UPDATE 171. Juli 2011Så er vi kommet til sæsonafslutningen på sæsonen 2010/2011.
Irvin HasanagicIrvin er glad for den interesse der bliver vist for ham. Bla. er Bordeaux, Toulouse, Le Mans og Bochum ude efter ham. Irvin har haft en god sæson, hvor han har spillet 33 kampe, scoret hele 25 mål, lavet 10 oplæg, og er blevet kampens spiller 3 gange.
Thomas HagelskjærThomas har ikke fået noget spilletid i denne sæson. Han er blevet rygtet til FC Nordsjælland og Crystal Palace i sommerpausen.
Martin RasmussenMartin nåede ikke at score nogle mål i Portugal i denne sæson. Han har dog fået en del spilletid. Mit gæt er han bliver i Portugal i denne sommerpause.
Patrick JohansenPatrick's værdi er steget markant i de sidste par måneder. Fra 60 Mio,- til 125 Mio,- så det skal blive spændende om han ryger væk fra Manchester her til sommer. Han spillede hele 26 kampe og scorede 7 mål for Manchester i denne sæson.
Alexander MadsenAlexander har fået meget spilletid i Silkeborg, men han er også en af de freaks som jeg ser i en anden klub efter sommerferien.
Lars AanæsLars kom kun på banen 12 gange for Birmingham. Lars har dog spillet sin første landsholdskamp for Danmark, og han scorede da også i sin debut.
Jakob Strandgaard DavidsenJakob er også en af de freaks som har scoret rigeligt med mål i denne sæson. Hele 16 gange har han nettet. Han skifter senere idag til franske ESTAC, som dog lige er rykket ned i den næstbedste række i Frankrig.
Jonas Vibenholm ChristensenJonas har ikke fået noget spilletid i Manchester, og er blevet rygtet til Hull og Real Betis her i sommerpausen.
Tobias MouritsenTobias er endnu en freak som jeg håber ryger væk i sommerpausen, for at spille på et højere niveau. Han nåede at løbe på banen 16 gange for Brøndby i denne sæson.
Kasper Guldbrand JensenKasper ryger nok ikke til en ny klub i sommerpausen, da han er ude med en skade i 2-3 måneder. Han er dog blevet rygtet til endnu en dansk klub, nemlig AaB.
Roman KashanskiRoman er blevet en vidunderdreng i Milan, og er dog også uundværlig for klubben. Roman nåede dog ikke at spille for Milan i denne sæson, men det kan være det kommer.
Claus NielsenClaus håber jeg også ryger til en bedre klub, for at udvikle sig. Han har spillet meget for Vejle, men 1. Divisions fodbold giver ikke meget udvikling.
Dino BuricDino nåede op på 18 mål i denne sæson for Barnsley. Han er blevet rygtet til Mallorca og Watford hen over sommerpausen.
Emil AxelsenEmil fik meget spilletid i Horsens i denne sæson. Han skal dog op på et højere plan for at udvikle sig ligesom mange andre freaks. Det er på tide at komme væk fra Danmark.
David Stylsvig MadsenDavid nåede at vinde Premier League med Arsenal. Han nåede at spille 10 kampe og score hele 4 mål hvilket er flot af David. Han blev også Champions League vinder selvom han ikke kunne spille europæisk fodbold. De vandt med en 1-0 sejr over Manchester United.
Niklas NürnbergJeg kunne godt forestille mig Niklas forlade Leverkusen her i transfer vinduet. Han har spillet forrygende, hvilket må have åbnet øjnene for de store klubber i Europa.
Benjamin VinjeBenjamin skal også snart videre fra Haderslev, selvom de klarede overlevelse i Superligaen. SønderjyskE lever bare ikke op til hans niveau efter min mening.
Alexander Dybvad NielsenAlexander kan glæde sig til et spændende transfervindue, da en lang række klubber står i kø for at købe ham. Klubber som bla. Liverpool, PSG, Wolfsburg og Olympiakos er bare nogle af de klubber der kigger på Alexander.
Frederik RoslevFrederik skal nok til en bedre klub end Livorno, hvor han kan få top træning. Livorno rækker bare ikke til hans ambitions niveau. Så det skal blive spændende at se om han forlader Italien i sommerpausen.
Michael Villefrance JacobsenMichael er begyndt at overveje sine muligheder, og er da også blevet rygtet til bla. Vejle, Barnsley og ESTAC.