home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 610 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Wolfsburg-tråden.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Wolfsburg-tråden.  (Læst 16236 gange)
MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #15: 24 Maj 2009, 21:17 »

Det er fordi at jeg mener at Laudrup er blevet vurderet for hans Kan han finde den form igen, ville det være lækkert at få ham til, men præstere han som han gjorde i Spartak, så er jeg enig med dig Smiley
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #16: 24 Maj 2009, 21:18 »

Veh har skrevet under med Wolfsburg.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #17: 24 Maj 2009, 21:20 »

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fodbold/2009/05/23/140947.htm

Det har du sgu også ret i:) Håber han kan genvinde ligaen, selvom det ville overraske mig en del.
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #18: 24 Maj 2009, 21:20 »

Det er fordi at jeg mener at Laudrup er blevet vurderet for hans Kan han finde den form igen, ville det være lækkert at få ham til, men præstere han som han gjorde i Spartak, så er jeg enig med dig Smiley

Synes han har været ret middelmådig i alle sine jobs. I Brøndby vandt han 1 mesterskab i 4 sæsoner, og der blegner hans 2 cup-titler altså en smule. Ja, han gjorde det godt i Europa med Getafe, men han førte dem også til den dårligste ligaplacering i et par år i Getafe. Hans dage i Spartak taler for sig selv, så synes han er forholdsvis middelmådig, men vi skal bestemt ikke dømme ham ud som træner! Wink Tror godt han kunne have bygget noget om i Getafe hvis han havde valgt at blive!
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #19: 24 Maj 2009, 21:21 »

Synes han har været ret middelmådig i alle sine jobs. I Brøndby vandt han 1 mesterskab i 4 sæsoner, og der blegner hans 2 cup-titler altså en smule. Ja, han gjorde det godt i Europa med Getafe, men han førte dem også til den dårligste ligaplacering i et par år i Getafe. Hans dage i Spartak taler for sig selv, så synes han er forholdsvis middelmådig, men vi skal bestemt ikke dømme ham ud som træner! Wink Tror godt han kunne have bygget noget om i Getafe hvis han havde valgt at blive!

Det kan du have ret i, men nu har vi jo også fået Veh som træner Opstemt
Logged


MR. Baun
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #20: 24 Maj 2009, 21:25 »

Tillykke med kloakdækslet Opstemt
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #21: 24 Maj 2009, 21:27 »

Tillykke med kloakdækslet Opstemt
Jamen tak da Rullende Øjne
Logged


Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #22: 24 Maj 2009, 21:39 »

Det er jo dét der kan blive et problem for Wolfsburg-fans. Nu er der mange der smutter, og hvis Dzeko og/eller Grafite er nogle af dem, så bliver 09/10 en svær sæson. Og Felix Magath er en fantstisk træner, som jo desværre smutter. Håber Laudrup tager over Smiley
Håber jeg ikke for Wolfsburg, med mindre man går efter at lave en Herfølge. Når man ser på hvad Laudrup har præsteret(eller måske nærmere IKKE har præsteret), så kan de vel snildt finde en eller flere der er bedre. Wink
Først og fremmest tillykke med mesterskabet, jeg kan ikke ligefrem påstå at jeg er fan, men godt gået ihf.

Laudrup kommer ikke til Wolfsburg (eller andre tyske klubber). Ja, nu gør han jo slet ikke, men han har udtalt at han ikke vil være træner, i et land hvor han ikke kan sproget ordenligt. Derfor tager han heller ikke over i Ajax.
...og hov hov hov, Gretha...!!  Wink Vi er faktisk nogen der bor i byen, og vi ligger nummer 1. Vi napper mesterskabet næste år! (Det har jeg ihf sagt til min nevø, at de skal...  Opstemt )
Logged

Veni, vidi, vici

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #23: 24 Maj 2009, 21:41 »

Kan en Admin ikke slette indlæggene fra sidste side?

Fedt at Wolfsburg vandt mesterskabet! Edin Dzeko forlader dog klubben til sommer. Muligvis til AC Milan. Smiley
Logged


SoAP
Gæst
 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #24: 24 Maj 2009, 22:02 »

Det ville være fedt hvis Edin Dzeko valgte at blive. Mon ikke de kan overtale ham.

Det bliver fedt at følge dem på transfermarkedet til sommer. Måske de laver en overraskelse og snyder Bayern i kampen om Gomez, hvis Dzeko atlså smutter ..
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #25: 24 Maj 2009, 22:05 »

Det er da en smule dumt, at Dzeko og Grafite evt. vil væk, når de nu kommer i Champions League.
Men på den anden side, har Wolfsburg vel midlerne til, at købe nogle klassespillere. De har jo Volkswagen-koncernen i ryggen.
Derfor tror jeg, at de bliver spændende at følge i transfervinduet. Specielt når de nu skal oprustes til CL Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #26: 24 Maj 2009, 22:10 »

Det ville være dumt at sælge Grafite og Dzeko nu, når de skal i CHL. De forstærker klart holdet og de er nærmest kernen i truppen sammen med Misimovic og de andre. Jeg tror det bliver svært at holde på Dzeko og Grafite nu når interessen for de to spillere er så enorme, men jeg er overbevist om de stadig bliver i Wolfsburg en halv sæson endnu.

Hvis Wolfsburg ryger ud af CHL, så ryger de to tror jeg. De gider ikke spille hjemligt fodbold uden europæisk fodbold tror jeg. Men det kan jo selvfølgelig være der kommer til at ske store ændringer nu når den nye træner Veh har skrevet under. Kender ikke meget til ham, men tror det bliver svært for ham at føre Wolfsburg til succes som Magath kunne.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #27: 24 Maj 2009, 22:22 »

Det ville være dumt at sælge Grafite og Dzeko nu, når de skal i CHL. De forstærker klart holdet og de er nærmest kernen i truppen sammen med Misimovic og de andre. Jeg tror det bliver svært at holde på Dzeko og Grafite nu når interessen for de to spillere er så enorme, men jeg er overbevist om de stadig bliver i Wolfsburg en halv sæson endnu.

Hvis Wolfsburg ryger ud af CHL, så ryger de to tror jeg. De gider ikke spille hjemligt fodbold uden europæisk fodbold tror jeg. Men det kan jo selvfølgelig være der kommer til at ske store ændringer nu når den nye træner Veh har skrevet under. Kender ikke meget til ham, men tror det bliver svært for ham at føre Wolfsburg til succes som Magath kunne.


De kan jo fordælen heller ikke selv bestemme om de beholder dem funny Mon ikke de vil gøre alt hvad de kan for at holde på dem? Problemet er jo, at når de finder ud af der er interrese fra endnu større klubber, så vil de prøve lykken der. Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #28: 24 Maj 2009, 22:26 »

De kan jo fordælen heller ikke selv bestemme om de beholder dem funny Mon ikke de vil gøre alt hvad de kan for at holde på dem? Problemet er jo, at når de finder ud af der er interrese fra endnu større klubber, så vil de prøve lykken der. Smiley
Det er jo i sidste ende Wolfsburg, som accepterer eller afslår bud.. Så et eller andet sted, kan de jo selv bestemme.
Jeg forstår bare ikke, hvorfor de skulle tage til større klubber, når de nu har kvalificeret sig til CL. Hvis alle havde den indstilling, ville alle hold i verden jo ende som købehold.
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Wolfsburg-tråden.
« Svar #29: 24 Maj 2009, 22:34 »

Efter hvad jeg har læst og hørt, så skulle Grafite være tæt på en forlængelse. Dzeko derimod er en tabt mand. Der er mange store klubber efter ham Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010