home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1300 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Pasningsstil og tempo?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Pasningsstil og tempo?  (Læst 1303 gange)
Robsteren
Reserveholdsspiller

Pasningsstil og tempo?
« : 19 Maj 2009, 19:24 »

Hej.

Ville lige høre hvad I andre har succes med i forhold til pasningsstil og tempo.

Jeg bruger selv short-passing med langsomt tempo uden kontraangreb. Det giver meget boldbesiddelse, og skaber en del chancer, hvor mange er inden for rammen.

Nogle gange skifter jeg om til at spille meget direkte med højt tempo. Det kan skabe mange chancer, men er ikke altid så træfsikker.

Begge dele har deres fordele og ulemper.

Det kunne være rart at høre hvad I andre bruger?

bjerregaard
Ynglingespiller

Sv: Pasningsstil og tempo?
« Svar #1: 20 Maj 2009, 19:45 »

Kommer lidt an på hvilket hold jeg spiller med.

Når jeg spiller på mit Valencia save, spiller jeg med korte direkte afleveringer, specielt på grund af de gode offensive spillere og presser højt Opstemt

I mit Ashford save, spiller jeg hurtigt og direkte spil, hvor jeg satser meget på forsvar frem for angreb.

Begge 2 fungere godt Opstemt

Robsteren
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 21 Maj 2009, 14:14 »

Kommer lidt an på hvilket hold jeg spiller med.

Når jeg spiller på mit Valencia save, spiller jeg med korte direkte afleveringer, specielt på grund af de gode offensive spillere og presser højt Opstemt

I mit Ashford save, spiller jeg hurtigt og direkte spil, hvor jeg satser meget på forsvar frem for angreb.

Begge 2 fungere godt Opstemt

Jeg syntes bare at have mere succes med at spille langsomt med mine "dårlige" hold, grundet deres svagere stats.

Syntes netop at de bedre spillere kan klare at spille i hurtigere tempo..

Zulue
Manager

« Svar #3: 21 Maj 2009, 14:36 »

Klart noget af det vigtigste når man sætter en taktik. I Barcelona har jeg i perioder været oppe og skabe omkring 40 chancer pr. kamp, hvilket jo dræbte min modstander fuldstændig - der spillede jeg med normal pasningsstil og rigtig hurtigt tempo. I andre kampe har jeg spillet med kort pasningsstil og forholdsvist hurtigt tempo, hvilket også har fuingeret brilliant. Det langsomme tempo er ikke godt til storhold, i det dine modstandere, når at stille sig på plads - især de dårligere hold - hvis du spiller for langsomt, i det de vil kunne komme med alt for mange mænd bag bolden, inden du har omstillet forsvar til angreb.

Robsteren
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 21 Maj 2009, 15:15 »

Klart noget af det vigtigste når man sætter en taktik. I Barcelona har jeg i perioder været oppe og skabe omkring 40 chancer pr. kamp, hvilket jo dræbte min modstander fuldstændig - der spillede jeg med normal pasningsstil og rigtig hurtigt tempo. I andre kampe har jeg spillet med kort pasningsstil og forholdsvist hurtigt tempo, hvilket også har fuingeret brilliant. Det langsomme tempo er ikke godt til storhold, i det dine modstandere, når at stille sig på plads - især de dårligere hold - hvis du spiller for langsomt, i det de vil kunne komme med alt for mange mænd bag bolden, inden du har omstillet forsvar til angreb.

Syntes også det kommer meget an på hvilken stil man er til.

Jeg kan f.eks godt lide at have høj %-del i boldbesiddelse. Men hvis jeg ikke skaber chancer er det jo ligemeget. Derfor prøver jeg at finde en balancegang mellem pasning og tempo.

Derfor kan det godt ærgre mig lidt at tempo ikke også er en individuel indstilling. Ligesom bredde ikke er. Det ville give mig flere muligheder, og åbne muligheder for andre spilletyper.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010