|
FCK88
|
|
Sådan Ben! Godt arbejde!  HEY!!.. hvor er mit credit? 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
enged
Gæst
|
|
Jeg har bare smidt den ind i min grapichs mappe sammen de andre facepacks, og her virker den  Også tak til Milan så  Andersfa123 mangler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Kan vi andre så lige få en sti?  EDIT : Tak enged.. rart med folk der anerkender ens arbejde 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
enged
Gæst
|
|
Dokumenter/sportsinteractive/FM09/grapichs 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Det virkede ikke hos mig. Her var det: C:\Users\DIT NAVN\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2009\graphics\pictures\players\normal\den\2. Divisionerne Men ser den også for stor ud hos jer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepe
Gæst
|
|
Så kommer der et ægte noobspørgsmål: DB'en skal lægges under SI/Football Manager 2009/db, ikke? Og hvordan skal den udpakkes? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Din specialitet, Pep Jo, det mener jeg.. Vidst nok med WinRar. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepe
Gæst
|
|
 Mente mere hvordan den skulle udpakkes? Det har jeg nemlig aldrig rigtig fattet. Bare til det sted, den ligger i forvejen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
nej til den før omtalte mappe.. Du kan også udpakke den til skrivebord også flytte den 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Pluto : Hvor er MIT credit?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Din desperate higen efter credit synes at blive overset KONSTANT FCK88 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Pluto er da bare en klaphat så! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Pluto : Hvor er MIT credit??  MM tribute > hey, who's that in the horizont? > he's coming to save us all! > what a hero! > but what's his name? > is it Milan? > is it Milan Milanovic? > IT'S MILAN MILANOVIC, THE CRAZY PARTIZAN FAN!
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
FCK88
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|