|
dweebfck
|
|
VK LFC - Jakob91 - Shaft - Pepe GudenEricsson - dweebfck - plutonium - Stangenberg (min ven) Steeval - Zone 43 Det skal dog siges, at jeg har været SYGT meget i tvivl om min start-11, hvor især Kaviedes og FCK88 volder mig hovedpine  Men generelt er det faktisk svært at vælge. Det er jo en fantastisk opstilling Jaa, det er jo også svært at vælge mellem så mange gode spillere!
|
|
|
|
|
|
Xavi Hernandez er verdens bedste fodboldspiller!
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Præcis  Ville gerne have plads til 4-5 mere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dweebfck
|
|
Vil gerne have mit FM09 til at virke så jeg også kan prøve DB'en !! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blankesten
|
|
Min start 11 er følgene: 4-3-2-1
VK -LFC- VesperGT jakob91 Pepe GudenEricsson Plutonium Steeval Andersfa123 Dweebfck Zone 43
|
|
|
|
|
|
!! Supra Societatem Nemo !!
|
|
|
|
|
|
|
dweebfck
|
|
Min start 11 er følgene: 4-3-2-1
VK -LFC- VesperGT jakob91 Pepe GudenEricsson Plutonium Steeval Andersfa123 Dweebfck Zone 43
God opstilling  Skuffende at jeg ikke er i startopstillingen hos nogle er jer  Jeg er selv ved at downloade den. Glæder mig  Du er vidst også et ungt talent 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Det lyder godt men jeg skal jo havde spilletid for at udvikle mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dweebfck
|
|
Det lyder godt men jeg skal jo havde spilletid for at udvikle mig  Det kan jo være du kommer ind fra 2. halvleg og at du får pokalkampene ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Skuffende at jeg ikke er i startopstillingen hos nogle er jer  Jeg er selv ved at downloade den. Glæder mig  Jeg kan fortælle dig, at du bliver en suveræn spiller! U21-landsholdsspiller som 16 årig  De fleste af os bliver U-landsholdsspillere efter nogle måneder, men at komme på U21 som 16-årig er sgu sygt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Jeg kan fortælle dig, at du bliver en suveræn spiller! U21-landsholdsspiller som 16 årig  De fleste af os bliver U-landsholdsspillere efter nogle måneder, men at komme på U21 som 16-årig er sgu sygt  What hvor nice 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Men btw skal man åbne det med Winrar for kan ikke få det til at virke?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kaviedes
|
|
Min Opstilling:
VK Forsvar fra højre: LFC, Shaft, Plutonium, Jakob91 Midt fra højre: Kongesoennen7, Mr-legendary, dweebfck, Claudio Angreb: Zone 43, Kaviedes..
|
|
|
|
|
|
Kaviedes 
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Ja, jeg mener det er i RAR-format jeg har gemt det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Men btw skal man åbne det med Winrar for kan ikke få det til at virke?
Hvis det er en winrar fil, skal du udpakke den, og ligge den ind under Dokumenter/SI/db 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr-legendary
|
|
Jeg tror jeg vil stille holdet efter, hvordan jeg ville stille op i virkeligheden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|