home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 823 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Sverige - Danmark: Hvor skal du se kampen?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Sverige - Danmark: Hvor skal du se kampen?  (Læst 21872 gange)
Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sverige - Danmark: Hvor skal du se kampen?
« : 17 Maj 2009, 11:31 »

Nedtællingen til braget mellem Danmark og Sverige er begyndt. Alle nordiske fodboldfans venter i spænding på derbyet. En skandale har dog indfundet sig. Det er ikke muligt at se kampen, hvis ikke man har Canal Digital. En skandale som et hav af danskere, inklusiv mig selv, lider af.

Hvis man vil se kampen skal man derfor lede efter storskærmsarrangeme nter på pubber og barer rundt omkring i det ganske land. Og så er det jeg vil høre jer: Kender I til et storskærmsarrangeme nt? Eventuelt udendørs, hvor unge under 18 har adgang? Kan I anbefale noget, og give råd til andre, som sidder i samme knibe som mig?
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sverige - Danmark: Hvor skal du se kampen?
« Svar #1: 17 Maj 2009, 11:34 »

Jeg har da ikke canal digital og jeg kan godt se den?  Rullende Øjne

Har ihf. fået en ksnsl hvor der står den bliver sendt så nu må vi se jeg håber virkelig jeg ksn Wink
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sverige - Danmark: Hvor skal du se kampen?
« Svar #2: 17 Maj 2009, 11:35 »

Jeg smutter hjem til min onkel og ser den Smiley

50" tv, ja tak! Thumbs Up
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Sverige - Danmark: Hvor skal du se kampen?
« Svar #3: 17 Maj 2009, 11:38 »

Kan man ikke bare se den på en af de svenske kanaler?
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Sverige - Danmark: Hvor skal du se kampen?
« Svar #4: 17 Maj 2009, 11:49 »

Jeg går ud fra, at jeg kan se kampen, når jeg har et Zaptor abonnement fra Stofa?

Synes dog ikke, at man får ret meget at vide om hvordan... fodboldkampen.dk åbner egentlig bare flere spørgsmål, end den egentlig svarer på nogen, magen til hjælpeløs informationsside skal man da lede længe efter... Og jeg har endnu ikke hørt en lyd fra Stofa, om hvordan jeg kommer til at se kampen...  Sur

Men ja, man kan vel bare, hvis alt andet går galt, se kampen på en Svensk kanal.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sverige - Danmark: Hvor skal du se kampen?
« Svar #5: 17 Maj 2009, 12:02 »

KBH Kommune kunne være smarte at få en storskærm aftale i orden, inde på rådhuspladsen.. Kunne være topnice. Ellers skal jeg finde et andet sted at se den med en masse gutter. Skal i hvertfald ikke gå glip af den.

Overvejer at tage til Malmö med et par gutter og se kampen. Kunne være nice med en stemning på en svensk bar med Sverige VS Danmark. Selvfølgelig hvis DK vinder Wink
Logged


Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sverige - Danmark: Hvor skal du se kampen?
« Svar #6: 17 Maj 2009, 13:58 »

Jeg går ud fra, at jeg kan se kampen, når jeg har et Zaptor abonnement fra Stofa?

Synes dog ikke, at man får ret meget at vide om hvordan... fodboldkampen.dk åbner egentlig bare flere spørgsmål, end den egentlig svarer på nogen, magen til hjælpeløs informationsside skal man da lede længe efter... Og jeg har endnu ikke hørt en lyd fra Stofa, om hvordan jeg kommer til at se kampen...  Sur

Men ja, man kan vel bare, hvis alt andet går galt, se kampen på en Svensk kanal.

Mon ikke kampen blot bliver placeret på en af alle de frie kanalpladser, og først åbnes og er klar et par timer før kick-off..
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sverige - Danmark: Hvor skal du se kampen?
« Svar #7: 17 Maj 2009, 14:02 »

KBH Kommune kunne være smarte at få en storskærm aftale i orden, inde på rådhuspladsen.. Kunne være topnice. Ellers skal jeg finde et andet sted at se den med en masse gutter. Skal i hvertfald ikke gå glip af den.

Overvejer at tage til Malmö med et par gutter og se kampen. Kunne være nice med en stemning på en svensk bar med Sverige VS Danmark. Selvfølgelig hvis DK vinder Wink

En storskærm på rådhuspladsen kunne være en genial idé, og smider de et par ølvogne op også, ja så er der fandme penge i lortet!! Især hvis Danmark vinder Smiley
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Sverige - Danmark: Hvor skal du se kampen?
« Svar #8: 17 Maj 2009, 15:27 »

Mon ikke kampen blot bliver placeret på en af alle de frie kanalpladser, og først åbnes og er klar et par timer før kick-off..

