home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 628 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '16' The Return of Johan Cruyff
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: '16' The Return of Johan Cruyff  (Læst 10534 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '3' The Return of Johan Cruyff
« Svar #15: 24 Maj 2009, 20:29 »

En af mine yndlingsbloggere på FmF starter en blog - så jeg vil da helt klart følge med. Synes dog godt at du kunne fylde mere på dine updates, men omvendt er der heller ikke så meget at skrive om.

Wolfsburg er min favorit til din kommende klub - da det er realistisk, da de står og mangler en ny Manager.

Tak Theo, og der skal nok komme mere fyld på updates, men dog ikke helt vildt, da jeg gerne vil kunne koncentrere mig om spillet også Smiley
Men mere fyld - jo det kommer der, når jeg finder mig hylde i den professionelle trænerverden Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '3' The Return of Johan Cruyff
« Svar #16: 24 Maj 2009, 20:32 »

"Transferbudget: DKK 700.000"

Hvilket budget fra et hold, der næsten lige har vundet mesterskabet. Opstemt

Men glædeligt at se dig i aktion igen, Spurs. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


cjensen94
Gæst
 
Sv: '3' The Return of Johan Cruyff
« Svar #17: 24 Maj 2009, 20:44 »

haha, tænkte det samme Zone Opstemt
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '3' The Return of Johan Cruyff
« Svar #18: 25 Maj 2009, 22:14 »

 The Return of Johan Cruyff

Willkommen nach Stuttgart!

Johan Cruyff satte i dag sin signatur på en fire årig kontrakt med den tyske storklub VfB Stuttgart. Dermed er der sat en endegyldig stopper på de svirrende rygter om hans fremtid.

   ”Jeg er meget glad for kontrakten hos VfB Stuttgart og ser frem til at føre klubben mod store ting i fremtiden.”



Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '4' The Return of Johan Cruyff
« Svar #19: 25 Maj 2009, 22:29 »

Glæder mig til at føge med her. Det hele ser godt og enkelt ud men glæder mig til der kommer noget historie på Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' The Return of Johan Cruyff
« Svar #20: 25 Maj 2009, 23:08 »

Tak for kommentaren, Simze. Kan godt love, at der kommer LIDT mere tekst, men kan ikke love at det bliver meget - i hvert fald ikke hver gang Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' The Return of Johan Cruyff
« Svar #21: 25 Maj 2009, 23:11 »

Synes ikke det er verdens længste updates du kommer med, men nu er der heller ikke så meget at sige om et træner job som lige er sket, men jeg kunne dog godt tænke mig at du skrev længere updates om det.
Før tror jeg ikke jeg vil følge med, da jeg desværre ikke tror du gør nok ud af dit arbejde med bloggen.

Det er bare min mening.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' The Return of Johan Cruyff
« Svar #22: 25 Maj 2009, 23:21 »

Det er helt okay, AFC. Der er ingen der tvinger dig til at følge med. Jeg siger fra start, at man ikke skal forvente de mest detaljerede updates i denne blog. Men man kan godt forvente, at der vil komme mere tekst end der er nu Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' The Return of Johan Cruyff
« Svar #23: 25 Maj 2009, 23:23 »

Det er godt du tager det til dig.

Men nu må jeg lige se om jeg giver det en chance mere, nu når du siger der kommer mere kød på updatsne, for Stuttgart er interessant at høre om (:
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' The Return of Johan Cruyff
« Svar #24: 25 Maj 2009, 23:29 »

Tager det til mig???
Det gør jeg nu ikke - fortæller bare, at det nu engang er det valg, som jeg har truffet. Og så er der ikke så meget i det. Derfor er det jo også bare dit valg, om du vil læse med. Jeg kan ikke tvinge dig, og vil heller ikke Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '4' The Return of Johan Cruyff
« Svar #25: 26 Maj 2009, 18:29 »

AFC - Du har lidt travlt med at være overklog, og som om du ved hvordan en blog skal være.

John - Et rigtig spændende tilbud du har sagt ja til, har selv lige sagt nej til dem i mit Brøndby spil. Men jeg håber meget på at du kan beholde Mario Goméz, da jeg klart ser ham som din bedste spiller, tilbud ham en lang kontrakt og gør dig 'gode venner' med ham, da han nok meget gerne vil videre med sin karriere.

Ved godt at du kommer med længere updates, så det er ikke noget der bekymrer mig.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: '4' The Return of Johan Cruyff
« Svar #26: 26 Maj 2009, 18:54 »

Spændende at du laver updates om de tilbud Cruyff har fået.. Fedt at du vælger Stuttgart.

KIU!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' The Return of Johan Cruyff
« Svar #27: 26 Maj 2009, 19:56 »

 The Return of Johan Cruyff

Lehmann – det sikre førstevalg

Efter underskriften med VfB Stuttgart, er det nu tid til at kigge truppen igennem. Vi starter fra målmandsposten.

Fjerdemålmand er 20 årige Timo Hammel, som vi håber på at få lejet ud. Han er en talentfuld målmand, men som ikke kommer i nærheden af førsteholdskampe i år, da der er tre andre før ham.

Alexander Stolz er vores 24 årige tredjemålmand. Han er ikke god nok til at være anden målmand, men god nok som tredjemålmand i en stor klub. Hvis vi kommer ud i at skulle bruge ham, så vil jeg ikke være nervøs, men jeg tror ikke det bliver til mange førsteholdskampe for ham. En udlejning kan komme på tale.

Vores anden målmand er også vores yngste målmand. Bare 19 år gammel er Sven Ulreich og allerede blandt de bedste. Og under en målmand som Lehmann, er jeg sikker på, at han kommer til at udvikle sig kolossalt. Jeg har ingen tvivl om, at vi her har en kommende landsholdsmålmand i Tyskland.

Førstemålmand, og dobbelt så gammel som Ulreich, er Jens Lehmann. Den tidligere Arsenal, Dortmund, Milan og Schalke keeper er nu tilbage i Tyskland - og han er sikkert førstevalg hos os i Stuttgart.



Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '5' The Return of Johan Cruyff
« Svar #28: 26 Maj 2009, 20:10 »

Hvem ka'? John ka'!

Du er tilbage, og i mine øjne er du tilbage i storform. Jeg er vild med de små updates, hvor man får det nødvendige at vide, men heller ikke mere. Det er ikke alle der bryder sig om denne type blog, men for mig er det en meget underholdende og yderst læseværdig stilart. Det er let at følge med i bloggen, men samtidig er man underholdt
Dine skriftlige evner behøver ikke ikke snakke om, og din grafik ligeså. Jeg vil istedet nævne din måde at bygge dine updates op, selvom de er korte, er der stadigvæk en rød tråd i dem, og det er noget jeg værdsætter meget!

Jeg glæder mig til at se mere!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' The Return of Johan Cruyff
« Svar #29: 27 Maj 2009, 21:32 »

Tak for den dejlige kommentar, Gerrarden...

Der kommer desværre ikke nogen updates i dag(lang arbejdsdag + CL-finale) og heller ikke nogen i morgen pga. lang arbejdsdag igen. Med lidt held kan det være, at der kan komme en i morgen, men I må bestemt ikke forvente det.

I mellemtiden må I da meget gerne smide en kommentar eller to. Men uanset hvad, så er jeg glad for, at der er så mange der har været herinde i starten. Glæder mig til at fortsætte spillet Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010