ganske fin shemale - hun ligner noget man kunne finde på internettet Peace

Mht tankegangen så har jeg kørt den stil i et par år ca. og det er sikkkert noget din bankverden er helt tosset med - elsker at rippe mig for penge jeg ikke besidder.

Men tilbage til brugeren KF - står det for noget bestemt? Hvad er dit stolteste øjeblik i livet og dit pinligste?

OT: Det er jo 'the well' det her, men alle får bare en tråd hver Opstemt
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Claudio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: KF - hvorfor bruge de andres tråd, når man kan lave sin egen....?
« Svar #8: 25 Maj 2009, 23:44 »

Hvad fanden er meningen med det her?
Logged

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: KF - hvorfor bruge de andres tråd, når man kan lave sin egen....?
« Svar #9: 25 Maj 2009, 23:49 »

At få info man ikke lige vidste om andre brugere Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: KF - hvorfor bruge de andres tråd, når man kan lave sin egen....?
« Svar #10: 25 Maj 2009, 23:53 »

Ja, men os sølle stakler kan vel hjælpes lidt på vej?

Ja, min signatur er meget gennemtænkt og din mor er en ganske fin shemale - hun ligner noget man kunne finde på internettet Peace

Mht tankegangen så har jeg kørt den stil i et par år ca. og det er sikkkert noget din bankverden er helt tosset med - elsker at rippe mig for penge jeg ikke besidder.

Men tilbage til brugeren KF - står det for noget bestemt? Hvad er dit stolteste øjeblik i livet og dit pinligste?

OT: Det er jo 'the well' det her, men alle får bare en tråd hver Opstemt

Haha, det med pengene kender jeg kun alt for godt. Hvis min chef kendte til min finansielle situation.... Han ville fyre mig på stedet! Wink

KF er initialerne for mit mellem- og efternavn..... og min pinligste øjeblik var vel, da jeg som 17-årig blev kørt hjem af politiet, hvorefter jeg nægtede at gå ind. Det resulterede i en tur i detentionen (og en fin bøde)

Mit stolteste... Den var værre. Haha, jeg tror næsten, det var den gang jeg fik 11 for min projektopgave i folkeskolen (ja, det lyder sygt). Vi havde kæmpet så meget for det elleve tal, og jeg tror aldrig, jeg har gået så meget op i et skoleprojekt... Vi skrev om den danske ølkultur, haha. Nah, jeg ved det sgu ikke... men det var da et bud!
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: KF - hvorfor bruge de andres tråd, når man kan lave sin egen....?
« Svar #11: 26 Maj 2009, 08:04 »

Eftersom jeg føler, at jeg er tilpas unik til at få min egen tråd i stedet for at benytte den alle andre bruger, så kommer denne tråd.

Ego.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


freakstar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: KF - hvorfor bruge de andres tråd, når man kan lave sin egen....?
« Svar #12: 26 Maj 2009, 18:56 »

Jeg elsker KF, må jeg få ham med hjem?
Logged

Hej alle mine venner

sindsygt
Gæst
 
Sv: KF - hvorfor bruge de andres tråd, når man kan lave sin egen....?
« Svar #13: 26 Maj 2009, 19:00 »

Det må du da i hvert fald, freakstar Thumbs Up.
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: KF - hvorfor bruge de andres tråd, når man kan lave sin egen....?
« Svar #14: 26 Maj 2009, 19:40 »

Hvordan overlever man i Skive som ungt menneske?!?!??!!?

Og btw. du er sej, må jeg være din fan?
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010