home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1046 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  FM på mobil ?
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FM på mobil ?  (Læst 4033 gange)
Manager89
Reserveholdsspiller

FM på mobil ?
« : 29 Apr 2009, 16:09 »

Hej

Jeg har købt mig en HTC touch pro og gad godt vide om man kan få football manager 09 til en smartphone ? den har jo næsten alt hvad der skal til ?

Håber nogle der ved noget Opstemt

søgaard
Gæst

Sv: FM på mobil ?
« Svar #1: 29 Apr 2009, 16:14 »

Det tror jeg helt bestemt ikke man kan!
En sådan telefon har slet ikke de kræfter, som der kræves af spillene. Din telefon har vist kun 512 mb ram, hvilket er for lidt til at køre spillet. Det er heller ikke udkommet til telefoner.. Så det ser ret umuligt ud for dig.

sindsygt
Gæst

« Svar #2: 29 Apr 2009, 16:28 »

Det tror jeg heller ikke du skal regne med du kan. Peace
Kunne ellers være rimeligt blær. Ville nok også kræve en hel del strøm, sååå...

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #3: 29 Apr 2009, 16:32 »

Hehe desuden - hvor længe tror du der ville gå før din tlf løber tør for strøm ?? Peace
Den processor der sidder i din telefon er heller ik kraftig nok .. Der kommer til at GÅ LÆNGE før en telefon kan kører et computerspil.. Tror ik det bliver muligt faktisk.. Men hvem ved hvad teknologien udvikler sig til ?? Opstemt

alek9000
Manager

« Svar #4: 29 Apr 2009, 16:35 »

Hehe desuden - hvor længe tror du der ville gå før din tlf løber tør for strøm ?? Peace
Den processor der sidder i din telefon er heller ik kraftig nok .. Der kommer til at GÅ LÆNGE før en telefon kan kører et computerspil.. Tror ik det bliver muligt faktisk.. Men hvem ved hvad teknologien udvikler sig til ?? Opstemt
Der går ikke lang tid, tror jeg. For 15 år siden sagde man, at internettet hurtigt ville komme af moden igen, men i dag er vi jo nærmest afhængige af det.

Bare se på mobiltelefonens udvikling de sidste 5 år. Det er helt vildt Smiley

Caspper
Manager

« Svar #5: 29 Apr 2009, 16:37 »

Bare vent.. Bare vent..

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 29 Apr 2009, 16:55 »

Ellers kunne man jo udgive FM med kun den engelske liga som spilbar, til smartphone. Og så kun have de vigtigste spillere fra andre ligaer med... Ligesom vis du kun vælger England i det Normale. Det skal nok være muligt inden FM 012 udkommer Smiley

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7: 29 Apr 2009, 17:04 »

Venter skam også men det er ikke kun teknologien i telefonen de skal udvikle det er også batteri-levetiden .. Ellers ka man måske være heldig at kunne game manager på den i 30 minutter også er den helt død.. Tror bare det er fordi jeg selv er imod at bruge sin telefon som andet end telefon ..
Ville i hvert fald irritere mig grænseløst hvis jeg havde spillet på den en dag hvor jeg er ude og batteriet døde så jeg ikke ku bruge den når jeg skulle .. Det ville være meget irriterende men personligt har jeg heller ik rigtigt brug for den feature .. Peace Der er vel en grund til man er taget ud og det er nok ik manager .. Wink

Men I har nok ret det bliver muligt på et tidspunkt Opstemt

Caspper
Manager

« Svar #8: 29 Apr 2009, 17:06 »

Venter skam også men det er ikke kun teknologien i telefonen de skal udvikle det er også batteri-levetiden .. Ellers ka man måske være heldig at kunne game manager på den i 30 minutter også er den helt død.. Tror bare det er fordi jeg selv er imod at bruge sin telefon som andet end telefon ..
Ville i hvert fald irritere mig grænseløst hvis jeg havde spillet på den en dag hvor jeg er ude og batteriet døde så jeg ikke ku bruge den når jeg skulle .. Det ville være meget irriterende men personligt har jeg heller ik rigtigt brug for den feature .. Peace Der er vel en grund til man er taget ud og det er nok ik manager .. Wink

Men I har nok ret det bliver muligt på et tidspunkt Opstemt

Der er netop blevet udviklet et XXXX batteri, kan ikke huske om det var lithium eller Li-on, der kan holde i 24 timer på en opladning Smiley Det kommer i Dell netbooks meget snart. Og jeg køber et ligeså snart det er ude Smiley

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #9: 29 Apr 2009, 17:08 »

Genialt Caspper Peace
Havde jeg ikke lige hørt - kommer det ikke an på hva man bruger den til mens den kører på batteri ?? Opstemt Altså levetiden Opstemt

alek9000
Manager

« Svar #10: 29 Apr 2009, 17:10 »

Ja, men jeg håber da for batteriudvikleren, at det er i fuld brug, at den kan holde i 24 timer Opstemt

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #11: 29 Apr 2009, 18:20 »

Ska du ik regne med .. Det er ligesom når du angiver batterilevetiderne på en telefon.. Der er det hvor længe det kan holde i tændt tilstand uden du bruger den... Såå derfor jeg spørg ??

BenMusalho
Gæst

« Svar #12: 29 Apr 2009, 18:54 »

Der er netop blevet udviklet et XXXX batteri, kan ikke huske om det var lithium eller Li-on, der kan holde i 24 timer på en opladning Smiley Det kommer i Dell netbooks meget snart. Og jeg køber et ligeså snart det er ude Smiley
Der er sku da enormt kort tid? funny

Manager89
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 29 Apr 2009, 19:08 »

Tilbage til FM on Mobil

Håber de bare laver en fm udgave til mobil der ikke kravede så meget, når man kigger på nogle af de spil til mobilen som: real football manager osv. så burde det ikke være svært at lave et spil i fm stil ? Altså de skal da bare tag FM05 lave det til mobilformat og update det til 09 så spillerne er det rigtig sted og årstal? Og så glem alt det der 2d og 3d kampvisning.

Men jeg venter spændt Thumbs Up

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #14: 29 Apr 2009, 19:11 »

Hm tror ik det er det der ligger nærmest Peace
Tror en Xbox/PS3 version ligger tættere på end en mobil version.. Ligemeget hvad SKAL MANAGER bare spilles på computer Peace

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010