home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 791 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Sommerbold 2009 - Efter kampen
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 94 Udprint
Forfatter Emne: Sommerbold 2009 - Efter kampen  (Læst 106550 gange)
DimitarBerbatov
Gæst

Sv: Sommerbold 2009 - Efter kampen
« Svar #120: 25 Maj 2009, 19:33 »

Okay, så må vi jyder jo snart begynde at planlægge hvis der skal ske noget her  crazy

Tjaa altså troede du en københavner ville planlægge ball for jyderne eller hvad? Peace haha  Thumbs Up  Hævet Øjenbryn

EDIT: Simze du er da en flink gut  Smiley Giver VK ret ! Opstemt Lars var et monster i forsvaret og du var den mr. niceguy Peace  Peace
« Seneste Redigering: 25 Maj 2009, 19:40 af DimitarBerbatov » Logged

plutonium
Manager

« Svar #121: 26 Maj 2009, 10:31 »

Så er skemaet lagt op til download på RapidShare.com. Linket finder i på side 1, nedenunder billedet af Shaft der tager målmandshandsker på. Er der spørgsmål til udfyldning eller lignende, så skriv endelig! Om det bliver over pb eller her i tråden er ligegyldigt for mig.

Hovedsagen er, at vi får dem udfyldt, så vi kan få lavet den database Thumbs Up

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #122: 26 Maj 2009, 10:39 »

Jeg er frisk nok på en tur til sjælland igen Wink Hehe skriv mig op Opstemt

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

plutonium
Manager

« Svar #123: 26 Maj 2009, 10:41 »

Drenge, jeg har lige et spørgsmål. Hvilken update skal vi lave databsen over? Personligt stemmer jeg for 9.02, da jeg har bedst erfaringer med den. Har hørt onde rygter om at 9.03 er ringe. Derfor har jeg lavet afstemningen øverst. Den kører 7 dage, og så må vi se hvad I siger Thumbs Up

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

andersfa123
Gæst

« Svar #124: 26 Maj 2009, 10:41 »

Hvad nu hvis man ikke kan åbne skemaet?

plutonium
Manager

« Svar #125: 26 Maj 2009, 10:42 »

Kan du ikke åbne excel overhovedet?

andersfa123
Gæst

« Svar #126: 26 Maj 2009, 10:43 »

Kan du ikke åbne excel overhovedet?
Nej, har ikke excel.

plutonium
Manager

« Svar #127: 26 Maj 2009, 10:45 »

Nej, har ikke excel.

Dén var værre...

Kan du åbne notesblok? Så må jeg skrive skemaet ind dér til dig. Det bliver dog ikke nemt for dig at udfylde, da der skal noget regning til undervejs.

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #128: 26 Maj 2009, 10:47 »

Er databasen for hele FMF eller kun for dem som var til sommerbold?

plutonium
Manager

« Svar #129: 26 Maj 2009, 10:49 »

andersfa:
Her kan du downloade et program, så du kan se excel-filen. Du kan dog ikke skrive i den. Men hvis du så bare skriver tingene ned i en anden fil og sender det til mig, så er det fint!

Edit: glemte lige linket Rullende Øjne
Link

Er databasen for hele FMF eller kun for dem som var til sommerbold?
Altså, som udgangspunkt var det til os fra sommerbold, og kun os. Jeg kan da godt indføre andre i databasen, men de kommer ikke på FmFreaks-holdet fra start. De vil i så fald være som free agent-spillere.

Men det vil jeg da ikke have noget imod at gøre, hvis der er andre der gerne vil med i databasen.

vesperGT
Manager

« Svar #130: 26 Maj 2009, 10:54 »

Jeg synes vi skal lave den over 9.0.3, men er et eller andet sted sgu også ligeglad crazy

Dernæst synes jeg at vi skal lave en KUN for deltagende til sommerbold, da der er mange andre db's i omløb på siden for andre interesserede at kunne deltage i!

Men Frederik: Er der en mail så vi kan sende skemaet til dig?

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #131: 26 Maj 2009, 10:55 »

Citat
Altså, som udgangspunkt var det til os fra sommerbold, og kun os. Jeg kan da godt indføre andre i databasen, men de kommer ikke på FmFreaks-holdet fra start. De vil i så fald være som free agent-spillere.

Men det vil jeg da ikke have noget imod at gøre, hvis der er andre der gerne vil med i databasen.
Citat

Nej det er ikke specielt fordi jeg vil havde andre med. Jeg ville bare gerne vide om det kun var for os der var med til sommer bold Smiley

kaviedes
Ynglingespiller

« Svar #132: 26 Maj 2009, 10:57 »

Hey drenge! Så sker der allerede noget nyt i sagen.

Undertegnede har snakket med flere på MSN om at spille bold den 5. juni, hvor vi jo har fri. Vi snakkede om Valby Idrætspark og nogle baner ved Nordhavn st., som Pepe kender. Vi tænkte på at mødes klokken 13:00 ved Nordhavn st. eller 13:00 ved Valby st. Det finder vi lige ud af. Vi vil ikke gøre ligeså meget ud af det som det i lørdags, men bare lige skrive dato, tid og sted her, så I ved, at det er der. Spørgsmål er selvfølgelig velkomne Wink

Jeg er også 100 % klar til den 5. juni Opstemt... Nu spiller jeg jo alligevel 3 til 4 gange om ugen, så ville da ikke have noget imod en ekstra gang Smiley

Jeg synes vi skal lave den over 9.0.3, men er et eller andet sted sgu også ligeglad crazy

Dernæst synes jeg at vi skal lave en KUN for deltagende til sommerbold, da der er mange andre db's i omløb på siden for andre interesserede at kunne deltage i!

Men Frederik: Er der en mail så vi kan sende skemaet til dig?

Jeg mener nu også at det skal være 9.0.3 fordi den får computeren til at køre "mere optimalt" end de andre patches Smiley

Kaviedes Smiley

vesperGT
Manager

« Svar #133: 26 Maj 2009, 11:02 »

Hey drenge! Så sker der allerede noget nyt i sagen.

Undertegnede har snakket med flere på MSN om at spille bold den 5. juni, hvor vi jo har fri. Vi snakkede om Valby Idrætspark og nogle baner ved Nordhavn st., som Pepe kender. Vi tænkte på at mødes klokken 13:00 ved Nordhavn st. eller 13:00 ved Valby st. Det finder vi lige ud af. Vi vil ikke gøre ligeså meget ud af det som det i lørdags, men bare lige skrive dato, tid og sted her, så I ved, at det er der. Spørgsmål er selvfølgelig velkomne Wink

I'm in! Thumbs Up

FCK88
Manager

« Svar #134: 26 Maj 2009, 11:07 »

Jeg er i lidt i tvivl omkring den post i excel-arket der hedder skadesplaget.. hvis man har lav værdi hvad betyder det så kontra en høj værdi? Smiley

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 94 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010