home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 843 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #43 Din Vej
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 76 Udprint
Forfatter Emne: #43 Din Vej  (Læst 270185 gange)
styleez-o2
Reserveholdsspiller

Sv: #27 Din Vej
« Svar #975: 20 Jun 2009, 13:05 »

sådan man !! Opstemt.  kampens spiler 2 gange og  mål for spanien Opstemt. - Verdensbedste central forsvar :i

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #976: 20 Jun 2009, 13:42 »

Rigtige gode updates. Ser frem til flere kamp for Kongeklubben. 3 mål i 4 kampe i ligaen er gangske tilfredsstillende. Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #977: 20 Jun 2009, 19:11 »

Fremragende Erzael. Typisk at vi ryger ud af VM, lige efter jeg bliver skadet Grin
Jeg vil efterhånden gerne væk fra Arsenal Opstemt

vesperGT
Manager

« Svar #978: 20 Jun 2009, 19:39 »

Fremragende Erzael. Typisk at vi ryger ud af VM, lige efter jeg bliver skadet Grin
Jeg vil efterhånden gerne væk fra Arsenal Opstemt

Hvorfor vil du det? Huh Du er nu i samme klub som mig og vi er regerende mestre Thumbs Up Opstemt

DavidMadsen
Manager

« Svar #979: 20 Jun 2009, 19:51 »

Hvorfor vil du det? Huh Du er nu i samme klub som mig og vi er regerende mestre Thumbs Up Opstemt
Netop Wink
- Ej. Jeg vil gerne væk, for at vinde titler i udlandet (andre steder end England og delvist Frankrig). Jeg har jo vundet flere mesterskaber med Arsenal Thumbs Up
Dog er det rart, endeligt at få sig en dansk kollega Opstemt

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #980: 21 Jun 2009, 15:16 »

Hvornår kan man forvente nyt update, Erzael? Smiley

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #981: 21 Jun 2009, 15:28 »

Var med til samtlige 7 landskampe, men fik intet spilletid. Kom igang Morten Olsen :/

Erzael
Manager

« Svar #982: 22 Jun 2009, 12:36 »

Jeg har pådraget mig feber, forkølelse og hovedpine for et par dage siden, så det er grunden til der ikke har været updates. Det bliver dog lidt bedre nu, så jeg vil arbejde på en i løbet af idag og imorgen Smiley

Erzael
Manager

« Svar #983: 22 Jun 2009, 14:37 »

UPDATE 28

1. Februar, 2015 - Vinter perioden overstået

Så blev vinteren overstået endnu en gang, og der har været en del salg i løbet af perioden.

DANMARK A-LANDSHOLD: ALBANIEN ITALIEN
BOSNIEN A-LANDSHOLD: LIECHTENSTEIN TYRKIET
RUSLAND A-LANDSHOLD: LITAUEN LUXEMBORG
SPANIEN A-LANDSHOLD: BULGARIEN CYPERN TJEKKIET

Irvin Hasanagic
Irvin bomber videre i den spanske kongeklub. Han har ialt scoret 12 mål i 21 kampe for Real Madrid. Real Madrid ligger også nummer 1 i BBVA pt.

Thomas Hagelskjær
Thomas har spillet 25 kampe for Newcastle i denne sæson. Han har lukket 37 mål ind ialt, og har holdt målet rent i 5 kampe.

Martin Rasmussen
Efter et kort ophold i Italien er Martin nu igen vendt tilbage til Portugal. Denne gang er det storklubben Sporting CP som har smidt 38 Mio,- efter danskeren. Martin er glad for at spille i Portugal igen.

Patrick Johansen
Patrick har spillet 25 kampe for Manchester City indtil videre i denne sæson, hvor han har scoret 7 mål og lavet 9 oplæg. Han er også blevet kampens spiller 2 gange. City ligger pt. nummer 3 i Premier League, hvor der kun er 8 point forskel mellem nummer 7 og nummer 1.

Alexander Madsen
Alexander har spillet 25 kampe og scoret 5 mål og har lavet 6 assist i denne sæson. AC Milan ligger pt. nummer 2 i Serie A.

Lars Aanæs
Lars bliver ved med at bombe i Birmingham. Han er den spiller i Birmingham med den største værdi, som er næsten dobbelt så stor som den spiller med den næststørste værdi. Lars har spillet 25 kampe og har scoret 12 mål indtil videre. David Stylsvig Madsen er blevet en af Lars' favorit personaler.

Jakob Strandgaard Davidsen
Jakob har virkelig fået gang i målene i Bordeaux. Han har scoret 10 mål i 14 kampe. Han er for nylig blevet rygtet til mange klubber, Blackburn, Newcastle, West Brom, West Ham, Leverkusen, Genoa og Sampdoria.

Jonas Vibenholm Christensen
Jonas blev ikke solgt i denne omgang, og han skal spille sæsonen ud i West Brom. Det ser dog sort ud for West Bromwich i denne sæson. De er helt nede og skrabe på en 19. plads i Premier League.

