home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 765 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '16' The Return of Johan Cruyff
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: '16' The Return of Johan Cruyff  (Læst 10535 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' The Return of Johan Cruyff
« Svar #30: 31 Maj 2009, 15:28 »

 The Return of Johan Cruyff

Fire mand ud af otte

Defensivt står vi rimelig stærkt. Vi har otte forholdsvis gode forsvarsspillere, og jeg mener, at det er et af de steder hvor vi er stærkest. De fire mand som er valgt er alle i eliten af Bundesligaen, efter min mening. Derfor vil jeg nu nævne de fire spillere.

Fra venstre mod højre starter vi. På venstrebacken har vi en landsholdsspiller fra Elfenbenskysten. Arthur Boka er navnet. Han er stærk i stort set alle facetter af spillet, så det er en spiller, som jeg kunne forestille mig, at det er svært at holde på ham i fremtiden, når de store klubber byder sig ind.

Det centrale forsvar kommer til at bestå af to stærke spillere. Hollandske Khalid Boulahrouz er den rutinerede mand i midterforsvaret med sine 26 år. Han er rutineret både internationalt, men så sandelig også klubmæssigt, hvor der er prøvet alt for den kompromiløse spillers side. Hans makker i forsvaret er mere urutineret. Med sine bare 21 år er Serdar Tasci den yngste spiller i forsvarskæden. Han er inde omkring det tyske landshold, og er derfor en spiller, der forventes meget af i fremtiden.

Sidste mand i forsvaret er den rutinerede Ricardo Osorio, der med sine 28 år er den ældste mand i forsvaret. Der er god fremtid i ham, og han har mange gode kvaliteter som back.

Reserverne er også gode, så der er god dækning i forsvaret.



Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '6' The Return of Johan Cruyff
« Svar #31: 31 Maj 2009, 15:38 »

Synes det er en rigtig fed blog du har gang i her Smiley
Rigtig fed grafik du laver og du skriver flot Smiley
KIU
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '6' The Return of Johan Cruyff
« Svar #32: 31 Maj 2009, 16:05 »

Synes det er en rigtig fed blog du har gang i her Smiley
Rigtig fed grafik du laver og du skriver flot Smiley
KIU

Tak Baliian....

Næste update, om midtbanen, kommer senere i dag/aften
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '6' The Return of Johan Cruyff
« Svar #33: 31 Maj 2009, 21:05 »

The Return of Johan Cruyff

En midtbane uden venstreside

Midtbanen kommer til at se lidt underlig ud fra start, da vi ingen venstrekant har. Det valg har vi måtte træffe, da vi simpelthen ikke har nogle spillere, som kan gå ind og dække den med en klasse som jeg forventer.

Derfor er det også ekstra vigtigt, at vores venstre wingback, Arthur Boka, har friheden til at komme fremover banen fra sit defensive udgangspunkt.

På den centrale midtbane har vi landsholdsspillerne Thomas Hitzlsperger og U21-spilleren Sami Khedira. De to spillere kommer til at danne en god akse på midtbanen, hvor vi kommer til at have et stærkt maskinerum, der vil diktere tempoet i spillet.

Højrekanten er Roberto Hilbert et sikkert valg. Han er vores eneste højrekant, men samtidig er han god og inde omkring det tyske landshold. Der er ingen tvivl om, at han har behov for en konkurrent, og det er også de to kanter vi kigger efter i første omgang, men et godt tilbud kan komme andet sted på banen før.

Sidste mand på midtbanen er tyrkiske Yildiray Bastürk. Den offensive midtbanekreatør kommer til at styre spillets gang fra sin plads bag angriberne. Han bliver utrolig vigtig for os i den kommende sæson.



Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '7' The Return of Johan Cruyff
« Svar #34: 31 Maj 2009, 21:11 »

Ikke lige de formationer man ser hver dag, men bliver da spændende og se hvordan det kommer til at fungere.

Men et par flotte updates, og godt lige at få et indblik på dit hold.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: '7' The Return of Johan Cruyff
« Svar #35: 31 Maj 2009, 21:13 »

Sgu en underlig midtbane formation du har, men a-symetriske opstillinger plejer at give opte i 09, så det skal nok fungere Smiley
Men sådan som jeg husker det, kan Hitzelberger godt spille venstre midt Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '7' The Return of Johan Cruyff
« Svar #36: 31 Maj 2009, 21:20 »

Korrekt han kan spile der, men giver dem deres naturlige positioner, så derfor ser det ud som det gør lige pt. Så må vi se om det holder Smiley

Det er derfor Boka er blevet wingback i stedet for en normal venstreback, da vi som skrevet ikke har nogle naturlige venstrekanter. Boka er naturlig i både alm. back og wingback Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '7' The Return of Johan Cruyff
« Svar #37: 01 Jun 2009, 12:12 »

The Return of Johan Cruyff

Super Mario über alles

Den helt store stjerne på VfB Stuttgarts hold er i angrebet. Den store targetmand Mario Gómez er holdets helt store stjerne, og salgsobjekt. Uanset hvor gerne vi vil beholde ham, så kan det være svært med de bud der formentlig kommer på ham. Vi kan dog håbe på at blande os i mesterskabskampen, så vi kan skabe en klub, hvor store spillere som Gómez kan føle sig tilpas.

