home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 787 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Angriber scorer ikk??
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Angriber scorer ikk??  (Læst 1994 gange)
casual
Lilleputspiller
*

Angriber scorer ikk??
« : 30 Apr 2009, 00:25 »

Hej, jeg er lidt ny her så bær lidt over med mig Wink

Jeg har startet en Liverpool, og er kommet lidt over halvvejs i sæsonen. Jeg har ikke tabt en eneste kamp i Premier League, jeg ligger på 4.pladsen i hård kamp med rigtig mange. Mit problem er at mine angribere ikke får scoret nok mål.. er der nogle der kan hjælpe mig? Og hvordan foregår det, skal jeg oploade mit game? Og i så fald, hvordan? Grin

Suzz
Juniorspiller
**

Sv: Angriber scorer ikk??
« Svar #1: 02 Maj 2009, 20:41 »

Hejsa, jeg har præcis samme problem ;(

har aldrig haft et save hvor en af mine angribere har været topscorer, eller i nærheden  Græder

Så hvis der er en der evt. kunne sende nogle spiller inst. med en angriber, som har bombet for jer, til mig / i tråden, ville det være dejligt Wink

tak på forhånd crazy

Glory, Glory Man United

[Red Devils]

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #2: 02 Maj 2009, 20:58 »

Sørg for at spille med wings og offensive backs. Mange indlæg giver som regel masser af mål for angriberne.
Gør det i hvert fald for mig. Og jeg bruger bare standard indstillingerne for en "Striker".

F0ckeren
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 09 Maj 2009, 10:15 »

Jeg har også lidt samme problem, og spiller med offensive backs og wings, men mine angiberer har  kun scoret 6 mål.

Ang. mine wings, hvad er forskellen på om de skal slå den dyb, eller de skal slå den fra baglinien?

willads
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 09 Maj 2009, 10:40 »

Spil med Targetman. Sæt dine angribere til at være targetman, lige meget om de er store eller små. Hvis det er Torres og Kuyt, så sæt dem til at modtage i fødderne. Så får de mange stikninger og det er oftest dem som har den sidste afslutning og hvis det er Torres, så bliver det ofte mål!

N_E_J
Juniorspiller
**

« Svar #5: 11 Maj 2009, 18:11 »

Spil med Targetman. Sæt dine angribere til at være targetman, lige meget om de er store eller små. Hvis det er Torres og Kuyt, så sæt dem til at modtage i fødderne. Så får de mange stikninger og det er oftest dem som har den sidste afslutning og hvis det er Torres, så bliver det ofte mål!

Nej, når de får bolden i fødderne, får de altså kun en lige direkte aflevering. Det er nok mere en "stikning i dybden" du skal bruge, da sætningen mere giver sig selv, i og med at man netop får en stikning i dybden her. Wink

BARCA FOREVER!

F0ckeren
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 12 Maj 2009, 21:05 »

Takker, har ikke rigtigt haft gevinst med den targetman. Så dejligt at der lige kom et svar mere.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010