home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1186 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Sommerbold 2009 - Efter kampen
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 94 Udprint
Forfatter Emne: Sommerbold 2009 - Efter kampen  (Læst 106590 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Sommerbold 2009 - Efter kampen
« Svar #75: 25 Maj 2009, 12:40 »

Hey drenge og tak for i lørdags, det var klasse! Thumbs Up

Mht. noget efterårsbold, så bor jeg ikke ret langt fra VUC Hvidovre-Amager (Tror det er det, ikke sikker xD), hvortil der ligger en stor (og velplejet) fodboldbane. Peace Jeg kan evt. forhøre mig om det er muligt at låne den engang i slutningen af august/starten af september. Det kan så evt. blive lørdag den 30 august eller lørdag den 6. september. Jeg kan ikke arrangere noget før, medmindre det skal være i sommerferien, fordi jeg er i Holland d. 23-29 august. Det vil ligesom i lørdags, være fra 14-17 ca. Jeg kan møde folk ved indgangen til Tårnbys Togstation, hvis der er folk i bus, så ligger den lige ved siden af. Der er et sted mellem 5-10 minutters gang fra stationen til banerne. Mht. mad så må man selv medbringe ellers er Tårnby Torv med en Netto, en Superbrugsen og en pølsevogn, lige ved siden af stationen. Hvis der er nogen nye brugere der skulle få den idé at sponsorere trøjer, så skal jeg se et skriftligt bevis, før jeg kaster mig ud i sådan noget.

Det er bare nogle små tanker jeg har gjort mig. og måske er det for tidligt, men er der interesse eller er Amager for langt væk? Peace Hvis der er interesse for det, skal jeg med glæde undersøge det nærmere. Peace

plutonium
Manager

« Svar #76: 25 Maj 2009, 12:44 »

Stor interesse fra undertegnede! Name the date, og jeg ser hvad kalenderen siger Wink

Umiddelbart lyder begge dage fine!

Angående trøjer, så tror jeg vi skal holde os til den simple model: Sort og hvid trøje til hver mand, så vi er garderede. Det var lidt svært i første halvej at holde styr på tingene!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

MR. Baun
Reserveholdsspiller

« Svar #77: 25 Maj 2009, 12:47 »

Stor interesse fra undertegnede! Name the date, og jeg ser hvad kalenderen siger Wink

Angående trøjer, så tror jeg vi skal holde os til den simple model: Sort og hvid trøje til hver mand, så vi er garderede. Det var lidt svært i første halvej at holde styr på tingene!

Det kunne være fedt hvis det bliver holdt i jylland. Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #78: 25 Maj 2009, 12:54 »

Det er så der jyderne må tage affære. Jeg vil med glæde møde op til noget bold i udlandet, men jeg skal så bare ekstremt tidligt op. Nordjylland er dog udelukket, det er for langt. Tunge

FCK88
Manager

« Svar #79: 25 Maj 2009, 12:58 »

JA TAK!!! ticked off .. jeg har ikk noget imod at være dommer en anden gang også, men så skal det SATME også være til at se hvem der er på hold med hvem..

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

plutonium
Manager

« Svar #80: 25 Maj 2009, 13:03 »

Logistik er altid afgørende Wink

Men som udgangspunkt (!) er jeg frisk på alt.

btw så kan jeg godt skaffe trøjer til en evt. kamp (måske). Det bliver dog en dyr affære. 225 for en trøje med tryk, 300 for en trøje med tilhørende bukser + tryk. Det er selvfølgelig priserne pr. mand. Måske det er muligt at få mængderabat, men det er ikke 100 % sikkert.

HVIS jeg skal stå for sådan noget, så vil jeg kræve pengene betalt ind på min konto før jeg bestiller trøjerne. Ellers bliver det godt nok en dyr affære! Jeg vil dog sige, at jeg ikke har set deres færdige produkter 'live' endnu (har kun set dem på nettet), så jeg ved ikke om kvaliteten er i orden. Jeg tester produktet, og så melder jeg ud, om det er en ok kvalitet. Men er folk overhovedet villige til at slippe så meget for en speciel trøje til dagen, eller skal vi bare holde ved at man tager ensfarvet tøj med?

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Shaft
Manager

« Svar #81: 25 Maj 2009, 13:06 »

ahh.. Trøjerne er altså ikke så vigtige. Det eneste det vigtige ville være er at folk kan se forskel på hinanden.. Så hvid og sort trøje eller overtrækningstrøje ville være perfekt.

Men syntes nogle af jyderne skal tage sig sammen og holde det næste. Jeg kommer glædeligt.

-LFC-
Manager

« Svar #82: 25 Maj 2009, 13:08 »

Skidt med trøjerne, har folk en hvid og en stor trøje med, så går det nok. De koster vel heller ikke mere end 25-75 kroner. Peace Hvis det er muligt, at få specialtrøjer forholdsvis billigt, så er det fedt, men det lyder ikke som noget jeg kan betale ihf. Pluto. Peace

plutonium
Manager

« Svar #83: 25 Maj 2009, 13:11 »

Det var også min tanke Wink

Muligheden er der, og jeg kan se at vi ville kunne få 500 kr. i rabat for 20 trøjer, men det er jo ikke fordi det gør den store forskel Grin

Er også selv tilhænger af, at vi bare tager en sort og en hvid trøje med, men ville lige se på mulighederne Wink

søgaard
Gæst

« Svar #84: 25 Maj 2009, 13:26 »

Hvis folk er interesserede, så kan jeg godt undersøge mulighederne for at holde en omgang i Frederikshavn.. I skal dog være opmærksomme på den lange rejsetid fra f.eks. Sjælland til Frederikshavn..

plutonium
Manager

« Svar #85: 25 Maj 2009, 14:58 »

Ja, selv i bil er det en lang rejse... Generelt vil jeg tro at Århus er det længste jeg umiddelbart vil rejse, selvom det utvivlsomt ville blive hyggeligt. Generelt ser jeg Områderne nær Lillebælt som de bedst egnede til en samling, da det er ca. midt i for Nordjyderne og os fra Hovedstadsområdet.

Men er dette ikke muligt, så tror jeg hurtigt vi bliver delt op i jyder og københavnere, der spiller på hver sin henholdsvis halvø og ø. Det burde være muligt at samle 20+ mand i begge 'lejre'.

DavidMadsen
Manager

« Svar #86: 25 Maj 2009, 15:13 »

Det ville vel være fair omkring Middelfart, som ligger lige over lillebæltsbroen for os jyder (altså, det ligger på fyn). Og så ville jeg også have meget stor chance for at deltage Thumbs Up

plutonium
Manager

« Svar #87: 25 Maj 2009, 15:19 »

Jeg tror også det er det mest realistiske, hvis alle landsdele skal samles.

Det var fabelagtigt at spille i Ryparken, men vi kunne kun knebent få samlet 22 mand og en dommer. Man må jo tage forbehold for at der er folk der ikke kan, så der skal helst være mindst 30 interesserede personer, da en del af dem vil falde fra.

DavidMadsen
Manager

« Svar #88: 25 Maj 2009, 15:21 »

Altså, jeg tænkte bare lige på Middelfart, fordi det er en ret central del af landet, og den såkaldte FAn Cup har foregået der. Og desuden har jeg en masse familie på Fyn, blandt andet i Middelfart Smiley

plutonium
Manager

« Svar #89: 25 Maj 2009, 15:25 »

Som sagt:

Det er også der jeg tror vi realistisk set kan få flest med Wink

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 94 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010