Hans makker i angrebet bliver serbiske Danijel Ljuboja, der er en spillere, som jeg har store forventninger til i den kommende sæson. Jeg forventer, at vores angrebspar i den kommende sæson scorer mindst 30 mål tilsammen.



Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '8' The Return of Johan Cruyff
« Svar #38: 01 Jun 2009, 12:25 »

Kanon start John!

Fantastisk grafik, men også opsætningsmæssigt er det rigtig simpelt og godt. Skriftligt kender vi dit niveau, og jeg synes faktisk af mængden af små updates her i starten har været rigtig god. Dog, tror og håber jeg på at der vil være længere updates når vi kommer længere hen.

Men jeg glæder mig til at følge med her, og håber at du får succes med din angrebsduo, som i mine øjne er fantastisk. Super Mario skal i hvert fald nok bombe, hvis du kan holde på ham.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '8' The Return of Johan Cruyff
« Svar #39: 01 Jun 2009, 12:30 »

Du fortsætter rigtig flot!
Dine opsætninger er virkelig gode og din grafik ligeså, det hele passer bare sammen. Jeg elsker din taktik, den er virkelig udformet ud fra holdet - Jeg er helt sikker på, at du nok skal få succes med den.

Super Mario som topscorer!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '8' The Return of Johan Cruyff
« Svar #40: 01 Jun 2009, 13:39 »

The Return of Johan Cruyff

Lehmann skadet, da Stuttgart kom videre

VfB Stuttgart spillede sig sikkert videre i Toto Cuppen, men trods den sikre sejr, så var det store samtale emne den tyske målmandslegende Jens Lehmann.

Inden denne sæson hentede VfB Stuttgart Jens Lehmann hjem, da man manglede en ordentlig målmand efter Timo Hildebrand forlod klubben. Men allerede i klubbens anden betydende kamp blev målmanden skadet. En skade der nu holder Lehmann ude i 6-8 uger.

Efter kampen har Stuttgart været ude efter at leje en målmand, men endnu har ingen klubber bidt på, så det ser ud til, at den bare 19 årige Sven Ulreich kommer til at spille de næste par måneder.

Kampen endte med 2-1 til Stuttgart på scoringer af Super Mario og Yil, og da Stuttgart vandt første kamp i Tyskland med 2-0, så er klubben sikkert videre til næste runde, hvor norske Stabæk venter.



Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: '9' The Return of Johan Cruyff
« Svar #41: 01 Jun 2009, 13:55 »

Lækker opsætning. Syntes måske der lidt dårlig kvalitet på billedet øverst. Og måske for lidt tekst...
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '9' The Return of Johan Cruyff
« Svar #42: 01 Jun 2009, 13:58 »

Lækker opsætning. Syntes måske der lidt dårlig kvalitet på billedet øverst. Og måske for lidt tekst...

Korrekt at billedet øverst blev lidt skidt, specielt Germinals logo, men kunne ikke få det bedre, så tænkte I nok overlevede denne gang Smiley

Ang. teksten, så skal I ikke forvente meget mere end denne slags tekst, da jeg ikke pt. har overskuddet til mega lange tekster - og samtidig mener jeg at denne længde er meget passende. Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '9' The Return of Johan Cruyff
« Svar #43: 01 Jun 2009, 13:59 »

Flot update endnu engang. Spændende om den unge Ulreich kan klare opgaven.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '9' The Return of Johan Cruyff
« Svar #44: 01 Jun 2009, 17:51 »

The Return of Johan Cruyff

To vigtige forlængelser

Cruyff har ikke lagt skjul på, at to af hans vigtigste spillere i VfB Stuttgart var de to unge tyskere, Mario Gómez og forsvarsspilleren Serdar Tasci. Det var derfor med stor glæde, at hollænderen i dag kunne offentliggøre, at begge havde sat deres signatur på en kontraktforlængelse .

Forsvarsspilleren Tasci er nu i klubben frem til 2012 fremfor de 2010 han havde kontrakt til inden forlængelsen. Super Mario har forlænget sin kontrakt med 1 år, men til samme løn som tidligere. Dermed er han bundet til klubben i fem år.

  "Det er et meget vigtigt signal at sende som klub. Vi har store håb for fremtiden, og med forlængelse af de to tyske landsholdsspillere, så viser vi også udadtil, at der hele vejen igennem er tro på fremtiden i Stuttgart. Vi ser meget frem til den kommende tid, og er meget glade for, at Gómez og Tasci har vist os deres tillid til fremtiden i Stuttgart." udtaler Johan Cruyff til kicker.de

Det forventes at Stuttgart stadig er på transfermarkedet efter forstærkninger, men at man samtidig kigge på de nuværende kontrakter i truppen, så man er sikker på at holde sine bedste spillere i klubben.



Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010