Det er muligt det er sådan de gør det, det ville bare have klædt dem, at informere om det i god tid, så man ved om man har mulighed for at se den, eller om man skal begynde at lave andre planer for at komme til at se kampen.

Jeg har hele tiden gået ud fra, at når jeg har Zaptor, så må det være det de mener med digitalt TV fra Stofa (det er da i hvert fald det jeg har købt og betalt for), men skulle det i sidste øjeblik vise sig, at jeg alligevel ikke kan se kampen, så er det jo lidt sent at skulle igang med at finde en anden mulighd. Man fristes jo til at opfordre til en telefonstorm på Stofas servicelinier, så kan det da være de finder ud af at få noget informeret ud.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sverige - Danmark: Hvor skal du se kampen?
« Svar #9: 17 Maj 2009, 15:30 »

Det er muligt det er sådan de gør det, det ville bare have klædt dem, at informere om det i god tid, så man ved om man har mulighed for at se den, eller om man skal begynde at lave andre planer for at komme til at se kampen.

Jeg har hele tiden gået ud fra, at når jeg har Zaptor, så må det være det de mener med digitalt TV fra Stofa (det er da i hvert fald det jeg har købt og betalt for), men skulle det i sidste øjeblik vise sig, at jeg alligevel ikke kan se kampen, så er det jo lidt sent at skulle igang med at finde en anden mulighd. Man fristes jo til at opfordre til en telefonstorm på Stofas servicelinier, så kan det da være de finder ud af at få noget informeret ud.

Med Zaptor kommer du til at kunne se kampen.

Det er Stofa, Viasat, Canal Digital og YouSee der er gået sammen og har købt licensen til at vise den. Men man skal have digitalt TV fra en af de 4 udbydere, for at kunne se kampen.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Sverige - Danmark: Hvor skal du se kampen?
« Svar #10: 17 Maj 2009, 15:55 »

Med Zaptor kommer du til at kunne se kampen.

Det er Stofa, Viasat, Canal Digital og YouSee der er gået sammen og har købt licensen til at vise den. Men man skal have digitalt TV fra en af de 4 udbydere, for at kunne se kampen.

Ja, alt det der det har man jo hørt et utal af gange i TV reklamerne, hvor de så siger man kan gå ind på fodboldkampen.dk og læse mere. Problemet er bare, at der ikke står et ord mere på den hjemmeside, end der bliver sagt i TV reklamerne, og i hvert fald Stofa har heller ikke været gode til at informere deres kunder, om hvordan og hvorledes man kommer til at kunne se den kamp. Så man kunne godt gå hen at blive urolig for, om man overhovedet kommer til at kunne se kampen alligevel.

Så længe man ikke ved noget med sikkerhed, kan man jo heller ikke invitere vennerne til landskampsaften eller lignende. Informationsniveaue t er, efter min mening, under al kritik (det samme med hele opsætningen, sådan en kamp skal alle have mulighed for at se).
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sverige - Danmark: Hvor skal du se kampen?
« Svar #11: 17 Maj 2009, 16:04 »

Jeg kopierede lige fra deres hjemmeside:

Hvilken kanal bliver kampen vist på?
De fire distributører skal nok varsle i god tid, hvor kampen vil blive vist. Hold dig orienteret på denne side eller hos de fire distributører

Så du får vel besked snart..
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Sverige - Danmark: Hvor skal du se kampen?
« Svar #12: 17 Maj 2009, 16:09 »

Jeg kopierede lige fra deres hjemmeside:

Hvilken kanal bliver kampen vist på?
De fire distributører skal nok varsle i god tid, hvor kampen vil blive vist. Hold dig orienteret på denne side eller hos de fire distributører

Så du får vel besked snart..

Jeg synes personligt, at god tid fristen er ved at være overstået. Netop derfor begynder jeg at blive usikker på, hvorvidt jeg får mulighed for at se kampen, pt kan jeg i hvert fald ikke begynde at invitere til landskamp, når jeg endnu ikke har fået noget at vide. Det er i mine øjne ikke godt nok.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sverige - Danmark: Hvor skal du se kampen?
« Svar #13: 17 Maj 2009, 16:26 »

Jeg synes personligt, at god tid fristen er ved at være overstået. Netop derfor begynder jeg at blive usikker på, hvorvidt jeg får mulighed for at se kampen, pt kan jeg i hvert fald ikke begynde at invitere til landskamp, når jeg endnu ikke har fået noget at vide. Det er i mine øjne ikke godt nok.

Har du prøvet at ringe til Stofa?
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Sverige - Danmark: Hvor skal du se kampen?
« Svar #14: 17 Maj 2009, 16:30 »

Jeg skal se den på Råsunda i Sverige ! Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010