|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Drømme er en god ting Benja 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Jeg sad i al fald og smilte for mig selv  Og ja, jeg tænkte også: Det her MÅ Ashti se! Det kan kun styrke hans ego yderligere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr-legendary
|
|
Drømme er en god ting Benja  Men vi ved jo begge at jeg tryller  Hvem andre end mig kan skøjte hen ad målstregen på samme måde 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Nemlig  hehe hvis jeg så også ku lave den IRL så ville det ingen ende tage.. Eller ego'et vil ingen ende tage i forvejen Men jaa det er bare TYPISK det er mig der lavet det af alle mennesker  Så vi ka få os en debat om hvor genial jeg er .. Men altså jeg kommer til at bombe SAS Liga, 1. og 2. div sønder og sammen så folk ska bare bruge mig fra starten af 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Men vi ved jo begge at jeg tryller  Hvem andre end mig kan skøjte hen ad målstregen på samme måde  INGEN  omg det glemmer jeg aldrig det var bare for genialt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Jeg forstår ikke, hvorfor jeg er venstre wingback? :S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Men vi ved jo begge at jeg tryller  Hvem andre end mig kan skøjte hen ad målstregen på samme måde  Det er ikke engang løgn  Du har jo bolden limet til fødderne når det kører! Isæt til Sommerbold var du jo flyvende! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
BenMus: Du var ik god nok til andet på vores stjerneparade af offensiv spillere ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Jeg forstår ikke, hvorfor jeg er venstre wingback? :S
Du er Wingback, fordi det var det du skrev i skemaet  Men det er jo ikke den eneste plads på banen du kan spille 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr-legendary
|
|
Det er ikke engang løgn  Du har jo bolden limet til fødderne når det kører! Isæt til Sommerbold var du jo flyvende!  Det var nu ikke det jeg tænkte på, men tak for komplimentet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Du er Wingback, fordi det var det du skrev i skemaet  Men det er jo ikke den eneste plads på banen du kan spille  Jeg gav mig selv 2 i vwb  Men jeg klager ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Jeg gav mig selv 2 i vwb  Men jeg klager ikke  Så må jeg have noteret noget HELT galt ned  Jeg har skrevet 15! Undrede mig også meget, for det er da en utraditionel plads at spille 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
 Men det er skam okay, så er jeg lidt mere alsidig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Jeg tror jeg har fundet fejlen..  Jeg har skrevet 2 i def. midt. Det skulle garanteret have været 15 dér og 2 i wingback!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Jeg tror jeg har fundet fejlen..  Jeg har skrevet 2 i def. midt. Det skulle garanteret have været 15 dér og 2 i wingback! Kan godt passe, da jeg skrev 15 som DMC 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|