home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Sverige - Danmark: Hvor skal du se kampen?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Sverige - Danmark: Hvor skal du se kampen?  (Læst 22394 gange)
Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

Sv: Sverige - Danmark: Hvor skal du se kampen?
« Svar #30: 23 Maj 2009, 18:32 »

Hvis den vises på Puls, så vil jeg græde mig selv i søvn af ren lykke.. For ellers så får jeg sgu nok ikkie set den, selvom jeg har stukket følerne ud til stort set alle jeg kender.

Build Me Up Buttercup!

absalonsen
Gæst

« Svar #31: 23 Maj 2009, 18:40 »

Uanset om jeg kan se den hjemme eller ej, regner jeg med at gå over i den lokale fodboldklub. Der vises den måske. Der er to seniorkampe om eftermiddagen, så ville være perfekt med tre gode kampe på samme dag. Udover det har en af mine venner fødselsdag dagen efter, hvilket så skal fejres kl. 24. Wink

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #32: 23 Maj 2009, 19:04 »

Humlen er vel, at den tjeneste, de troede de gjorde folket, er blevet mødt med modvilje. Omtalen har været negativ, og nu forsøger man at redde ansigt. Det kan vi kun glæde os over.

Jeg tror ikke der findes fortilfælde, hvor nogen har fået ros for kun at tilbyde en stor sportsbegivenhed til en begrænset gruppe, tvært imod. Med andre ord kan reaktionerne næppe være kommet bag på dem. Den logiske slutning må være, at dette her har været planen hele tiden, negativ omtale er trods alt bedre end ingen omtale.

Der har aldrig været tale om at gøre nogen en tjeneste (den slags er ikke noget profitsøgende virksomheder gør i, og slet ikke midt i en finanskrise), det er cool business - den kloge narer den mindre kloge...

Men positivt, hvis flere får mulighed for at se kampen, det kan vi jo bare glæde os over.

United-styrer
Gæst

« Svar #33: 23 Maj 2009, 19:12 »

Hvis den vises på Puls, så vil jeg græde mig selv i søvn af ren lykke.. For ellers så får jeg sgu nok ikkie set den, selvom jeg har stukket følerne ud til stort set alle jeg kender.

Pub/storskærmsarrangement..?

Jeg tror ikke der findes fortilfælde, hvor nogen har fået ros for kun at tilbyde en stor sportsbegivenhed til en begrænset gruppe, tvært imod. Med andre ord kan reaktionerne næppe være kommet bag på dem. Den logiske slutning må være, at dette her har været planen hele tiden, negativ omtale er trods alt bedre end ingen omtale.

Der har aldrig været tale om at gøre nogen en tjeneste (den slags er ikke noget profitsøgende virksomheder gør i, og slet ikke midt i en finanskrise), det er cool business - den kloge narer den mindre kloge...

Vi stod i en situation, hvor der var fare for, at kampen slet ikke ville blive vist, og der er ingen tvivl om, at trekløveret havde øje for en "frelserrolle". Selvfølgelig har deres bevæggrunde udelukkende været kommercielle, men jeg er overbevist om, at de ventede en mere positiv modtagelse af deres løsning.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #34: 23 Maj 2009, 20:31 »

Vi stod i en situation, hvor der var fare for, at kampen slet ikke ville blive vist, og der er ingen tvivl om, at trekløveret havde øje for en "frelserrolle". Selvfølgelig har deres bevæggrunde udelukkende været kommercielle, men jeg er overbevist om, at de ventede en mere positiv modtagelse af deres løsning.

Det tror jeg faktisk ikke. De har jo hele tiden haft muligheden for at lade alle kunne se kampen, men vælger at begrænse det til deres digitale kunder. De har regnet med en reaktion, det er rigtigt, men jeg er ikke i tvivl om, at de valgte netop denne taktik, fordi det var den der ville skabe den største reaktion, og dermed mest omtale. Når så folk er helt oppe i det røde felt, så træder de til, og gør, som de kunne have gjort lige fra starten, og giver også resten af befolkningen muligheden for at se kampen.

Det har egentlig også hele tiden undret mig, at det er TV3, og deres folk (Schmeichel & Co) der har reklameret for kampen lige fra starten. Det forstår jeg bedre nu  Smiley

Vinokourov
Manager

« Svar #35: 23 Maj 2009, 20:43 »

Han ville jo ikke kunne se over bardisken... Wink

Jeg skal se den hjemme. YouSee digitalt kabel-tv rykker. Håber ikke, TV3 Puls sender den, da det ville vise, at det kan betale sig at tude.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #36: 23 Maj 2009, 21:03 »

Jeg skal se den hjemme. YouSee digitalt kabel-tv rykker. Håber ikke, TV3 Puls sender den, da det ville vise, at det kan betale sig at tude.

Muligvis ikke, men jeg ville i det mindste ikke skræmme folk væk med min klamme personlighed..

Build Me Up Buttercup!

Theis Mørup
Førsteholdsspiller

« Svar #37: 23 Maj 2009, 21:11 »

Det ved jeg ikke, Måske hos Macknus  ...

Eller min Farmor...                               Har nemlig ikke Kabel-tv  Skuffet   Hulk... SnøøØØØft... 

(:

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #38: 23 Maj 2009, 21:49 »

Hvis nogle skulle være i tvivl, så bliver kampen vist på 3+ Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #39: 23 Maj 2009, 21:50 »

Hvis nogle skulle være i tvivl, så bliver kampen vist på 3+ Smiley

Kom endelig med dit bevis Wink

Svendsen89
Ynglingespiller

« Svar #40: 23 Maj 2009, 22:02 »

Hvis der er nogen der tuder, så er det da dig med den indstilling !

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #41: 26 Maj 2009, 15:25 »

Så blev det besluttet at vise kampen på TV3 puls! Opstemt Gud hvor er jeg glad lige nu.

http://www.berlingske.dk/article/20090526/danmark/90526034/
Berlingske Tidende, var det eneste4 sted jeg lige kunne finde historien Smiley Men det er vel også godt nok Tunge
« Seneste Redigering: 26 Maj 2009, 15:31 af Fitzpatrick » Logged

Build Me Up Buttercup!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #42: 26 Maj 2009, 15:29 »

JA! 3 PULS ftw! Opstemt

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Altid FCK
Manager

« Svar #43: 26 Maj 2009, 16:51 »

JA! 3 PULS ftw! Opstemt

Du kan da være ligeglad du kunne se den alligevel Grin

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Hamza_BIF
Manager

« Svar #44: 26 Maj 2009, 17:00 »

Du kan da være ligeglad du kunne se den alligevel Grin

Ja men hvis ikke den virker er jeg jo på den Opstemt

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010