Tobias Mouritsen

Tobias har efter 2 sæsoner i Torino skiftet til en anden italiensk klub, nemlig Fiorentina. Han blev solgt for hele 80 Mio,- og har skrevet under på en kontrakt som binder ham til 2019.

Kasper Guldbrand Jensen
Jeg skal love for at Kasper og Zaragoza overrasker i Liga BBVA. De ligger pt. på en 2. plads i BBVA, foran Barcelona på 3. pladsen. Kasper har spillet 24 kampe for Zaragoza i denne sæson, men har stadig i frikøbsklausul på 37 Mio,-.

Roman Kashanski
Roman har spillet 25 kampe for AC Milan i denne sæson, og har scoret 2 gange, og har lavet en enkelt assist. AC Milan er gået videre fra gruppespillet i Champions League, og de skal møde Real Madrid i første knockout runde.

Claus Nielsen
Claus har ikke fået noget spilletid i Arsenal overhovedet i denne sæson. Han er reserve for førsteholdet, men er optimistisk omkring hans fremtid i klubben.

Dino Buric
Det skulle virkelig overraske mig hvis denne bomber ikke snart forlader Coca Cola Championship. Han har scoret 23 mål i 35 kampe i denne sæson, og er da også topscore i Barnsley.

Emil Axelsen
Jeg ved ikke om Emil fra Skive nogensinde havde drømt om at spille Serie A fodbold, men nu er det blevet en realitet. Han har skiftet Bologna ud med Napoli for 125 Mio,-. Man må sige at det er noget at et scoop Bologna havde lavet der.

David Stylsvig Madsen
David spiller fortsat i Arsenal. Han har indtil videre spillet 28 kampe, lavet 8 mål og 8 assist i denne sæson. Han er også blevet kampens spiller 3 gange. Arsenal ligger pt. nummer 1 i  Premier League, hvilket man må sige snart at være en vane for David og Arsenal. I første knockout runde i Champions League skal David og Arsenal møde Tobias og Fiorentina.

Niklas Nürnberg
Niklas har overhovedet ikke fået meget spilletid i AC Milan, og det skulle ikke undre mig hvis han bliver sat til salg her til sommer. Han har kun spillet 1 kamp fra start, og 3 gange som indskifter.

Benjamin Vinje
Ligemeget hvilken klub Benjamin spiller for laver han mål. I sin nye klub har han lavet 7 mål i 14 kampe, hvilket må være tilfredsstillende for ham. Benjamin og Shakhtar skal i første knockout runde i UEFA Cup'en møde Alexander og Liverpool.

Alexander Dybvad Nielsen
Alexander får rigtig meget spilletid i Liverpool. Hele 29 kampe har han fået i denne sæson. Han kan se frem til en kamp mod Benjamin og Shakhtar i første knockout runde i UEFA Cup'en.

Frederik Roslev
Så forlod Frederik endelig Livorno og Italien. Han har taget skiftet til spanske Racing, som pt. ligger nummer 10 i Liga BBVA. Racing fik Frederik for den nette sum af 12 Mio,-. Selvom han lige er skiftet bliver han dog allerede rygtet til danskerklubben Arsenal.

Michael Villefrance Jacobsen
Michael har taget skiftet tilbage til sin gamle klub, nemlig Racing Club Strasbourg. Michael skiftede for 12 Mio,-. Michael skiftede d. 11 Oktober 2014, så han har allerede spillet 13 kampe og scoret 7 mål for hans nye gamle klub.

DavidMadsen
Manager

Sv: #28 Din Vej
« Svar #984: 22 Jun 2009, 18:41 »

Endnu en gang fremragende update. Er jeg stadig ikke rygtet væk fra Arsenal? Opstemt
Edit: Og hvem er lige pt. topscorer i PL? Smiley

Erzael
Manager

« Svar #985: 22 Jun 2009, 18:44 »

Du er ikke blevet rygtet væk David Peace Det er sjældent at spillere i storklubber bliver rygtet væk, men hvis du gør skal jeg nok nævne det i updatesne Wink Jeg har ikke savet åbnet lige nu, men skal nok lige skrive når jeg åbner det igen Wink

DavidMadsen
Manager

« Svar #986: 22 Jun 2009, 18:47 »

Det lyder godt, Erzael. Smiley
Jeg synes bare at det bliver meget ensformigt når jeg spiller i Arsenal hele tiden Opstemt

sindsygt
Gæst

« Svar #987: 22 Jun 2009, 18:54 »

Er der nogen der er intereserede i mig?

-God update, as usual! Peace

Erzael
Manager

« Svar #988: 22 Jun 2009, 18:58 »

Hvis der er nogle freaks som rygtes til nogle klubber så er de inkluderet i updatesne Wink

- Og mange tak Wink

Pepe
Gæst

« Svar #989: 22 Jun 2009, 22:29 »

Erzael, spiller min klub (Bordeaux) med i Europa?

Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 76 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010