home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 724 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #43 Din Vej
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 76 Udprint
Forfatter Emne: #43 Din Vej  (Læst 303608 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Din Vej
« Svar #765: 26 Maj 2009, 19:05 »

funny.
Tsk.. Der skulle ikke grines! Opstemt

sindsygt
Gæst

« Svar #766: 26 Maj 2009, 19:14 »

Tsk.. Der skulle ikke grines! Opstemt
Tror nu også der er andre der skal se det Opstemt (host host mig Wink)..

DavidMadsen
Manager

« Svar #767: 26 Maj 2009, 19:22 »

Tror nu også der er andre der skal se det Opstemt (host host mig Wink)..
Godt så. "Heldigvis" slutter det på torsdag. Det har snart varet ALT FOR LÆNGE efter min mening Opstemt

sindsygt
Gæst

« Svar #768: 26 Maj 2009, 19:26 »

Godt så. "Heldigvis" slutter det på torsdag. Det har snart varet ALT FOR LÆNGE efter min mening Opstemt
Ja, men den må vi vidst hellere tage i en anden tråd Wink.

Erzael
Manager

« Svar #769: 26 Maj 2009, 19:32 »

funny.

@Erzael: Hvilke ligaer havde du med da du startede? Smiley.

Erzael
Manager

« Svar #770: 26 Maj 2009, 19:36 »

Jeg skulle have valgt en del mere med, dum fejl af mig kan jeg godt se nu

sindsygt
Gæst

« Svar #771: 26 Maj 2009, 19:36 »

Danke! Smiley.

EDIT: Hehe, det går nok, selvom der jo har været nogle steder hvor du godt kunne have brugt det Peace.

sindsygt
Gæst

« Svar #772: 26 Maj 2009, 21:49 »

Kan vi snart forvente en update, Erzael? Peace.

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #773: 26 Maj 2009, 23:05 »

Det ser ud til at ikke kommer flere updates i dag!?  Græder

DavidMadsen
Manager

« Svar #774: 26 Maj 2009, 23:07 »

Så forventer jeg to imorgen! Wink

Erzael
Manager

« Svar #775: 26 Maj 2009, 23:12 »

UPDATE 17

1. Juli 2011

Så er vi kommet til sæsonafslutningen på sæsonen 2010/2011.

Irvin Hasanagic
Irvin er glad for den interesse der bliver vist for ham. Bla. er Bordeaux, Toulouse, Le Mans og Bochum ude efter ham. Irvin har haft en god sæson, hvor han har spillet 33 kampe, scoret hele 25 mål, lavet 10 oplæg, og er blevet kampens spiller 3 gange.

Thomas Hagelskjær
Thomas har ikke fået noget spilletid i denne sæson. Han er blevet rygtet til FC Nordsjælland og Crystal Palace i sommerpausen.

Martin Rasmussen
Martin nåede ikke at score nogle mål i Portugal i denne sæson. Han har dog fået en del spilletid. Mit gæt er han bliver i Portugal i denne sommerpause.

Patrick Johansen
Patrick's værdi er steget markant i de sidste par måneder. Fra 60 Mio,- til 125 Mio,- så det skal blive spændende om han ryger væk fra Manchester her til sommer. Han spillede hele 26 kampe og scorede 7 mål for Manchester i denne sæson.

Alexander Madsen
Alexander har fået meget spilletid i Silkeborg, men han er også en af de freaks som jeg ser i en anden klub efter sommerferien.

Lars Aanæs
Lars kom kun på banen 12 gange for Birmingham. Lars har dog spillet sin første landsholdskamp for Danmark, og han scorede da også i sin debut.

Jakob Strandgaard Davidsen
Jakob er også en af de freaks som har scoret rigeligt med mål i denne sæson. Hele 16 gange har han nettet. Han skifter senere idag til franske ESTAC, som dog lige er rykket ned i den næstbedste række i Frankrig.

Jonas Vibenholm Christensen
Jonas har ikke fået noget spilletid i Manchester, og er blevet rygtet til Hull og Real Betis her i sommerpausen.

Tobias Mouritsen
Tobias er endnu en freak som jeg håber ryger væk i sommerpausen, for at spille på et højere niveau. Han nåede at løbe på banen 16 gange for Brøndby i denne sæson.

Kasper Guldbrand Jensen
Kasper ryger nok ikke til en ny klub i sommerpausen, da han er ude med en skade i 2-3 måneder. Han er dog blevet rygtet til endnu en dansk klub, nemlig AaB.

Roman Kashanski
Roman er blevet en vidunderdreng i Milan, og er dog også uundværlig for klubben. Roman nåede dog ikke at spille for Milan i denne sæson, men det kan være det kommer.

Claus Nielsen
Claus håber jeg også ryger til en bedre klub, for at udvikle sig. Han har spillet meget for Vejle, men 1. Divisions fodbold giver ikke meget udvikling.

Dino Buric
Dino nåede op på 18 mål i denne sæson for Barnsley. Han er blevet rygtet til Mallorca og Watford hen over sommerpausen.

Emil Axelsen
Emil fik meget spilletid i Horsens i denne sæson. Han skal dog op på et højere plan for at udvikle sig ligesom mange andre freaks. Det er på tide at komme væk fra Danmark.

David Stylsvig Madsen
David nåede at vinde Premier League med Arsenal. Han nåede at spille 10 kampe og score hele 4 mål hvilket er flot af David. Han blev også Champions League vinder selvom han ikke kunne spille europæisk fodbold. De vandt med en 1-0 sejr over Manchester United.

Niklas Nürnberg
Jeg kunne godt forestille mig Niklas forlade Leverkusen her i transfer vinduet. Han har spillet forrygende, hvilket må have åbnet øjnene for de store klubber i Europa.

Benjamin Vinje
Benjamin skal også snart videre fra Haderslev, selvom de klarede overlevelse i Superligaen. SønderjyskE lever bare ikke op til hans niveau efter min mening.

Alexander Dybvad Nielsen
Alexander kan glæde sig til et spændende transfervindue, da en lang række klubber står i kø for at købe ham. Klubber som bla. Liverpool, PSG, Wolfsburg og Olympiakos er bare nogle af de klubber der kigger på Alexander.

Frederik Roslev
Frederik skal nok til en bedre klub end Livorno, hvor han kan få top træning. Livorno rækker bare ikke til hans ambitions niveau. Så det skal blive spændende at se om han forlader Italien i sommerpausen.

Michael Villefrance Jacobsen
Michael er begyndt at overveje sine muligheder, og er da også blevet rygtet til bla. Vejle, Barnsley og ESTAC.

sindsygt
Gæst

« Svar #776: 26 Maj 2009, 23:15 »

Ja, endelig noget spilletid på landsholdet! Wink. Har jeg godt nok ventet længe på Opstemt!

Robsteren
Reserveholdsspiller

« Svar #777: 26 Maj 2009, 23:22 »

Endnu en god update.

Glæder mig til at se nogle spændende transfers....

Erzael
Manager

« Svar #778: 26 Maj 2009, 23:23 »

Tak Robsteren Wink

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #779: 26 Maj 2009, 23:28 »

For dælen hvor er jeg da blevet ringe..

Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 76 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010