Manager89
|
|
Hej Jeg har købt mig en HTC touch pro og gad godt vide om man kan få football manager 09 til en smartphone ? den har jo næsten alt hvad der skal til ? Håber nogle der ved noget
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Det tror jeg helt bestemt ikke man kan! En sådan telefon har slet ikke de kræfter, som der kræves af spillene. Din telefon har vist kun 512 mb ram, hvilket er for lidt til at køre spillet. Det er heller ikke udkommet til telefoner.. Så det ser ret umuligt ud for dig.
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Det tror jeg heller ikke du skal regne med du kan. Kunne ellers være rimeligt blær. Ville nok også kræve en hel del strøm, sååå...
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Hehe desuden - hvor længe tror du der ville gå før din tlf løber tør for strøm ?? Den processor der sidder i din telefon er heller ik kraftig nok .. Der kommer til at GÅ LÆNGE før en telefon kan kører et computerspil.. Tror ik det bliver muligt faktisk.. Men hvem ved hvad teknologien udvikler sig til ??
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Hehe desuden - hvor længe tror du der ville gå før din tlf løber tør for strøm ?? Den processor der sidder i din telefon er heller ik kraftig nok .. Der kommer til at GÅ LÆNGE før en telefon kan kører et computerspil.. Tror ik det bliver muligt faktisk.. Men hvem ved hvad teknologien udvikler sig til ?? Der går ikke lang tid, tror jeg. For 15 år siden sagde man, at internettet hurtigt ville komme af moden igen, men i dag er vi jo nærmest afhængige af det. Bare se på mobiltelefonens udvikling de sidste 5 år. Det er helt vildt
|
|
|
|
Alek er gud!
|
|
|
|
Caspper
|
|
Hehe desuden - hvor længe tror du der ville gå før din tlf løber tør for strøm ?? Den processor der sidder i din telefon er heller ik kraftig nok .. Der kommer til at GÅ LÆNGE før en telefon kan kører et computerspil.. Tror ik det bliver muligt faktisk.. Men hvem ved hvad teknologien udvikler sig til ?? Bare vent.. Bare vent..
|
|
|
|
|
|
|
|
mvh6
|
|
Ellers kunne man jo udgive FM med kun den engelske liga som spilbar, til smartphone. Og så kun have de vigtigste spillere fra andre ligaer med... Ligesom vis du kun vælger England i det Normale. Det skal nok være muligt inden FM 012 udkommer
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Venter skam også men det er ikke kun teknologien i telefonen de skal udvikle det er også batteri-levetiden .. Ellers ka man måske være heldig at kunne game manager på den i 30 minutter også er den helt død.. Tror bare det er fordi jeg selv er imod at bruge sin telefon som andet end telefon .. Ville i hvert fald irritere mig grænseløst hvis jeg havde spillet på den en dag hvor jeg er ude og batteriet døde så jeg ikke ku bruge den når jeg skulle .. Det ville være meget irriterende men personligt har jeg heller ik rigtigt brug for den feature .. Der er vel en grund til man er taget ud og det er nok ik manager .. Men I har nok ret det bliver muligt på et tidspunkt
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Venter skam også men det er ikke kun teknologien i telefonen de skal udvikle det er også batteri-levetiden .. Ellers ka man måske være heldig at kunne game manager på den i 30 minutter også er den helt død.. Tror bare det er fordi jeg selv er imod at bruge sin telefon som andet end telefon .. Ville i hvert fald irritere mig grænseløst hvis jeg havde spillet på den en dag hvor jeg er ude og batteriet døde så jeg ikke ku bruge den når jeg skulle .. Det ville være meget irriterende men personligt har jeg heller ik rigtigt brug for den feature .. Der er vel en grund til man er taget ud og det er nok ik manager .. Men I har nok ret det bliver muligt på et tidspunkt Der er netop blevet udviklet et XXXX batteri, kan ikke huske om det var lithium eller Li-on, der kan holde i 24 timer på en opladning Det kommer i Dell netbooks meget snart. Og jeg køber et ligeså snart det er ude
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Genialt Caspper Havde jeg ikke lige hørt - kommer det ikke an på hva man bruger den til mens den kører på batteri ?? Altså levetiden
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Ja, men jeg håber da for batteriudvikleren, at det er i fuld brug, at den kan holde i 24 timer
|
|
|
|
Alek er gud!
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Ska du ik regne med .. Det er ligesom når du angiver batterilevetiderne på en telefon.. Der er det hvor længe det kan holde i tændt tilstand uden du bruger den... Såå derfor jeg spørg ??
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Der er netop blevet udviklet et XXXX batteri, kan ikke huske om det var lithium eller Li-on, der kan holde i 24 timer på en opladning Det kommer i Dell netbooks meget snart. Og jeg køber et ligeså snart det er ude Der er sku da enormt kort tid?
|
|
|
|
|
|
|
|
Manager89
|
|
Tilbage til FM on Mobil Håber de bare laver en fm udgave til mobil der ikke kravede så meget, når man kigger på nogle af de spil til mobilen som: real football manager osv. så burde det ikke være svært at lave et spil i fm stil ? Altså de skal da bare tag FM05 lave det til mobilformat og update det til 09 så spillerne er det rigtig sted og årstal? Og så glem alt det der 2d og 3d kampvisning. Men jeg venter spændt
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Hm tror ik det er det der ligger nærmest Tror en Xbox/PS3 version ligger tættere på end en mobil version.. Ligemeget hvad SKAL MANAGER bare spilles på computer
|
|
|
|
|
|
|
|