home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 739 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '16' The Return of Johan Cruyff
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: '16' The Return of Johan Cruyff  (Læst 10530 gange)
Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '10' The Return of Johan Cruyff
« Svar #45: 01 Jun 2009, 19:09 »

super fed blog!
Gode resultater og stærk trup. Har selv prøvet med Stuttgart, men starter de ikke kun med 700.000?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '10' The Return of Johan Cruyff
« Svar #46: 01 Jun 2009, 21:04 »

super fed blog!
Gode resultater og stærk trup. Har selv prøvet med Stuttgart, men starter de ikke kun med 700.000?

Joo, men bad så om mere, så har fået 37.000.000
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '10' The Return of Johan Cruyff
« Svar #47: 01 Jun 2009, 21:32 »

The Return of Johan Cruyff

Tasci fejrede forlængelsen

Få dage efter kontraktforlængelse rne stod det på opgør med Stabæk i UEFA Cuppens 2. kvalrunde. Og en spiller strålede mere end de andre.

Forsvarsspilleren Serdar Tasci fejrede sin kontraktforlængelse med to scoringer i kampen, der endte med en Stuttgart sejr på 2-1. Resultatmæssigt kan Stuttgart ikke være tilfreds, da holdet dominerede kampen fra start til slut, men de bør kunne se fortrøstningsfuldt på næste kamp, da de virker til at være en klasse bedre end Stabæk på næsten alle pladser.

Returkampen spilles 27. august på Telenor Arena i Bærum.



Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: '11' The Return of Johan Cruyff
« Svar #48: 01 Jun 2009, 21:53 »

Hej John.

Rigtig god blog du har stablet på benene her, synes specielt godt om det grafik du fyrer af, det er i særklasse noget af det bedste du har lavet i blogs. Glæder mig til at høre om dine videre år i VFB.
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '11' The Return of Johan Cruyff
« Svar #49: 02 Jun 2009, 13:37 »

Vigtig at du fik skrevet en lang kontrakt med de to spillere, Tasci & Gomez. Så mister du dem ihvertfald ikke gratis Wink


Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '11' The Return of Johan Cruyff
« Svar #50: 03 Jun 2009, 21:48 »

The Return of Johan Cruyff

En drømmespiller

Allerede fra dag ét offentliggjorde Johan Cruyff, at en venstrekant var første prioitet på transfermarkedet. Og efter en lille måneds søgen og overværelse af kampe, så har Cruyff endelig fundet den ideele spiller til sin venstrekant.

   "Jeg har nu kigget mig om efter en venstrekant gennem længere tid, og endelig er vi nået frem til hvem det skulle være. Jeg er meget glad for, at det lykkedes os at få skrevet kontrakt med Milan. Vi har skrevet en fire årig kontrakt med Milan, og vi forventer os rigtig meget i fremtiden."

Navnet på den nye mand er Milan Jovanovic, der kommer til klubben fra den belgiske klub Standard de Liege, der gennem de seneste par år har været kendt for at udvikle store spillere. Jovanovic er 27 år gammel og kom til klubben fra den russiske klub Lokomotiv Moskva - og har siden da været en stor succes. Nu er tiden så kommet for et videre skifte.

   "Jeg glæder mig meget til at spille i Tyskland. Det er en stor drøm, at komme videre fra Belgien og ser nu frem til at prøve mig af på højere niveau. Jeg er sikker på, at vi kommer godt ud af det og kommer til at skabe store ting sammen."

Det forventes, at Jovanovic går ind som venstre angriber i stedet for Dani Ljuboja.



Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '12' The Return of Johan Cruyff
« Svar #51: 04 Jun 2009, 18:34 »


Lækkert indkøb! håber helt klart han slår igennem inden for det første år.

Ellers er den rigtig lækker blog du har gang i og følger helt sikkert med Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '12' The Return of Johan Cruyff
« Svar #52: 14 Jun 2009, 17:58 »

The Return of Johan Cruyff

Stortalent skadet

Et uheldigt vrid i kroppen har sendt stortalentet Serdar Tasci ud af spillet i de næste to måneder. Et hårdt slag for ambitiøse Stuttgart, der er startet sæsonen med to sejre i to kampe.

   "Jeg er meget ærgerlig over, at jeg er sat ud af spillet de næste par måneder, men jeg tror på, at drengene kan fortsætte den gode start."

Som reserve for Tasci har Stuttgart franskmanden Delpierre, der helt sikkert kan gå ind og udfylde rollen godt, i hvert fald ifølge Johan Cruyff.

   "Jeg er 100% sikker på, at vi i Delpierre har en mand, der kan dække pladsen næsten ligeså godt som Tasci. Der er ingen tvivl om, at med den start Tasci har fået, så bliver han svær at undvære. Men det er nu engang realiteterne og det må vi arbejde ud fra."

Med skaden til Tasci, så er fire spillere fra Stuttgarts normale startellever nu ude, da også Boka og Hilbert måtte forlade den seneste kamp med skader. De er dog kun ude i henholdsvis to og én uge. Sidste mand fra startelleveren der er ude, er målmanden Jens Lehmann.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '13' The Return of Johan Cruyff
« Svar #53: 17 Jun 2009, 11:59 »

 The Return of Johan Cruyff

Flot start på 1. bundesligaen

2-0 Germinal
2-1 Germinal
3-0 Darmstadt
2-1 Stabæk
2-1 Karlsruhe
3-0 Bielefeld
2-0 Stabæk
5-2 Cottbus
1-3 Bayern
4-2 Marítimo
2-0 Gladbach
7-0 Niederauerbach
3-3 Hertha
3-2 Marítimo
2-0 Leverkusen
0-3 Dortmund
2-0 HSV
3-4 Hannover
Johan Cruyff har fået en god start på trænerkarrieren i VfB Stuttgart. I UEFA Cuppen er holdet kvalificeret til gruppespillet, hvor de skal møde Salzburg, PSG, Portsmouth og AEK. I Bundesligaen er det også gået godt for holdet.

