home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 382 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Wolfsburg-tråden.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Wolfsburg-tråden.  (Læst 16198 gange)
MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Wolfsburg-tråden.
« : 24 Maj 2009, 18:51 »

Noget tyder på at jeg bliver den første til at lave en tråd om de nykårede mestre fra Vfl Wolfsburg.

Er du ikke Wolfsburg-fan er du stadig velkommen  Peace

- Snak løs!  Grin
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #1: 24 Maj 2009, 19:10 »

Jamen dog. Det var da lidt uhyggeligt, at der ikke er en Wolsburg tråd.
Jeg holder næstmest med Wolfsburg i Bundesligaen, lige efter Hoffenheim Smiley
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #2: 24 Maj 2009, 20:48 »

Ja, nemlig. Blev også helt overrasket da jeg fandt ud af at der ikke var én. Smiley
Logged


Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #3: 24 Maj 2009, 20:52 »

Jeg sympatiserer Wolfsburg mest pga. deres 2 stjernespillere, Dzeko og Misimovic, som samtidigt er mine landsmænd. Kan også godt lide deres træner, men eftersom han smutter, og Dzeko gør formentligt også, tror jeg ikke jeg ville følge dem ligeså meget. Men de har helt klart et spændende hold med spillere som Josue, Schäfer og Gentner, deres topscorer, Grafite, og selvfølgelig de 2 førnævnte bosniere. Peace
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #4: 24 Maj 2009, 20:55 »

Tillykke med mesterskabet, dejligt med en vinder der ikke er et traditionelt tophold. Og tror at Grafite bliver solgt for han har da haft den sygeste sæson
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #5: 24 Maj 2009, 20:57 »

Det er jo dét der kan blive et problem for Wolfsburg-fans. Nu er der mange der smutter, og hvis Dzeko og/eller Grafite er nogle af dem, så bliver 09/10 en svær sæson. Og Felix Magath er en fantstisk træner, som jo desværre smutter. Håber Laudrup tager over Smiley
Logged


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #6: 24 Maj 2009, 20:57 »

Selvom jeg primært holder med Hoffenheim i den tyske, så syntes jeg at Wolfsburg er et utrolig spændende hold og jeg sad da også og holdt med dem til sidst i kampen om mesterskabet. Det ville næsten ikke være til at bære hvis det var Bayern som var blevet mestre! Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #7: 24 Maj 2009, 20:59 »

kan også godt lide wolfsburg og specielt deres angrebsdou, men tænker bare hvis de sælger begge. Har de så nogle der kan tage over eller skal de ud og købe to nye og er de i stand til at hente den kvalitet der skal til?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #8: 24 Maj 2009, 20:59 »

Jeg synes det er fuld fortjent at Wolfsburg vinder dette års Bundesliga. Det kommer nok som en kæmpe overraskelse for alle, inklusiv mig, men jeg er mest overrasket over at Felix Magath kan overtage jobbet og føre Wolfsburg til guld. Den mand har sgu gode trænerevner, men nu ser det ud til at han ryger væk.

Angrebsduoen Grafite og Edin Dzeko har jo været ustoppelige denne sæson. Ikke nok med de har slået Hoeness og Müller's rekord på 51 mål, men også i og med hvor dygtige de er til at finde hinanden og hvor dygtige de er med hensyn til situationsfornemmel se. De ved sgu hvor bolden kommer hen og så sender de den i kassen. I starten kendte jeg intet til Grafite og Dzeko, men mit synspunkt på dem er blevet meget mere interessant og Dzeko rygtes til Arsenal, hvilket jeg håber sker så Arsenal kan få en bomber forhåbentlig.
Men stor respekt til Wolfsburg's præstation. Det er fuld fortjent de vandt. Havde dog håbet på mit yndlingshold Hertha Berlin kunne løfte pokalen, eftersom de i de seneste sæsoner har rodet rundt nede i midten af tabellen, og det kunne da have været endnu bedre, hvis de havde vundet Bundesligaen.

Men tillykke til Wolfsburg!
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #9: 24 Maj 2009, 21:00 »

sjovt at der kommer en tråd efter at i er blevet mestre  Rullende Øjne
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #10: 24 Maj 2009, 21:00 »

Selvom jeg primært holder med Hoffenheim i den tyske, så syntes jeg at Wolfsburg er et utrolig spændende hold og jeg sad da også og holdt med dem til sidst i kampen om mesterskabet. Det ville næsten ikke være til at bære hvis det var Bayern som var blevet mestre! Wink

Er helt enig. Jeg ville ikke kunne holde ud, at se Bayern løfte trofæet. Så er Wolfsburg altså bare et mere interessant og velspillende hold. Wink
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #11: 24 Maj 2009, 21:02 »

hvis ikke den kom netop nu hvornår skulle den så Huh som sagt følger jeg kun wolfsburg lidt, så kan ikke svare på hvornår de "ægte" fans ikke har lavet tråden før
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #12: 24 Maj 2009, 21:03 »

Jeg synes det er fuld fortjent at Wolfsburg vinder dette års Bundesliga. Det kommer nok som en kæmpe overraskelse for alle, inklusiv mig, men jeg er mest overrasket over at Felix Magath kan overtage jobbet og føre Wolfsburg til guld. Den mand har sgu gode trænerevner, men nu ser det ud til at han ryger væk.

Angrebsduoen Grafite og Edin Dzeko har jo været ustoppelige denne sæson. Ikke nok med de har slået Hoeness og Müller's rekord på 51 mål, men også i og med hvor dygtige de er til at finde hinanden og hvor dygtige de er med hensyn til situationsfornemmel se. De ved sgu hvor bolden kommer hen og så sender de den i kassen. I starten kendte jeg intet til Grafite og Dzeko, men mit synspunkt på dem er blevet meget mere interessant og Dzeko rygtes til Arsenal, hvilket jeg håber sker så Arsenal kan få en bomber forhåbentlig.
Men stor respekt til Wolfsburg's præstation. Det er fuld fortjent de vandt. Havde dog håbet på mit yndlingshold Hertha Berlin kunne løfte pokalen, eftersom de i de seneste sæsoner har rodet rundt nede i midten af tabellen, og det kunne da have været endnu bedre, hvis de havde vundet Bundesligaen.

Men tillykke til Wolfsburg!

Ja, det har virkelig været en fed sæson for Vfl. Hertha Berlin er også et rigtig interessant hold, og ville også kunne tage de i mig, hvis de nu havde vundet. Wink
Logged


MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #13: 24 Maj 2009, 21:04 »

sjovt at der kommer en tråd efter at i er blevet mestre  Rullende Øjne

Ja? Det er jo nu at de er mere aktuelle end nogensinde før? Wink
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #14: 24 Maj 2009, 21:12 »

Det er jo dét der kan blive et problem for Wolfsburg-fans. Nu er der mange der smutter, og hvis Dzeko og/eller Grafite er nogle af dem, så bliver 09/10 en svær sæson. Og Felix Magath er en fantstisk træner, som jo desværre smutter. Håber Laudrup tager over Smiley

Håber jeg ikke for Wolfsburg, med mindre man går efter at lave en Herfølge. Når man ser på hvad Laudrup har præsteret(eller måske nærmere IKKE har præsteret), så kan de vel snildt finde en eller flere der er bedre. Wink
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010