Efter ti kampe er holdet placeret som nummer tre i Bundesligaen. Holdet er tre point efter Leverkusen, der er placeret som nummer ét i ligaen. Nummer to er storklubben FC Bayern, der også var de første til at tildele os et nederlag. I løbet af de første ti kampe er holdet løbet ind i tre nederlag, har spillet en uafgjort, mens det er blevet til seks sejre.

Det er dog også blevet til flotte sejre over Cottbus og HSV i løbet af de første kampe. Nu skal holdet bare holde dampen oppe, så de fortsat kan blande sig i topkampen, hvilket ingen havde forventet i Johans første sæson i klubben.


Goalgetters(i parentes mål i ligaen)
13(9) Mario Gómez
9(4) Mathieu Delpierre
5(2) Yil Bastürk
4(3) Khalid Boulahrouz
3(1) Serdar Tasci(kun spillet fem kampe inden skade)
2(0) Sami Khedira
2(0) Arthur Boka
2(0) Robert Hilbert
2(2) Milan Jovanovic(kun spillet fire kampe inden skade)
2(0) Thomas Hitzlsperger
1(0) Timo Gebhart
1(0) Danijel Ljuboja
1(1) Ludovic Magnin



Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

sindsygt
Gæst
 
Sv: '14' The Return of Johan Cruyff
« Svar #54: 17 Jun 2009, 16:46 »

God update, og super flotte resultater. Lækkert at du ligger på 3. pladsen.. KUTWG Thumbs Up
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '14' The Return of Johan Cruyff
« Svar #55: 18 Jun 2009, 13:29 »

The Return of Johan Cruyff

Jagtet af mange

Med femten mål i 25 kampe er der selvsagt masser af opmærksomhed omkring VfB Stuttgarts tyske landsholdsangriber, Mario Gómez. Den 23 årige angriber har vist gode takter i denne sæson, hvilket har gjort, at storklubber som FC Barcelona, Manchester United og Valencia har vist interesse. Endnu er der dog intet konkret - og Stuttgart er ikke meget for at sælge deres guldfugl.

   "Vores mål er, at vinde Bundesligaen indenfor de næste par år. I de bestræbelser er Mario et meget vigtigt aktiv, og vi er på ingen måde interesserede i at skille os af med ham. Men vi er desværre i den situation, at vi ikke er verdens rigeste klub, så der kan komme et tilbud, som bare er for godt at sige nej til. Men der skal virkelig meget til - og det tror jeg ikke, at der er nogen som kan opfylde." lyder det fra VfB sportschef, Horst Heldt.

Spekulationerne om hans fremtid går også angriberen på. De fleste vil gerne have styr på deres fremtid og det gælder også den høje "torjäger".

   "Der er ingen tvivl om, at et tilbud fra FC Barcelona vil være for godt til at afvise. Men jeg er glad for, at være i Stuttgart og ser frem til at være her længe endnu. Jeg vil være med til at vinde et mesterskab under ledelse af Johan Cruyff. Måske vi så senere kan tage videre til FC Barcelona sammen, hvem ved?
Men pt. koncenterer jeg mig om min karriere i Stuttgart. Det er vigtigt, at jeg selv holder formen ved lige, hvis jeg i fremtiden har et håb om at komme videre. Dog er Stuttgart og det tyske landshold de vigtigste ting lige nu i min karriere."


Et bud på omkring 300 millioner siges at være det der skal til, hvis en klub er interesseret i at sikre sig underskriften fra Super Mario Gómez.


Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '15' The Return of Johan Cruyff
« Svar #56: 18 Jun 2009, 20:12 »

 The Return of Johan Cruyff

Gómez og Stuttgart gået i stå

2-0 Bochum
1-1 Salzburg
4-2 Hoffenheim
3-0 Werder
0-0 Frankfurt
1-0 PSG
4-2 Wolfsburg
2-0 Portsmouth
2-0 Köln
0-1 Schalke
2-1 AEK
2-0 Karlsruhe(pokal)
1-2 Karlsruhe
1-1 Bielefeld
1-2 Cottbus
Det har kørt godt for Stuttgart holdet, indtil nu. Men efter angriberen Mario Gómez gik i stå, så er hele holdet stille og roligt gået i stå. Derfor må træner Johan Cruyff efterhånden overveje om det er tid til en pause for angriberen. Gómez har ikke scoret i de sidste otte kampe. I den periode er det blevet til fire sejre, én uafgjort og tre nederlag, hvilket på ingen måde kan være godkendt i Stuttgart.

Helt i front betyder det, at storklubben FC Bayern begynder at trække fra - og det ligner efterhånden et nyt mesterskab til holdet fra München.


Goalgetters
15 Mario Gómez
10 Yil Bastürk
9 Mathieu Delpierre
8 Serdar Tasci
6 Arthur Boka
5 Khalid Boulahrouz
4 Roberto Hilbert
4 Thomas Hitzlsperger
3 Milan Jovanovic
2 Sami Khedira
1 Timo Gebhart
1 Ciprian Marica
1 Danijel Ljuboja
1 Cacau
1 Ludovic Magnin



Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010